Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Gezien het gebrek aan lengte achterin zou je toch nog eens kunnen overwegen om Jan te halen. Uiteraard alleen als die Alvarez ook op het middenveld kan.
Olmo, Spaanse middenvelder van Zagreb. Goede speler hoor.
IK GELOOF!!!!!!
-
Lijkt op YouTube filmpjes een aanvaller of hooguit aanvallende middenvelder. Vervanger van Donny dus eerder dan de (door velen) gewenste 6.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Van vtbl.nl
Ajax is voorlopig nog niet klaar op de transfermarkt. De Amsterdammers azen op Dani Olmo, een Spaanse aanvaller van Dinamo Zagreb.
Dat meldt El Mundo Deportivo. Dani Olmo werd afgelopen zomer Europees kampioen met de O21 van Spanje. De aanvaller wordt gezien als een groot talent en staat daarom ook op het lijstje van verschillende Europese topclubs. Volgens de Spaanse krant heeft Ajax een bod gedaan van 22 miljoen euro plus 40% voor een toekomstige transfer, dat Dinamo Zagreb lijkt te gaan overtuigen. Olmo ziet een transfer naar de Amsterdammers wel zitten.
De 21-jarige Olmo begon in de jeugd bij RCD Espanyol en vertrok in 2007 naar FC Barcelona. Vijf jaar geleden maakte hij de overstap naar Dinamo Zagreb. Bij de Kroatische club wordt Olmo gezien als een toekomstige smaakmaker voor de Spaanse nationale ploeg. Er hangt op dit moment wel een prijskaartje van veertig miljoen euro aan de aanvaller.
-
- AT Toto winner 15/16
Is het nou een aanvaller of een middenvelder? In dit stukje wordt hij als een aanvaller weggezet en die hebben we genoeg toch.
- Giacomo Puccini
Een speler met een prijskaartje van 40 miljoen op de korrel, dat zijn geen halve maatregelen als het waar is. Ik neem aan dat dit pas een optie kan worden als Donny zou vertrekken. Kent iemand deze jongen?
Ajax!
Zag 'm bij EK O21 laatst bij Spanje in finale tegen Duitsland. Scoorde de 2-0. Prima speler natuurlijk. Maar dit lijkt me broodje aap...
-
- AT Toto winner 15/16
Ze noemen hem blijkbaar de Spaanse Kevin de Bruyne, dat lijkt me wel wat.
Hij speelde bij Spanje vanaf rechtsbuiten.brigade zuid schreef:Ze noemen hem blijkbaar de Spaanse Kevin de Bruyne, dat lijkt me wel wat.
Ziyech naar het middenveld, Beek de andere 'half'. Martinez als ball hawk. Olmo op de plek van Ziyech. Klaar. Heb je Promes als backup, totdat ie begint te morren.

-
- AT Toto winner 15/16
Laten we het zo maar doen dan. 

ik geloof er helemaal niets van. Als er nou iets is waar Ajax geen behoefte aan heeft is het wel nóg een aanvaller.
Nil volentibus arduum
Iemand die Spanje rechtsbuiten speelt hoeft niet perse een rechtsbuiten te zijn. Die stellen vaak door een overschot aan middenvelders 5 of 6 middenvelders op.
IK GELOOF!!!!!!
Geloof er niks van 40 Miljoen‘Ajax onderhandelt met Dinamo Zagreb over Dani Olmo’
Volgens het Spaanse Sport werkt Ajax aan de komst van de Spaanse middenvelder Dani Olmo (21). De krant meldt dat de Amsterdammers met Dinamo Zagreb onderhandelen over een transfer. Olmo, een creatieve middenvelder uit de jeugdopleiding van FC Barcelona, zou liefst 40 miljoen euro moeten kosten. Sport meent dat Ajax niet bereid is dat bedrag te betalen, maar de landskampioen zou wel een forse transfersom willen aftikken plus enkele lucratieve bonussen. Olmo won afgelopen zomer met Jong Spanje nog het EK Onder-21. Zijn contract bij Zagreb loopt tot medio 2021.

-
Ik ken deze speler niet, maar hoe kan het dat een 21 jarig spaans (top?)talent bij Dinamo Zagreb speelt?
-
wimpey schreef:Hij speelde bij Spanje vanaf rechtsbuiten.brigade zuid schreef:Ze noemen hem blijkbaar de Spaanse Kevin de Bruyne, dat lijkt me wel wat.
Ziyech naar het middenveld, Beek de andere 'half'. Martinez als ball hawk. Olmo op de plek van Ziyech. Klaar. Heb je Promes als backup, totdat ie begint te morren.

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Ajaciedjuh
Idd, als dit echt een toptalent is, dan gaat hij toch naar Real, Atletico of Barca?Gaizka1985 schreef:Ik ken deze speler niet, maar hoe kan het dat een 21 jarig spaans (top?)talent bij Dinamo Zagreb speelt?

Filmpjes zien er overigens goed uit. Het is wel zo dat Overmars gezegd heeft dat ze door de nieuwe positie kunnen vissen in het hogere segment van de toptalenten. Maar 40% doorverkoop, klinkt niet echt als Overmars.
Enige wat ik me kan voorstellen is voorsorteren op volgend jaar, want dan gaan er waarschijnlijk veel spelers van de basis tegelijkertijd weg.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hij wilde speelminuten.Gaizka1985 schreef:Ik ken deze speler niet, maar hoe kan het dat een 21 jarig spaans (top?)talent bij Dinamo Zagreb speelt?
IK GELOOF!!!!!!
Precies. Die jongen wacht vast op een Spaanse club.wimpey schreef:Zag 'm bij EK O21 laatst bij Spanje in finale tegen Duitsland. Scoorde de 2-0. Prima speler natuurlijk. Maar dit lijkt me broodje aap...
Beetje duur ook.
Hoezo wacht hij vast op een Spaanse club? Ging niet voor niks naar Zagreb. En zag Ajax ook vorig jaar goed spelen, Frenkie naar Barca gaan en de lakens uitdelen. 2-3 jaar Ajax kan wonderen voor hem doen.
Daarbij zijn sommige spelers geschikter voor een aanvallende ploeg. Die jongen heeft spelers om zich heen nodig met wie hij kan voetballen.
Daarbij zijn sommige spelers geschikter voor een aanvallende ploeg. Die jongen heeft spelers om zich heen nodig met wie hij kan voetballen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Ik ben het met je eens, denk ook wel dat Ajax dit soort spelers momenteel kan aantrekken. Zeker als we weer CL spelen is Ajax voor veel jonge spelers een prima club.Lionel schreef:Hoezo wacht hij vast op een Spaanse club? Ging niet voor niks naar Zagreb. En zag Ajax ook vorig jaar goed spelen, Frenkie naar Barca gaan en de lakens uitdelen. 2-3 jaar Ajax kan wonderen voor hem doen.
Wel in de buurt van de aarde blijven, jongens.
https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... ect-offers
Clubs als Man Utd, Bayern en de Spurs zaten achter die jongen aan.
https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... ect-offers
Clubs als Man Utd, Bayern en de Spurs zaten achter die jongen aan.
Jaja. En Tadic zou ook niet komen, en Ziyech en Neres zouden ook nooit blijven...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -