Marillion schreef: zo okt 25, 2020 10:24 pm Ik kom er eigenlijk nu pas achter dat er morgen geen koers is. Rustdag in de Vuelta. Hoe kom ik nu door m'n werkdag heen?![]()
Ehmm. Door misschien je werk uit te voeren?
Moderator: mods
Marillion schreef: zo okt 25, 2020 10:24 pm Ik kom er eigenlijk nu pas achter dat er morgen geen koers is. Rustdag in de Vuelta. Hoe kom ik nu door m'n werkdag heen?![]()
we zullen het nooit weten.Jöhnk schreef: zo okt 25, 2020 4:38 pm Wie zei dat dan? Ik denk dat Kelderman, indien gesteund door de ploeg, met voorsprong had kunnen beginnen aan deze etappe.
Dat kan toch de bedoeling niet zijn?
Daar zeg je wat. Het is waarschijnlijk geen toeval dat ik vandaag voor mijn gevoel heel veel nuttig werk heb geleverd
Denk dat als hij gewoon derde was geworden, hij er ontzettend blij mee zou zijn. Nu zal hij deels toch ook zitten met het gevoel wat als.Sandro schreef:Ik denk zomaar dat Kelderman deze prestatie ook nooit meer gaat evenaren of overtreffen. Dus in die zin mag hij inderdaad blij zijn. Toch ook niet een hele uitgebreide lijst met Nederlanders op het podium van een grote ronde. Stuk of 13 las ik?
Als knecht kun je ook een paar snipperdagen (of in ieder geval snippger-momenten) nemen. Dan lijkt je sterk en ben je sterk op de momenten dat je in beeld bent. Maar dat maakt je natuurlijk nog niet zo sterk als de kopmannen die altijd mee moeten zitten.Iniesta schreef: di okt 27, 2020 1:00 am Wout Poels erg sterk de laatste etappes, zo me niks verbazen als hij voor podium gaat
Op z’n top echt een van de allerbeste klimmers in peleton