Ook voor een Ajax liefhebberYopii schreef:Voor de neutrale toeschouwer moet dit een geweldige wedstrijd zijn.

Moderator: mods
Ook voor een Ajax liefhebberYopii schreef:Voor de neutrale toeschouwer moet dit een geweldige wedstrijd zijn.
Mano schreef: di okt 19, 2021 9:07 pm Hoe kan die er niet in!!! Die keeper van Dortmund heeft ook geluk hoor
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, we hebben in de laatste seizoenen iets te vaak een ruime voorsprong weggegeven. Tottenham, Chelsea, Atalanta...
Ik wel. Dít IS sexy voetbal.Historicus schreef: di okt 19, 2021 8:49 pm Sexy voetbal (Gullit) heb ik nooit gesnapt. Maar Ajax is heer en meester en dat vind ik wel erg leuk!
Precies ja!
Ik heb je nog geen 1 positieve opmerking zien makenYopii schreef:Ajax aanvallend nu erg slordig.
Mano schreef: di okt 19, 2021 8:50 pm Ajax heeft wel vaker twee gezichten in een wedstrijd.
Dortmund komt anders uit de kleedkamer, hebben niet veel meer te verliezen.
Hopen dat het niet scoren van een 3-0 of 4-0 ons gaat opbreken.
Wat zo mooi te zien was bij Martinez. Niet terugspelen op Pasveer, maar kappen en de bal naar voren.columbus schreef: di okt 19, 2021 9:15 pm Hahaha! Heerlijk! Gewoon door gaan waar ze mee zijn begonnen waren. Aanvallen en proberen een goal te maken
columbus schreef: di okt 19, 2021 9:15 pm Hahaha! Heerlijk! Gewoon door gaan waar ze mee zijn begonnen waren. Aanvallen en proberen een goal te maken