Haha, dit doet me weer denken aan 2013/2014, toen wimpey en Yopi als een soort Driessen-Derksen-tandem tekeer gingen over Van Gaal.zeux schreef:Dank voor dit eerste popcorn-moment op deze vroege ochtend.wimpey schreef:Je kunt je afvragen of een switch van EtH naar LvG in het belang is van de club waar ook jij hartstochtelijk fan van bent.zeux schreef: Ik zou het wèl grappig vinden, puur voor het spektakel om alle haters volledig los te zien gaan. Daar pak ik de popcorn dan wel voor.![]()
Je zou je zomaar kunnen verslikken in je popcorn bij het aanschouwen van een grote rondo in laag tempo.
Wat EtH er nou juist zo goed in heeft geramd, zijn de korte, snelle balverplaatsingen en positiewisselingen in de as van het veld. Ik denk dat geen Ajacied heimwee heeft naar opbouwen via de backs en ballen breed en achteruit, terwijl het snel vooruit kan...
Anyway, EtH zal nu niet vertrekken. En Bayern zal voor Allegri of Mourinho gaan. Of heel mss Wenger als tussenpaus.
Zelfs hier hap je al op.
Wat moet dat worden als Louis daadwerkelijk voor de groep zou komen te staan? Ik kan de popcornfabriek opkopen, vrees ik.![]()

Sommige mensen hebben er gewoon moeite mee dat een lompe hork toch een hele goede trainer kan zijn.
Andersom kan het helaas ook: geen toffere kerel langs de lijn dan Slutsky, maar een goede trainer is hij niet.