WP_Legend schreef: zo jan 22, 2023 4:27 pm Ik zit al lekker te zwaaien naar Schreuder als ie in beeld is!
Ben bang dat je alleen blijft..
Moderator: mods
WP_Legend schreef: zo jan 22, 2023 4:27 pm Ik zit al lekker te zwaaien naar Schreuder als ie in beeld is!
Heb je het door? Ik kende bijna geen enkele speler bij Feyenoord, die zijn allemaal nieuw. Bij Ajax is dat een excuus.Ajaciedjuh schreef: zo jan 22, 2023 4:30 pm Had meer in gezeten. Feyenoord is ook ruk.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Mwah. Feyenoord heeft meer aan het punt dan Ajax.999 schreef: zo jan 22, 2023 4:31 pm Wat een ren je rot wedstrijd aan AJAX kant , Lijkt wel Club Brugge voetbal .. het enige wat leuk is is dat die kuip met een kater naar huis gaan . Maar verder dit was toch gewoon 3 keer niks ..
Gaaaap.Ajaciedjuh schreef: zo jan 22, 2023 4:35 pm Wel ja, de aanvoerder vind dat ze beter waren. Ik heb het niet gezien.
Precies.
Feyenoord wordt geen kampioen. Ik denk AZ. Ajax inmiddels gezakt naar plek 5. Twee punten meer dan fucking Sparta. We halen niet eens Europees voetbal als Schreuder aanblijft. Zijn enige goede wijziging was Alvarez achterin. Kudus voor de zoveelste keer in de spits was weer gedoemd te mislukken. Berghuis had ook veel eerder gewisseld moeten worden. Die speelde dramatisch.Jöhnk schreef:Heb je het door? Ik kende bijna geen enkele speler bij Feyenoord, die zijn allemaal nieuw. Bij Ajax is dat een excuus.Ajaciedjuh schreef: zo jan 22, 2023 4:30 pm Had meer in gezeten. Feyenoord is ook ruk.
O ja, jahanbahks en Danilo kende ik wel.
Een kutwedstrijd tegen middelmaat. Weer niet gewonnen. Is deze nachtmerrie eindelijk voorbij???
GaaaaaapJöhnk schreef:Gaaaap.Ajaciedjuh schreef: zo jan 22, 2023 4:35 pm Wel ja, de aanvoerder vind dat ze beter waren. Ik heb het niet gezien.
Een matige ploeg was niet beter. En dan?
Welnee, punt gepakt uit bij de koploper. Van der Sar gaat morgen echt zijn rondje fietsen door de duinen niet afzeggen om Schreuder te ontslaan na zo'n resultaat.
Aan de andere kant: we spelen eigenlijk met 9 man. Onze backs zouden zelfs bij een willekeurige amateurclub niet uit de verf komen.Yopii schreef:Positief is wel dat het vandaag beter stond bij spelhervattingen. F. kreeg heel wat corners en vrije trappen; er kwam niets uit.