Heeft wel iets, aardige speler!
Berghuis wisselen svp!
Moderator: mods
Heeft wel iets, aardige speler!
Hoho... dat is de club die Cruijff tot een van de grootste Ajax-trainers ooit heeft gemaakt he?Peter schreef: za apr 23, 2022 4:13 pm Haha die Berghuis is een parodie van een voetballer. Verkoop die vent lekker aan Zaragoza ofzo.
Willen hem niet hebben tegen dat salaris.Peter schreef: za apr 23, 2022 4:13 pm Haha die Berghuis is een parodie van een voetballer. Verkoop die vent lekker aan Zaragoza ofzo.
Daar ben ik ook bang voor. Ten Hag vindt het al weken best zo.Yopii schreef: za apr 23, 2022 4:21 pm Ten Hag en iets nieuws?![]()
Is geen wisselkoning.
Het interesseert hem waarschijnlijk ook niets meer. Heeft de hele week kunnen lezen hoe goed hij was.
Daar blijkt vandaag dus niets van.![]()
Hoe moeizaam het ook gaat. Daar geloof ik echt niets van. Die wil echt wel afsluiten met een titel hoor. Gewoon omdat hij prijzen wil pakken als trainer. En als het om de toekomst gaat ook omdat hij dan beter binnenkomt bij Manchester dan wanneer hij de trainer is die alle prijzen in de slotfase van het seizoen uit handen heeft gegeven.Yopii schreef: za apr 23, 2022 4:21 pm Ten Hag en iets nieuws?![]()
Is geen wisselkoning.
Het interesseert hem waarschijnlijk ook niets meer. Heeft de hele week kunnen lezen hoe goed hij was.
Haller levert vrijwel alles bij rood, zwart en groen in.Ajaciedjuh schreef: za apr 23, 2022 4:24 pm Waarom laten we de pingel niet nemen door Haller, dan heb je zekerheid.
Dan kennen jullie de man écht niet....Liberty schreef: za apr 23, 2022 4:24 pmDaar ben ik ook bang voor. Ten Hag vindt het al weken best zo.Yopii schreef: za apr 23, 2022 4:21 pm Ten Hag en iets nieuws?![]()
Is geen wisselkoning.
Yep. Als we deze niet winnen gaat alle lucht eruit voor zover dat al niet het geval is.Jinne schreef: za apr 23, 2022 4:24 pm Het is kruipen naar de eindstreep. Als je deze niet wint dan worden we ook geen kampioen meer. Makkelijkste uitpot op papier.
Liberty schreef: za apr 23, 2022 4:24 pmDaar ben ik ook bang voor. Ten Hag vindt het al weken best zo.Yopii schreef: za apr 23, 2022 4:21 pm Ten Hag en iets nieuws?![]()
Is geen wisselkoning.
Wat is dan de verklaring van zijn onbegrijpelijke keuzes? Incompetentie?Ajax Rules schreef: za apr 23, 2022 4:26 pmDan kennen jullie de man écht niet....Liberty schreef: za apr 23, 2022 4:24 pmDaar ben ik ook bang voor. Ten Hag vindt het al weken best zo.Yopii schreef: za apr 23, 2022 4:21 pm Ten Hag en iets nieuws?![]()
Is geen wisselkoning.
Gelukkig ken jij hem.