Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door zeux » wo apr 05, 2023 11:13 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wo apr 05, 2023 8:52 pm
Echt, ik haat dat paupervolk harder dan Zeux Baudet..
:biggrin.gif:

Nou, dan ga je diep hoor. :ajaxsmiley.gif:

Niks gezien, want was bij dEUS. Goede keus. :biggthumpup.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Marillion » wo apr 05, 2023 11:19 pm

Het was weer ouderwets gezellig in Rotterdam. :ajaxscarf.gif:

Uiteindelijk doen ze zichzelf de das om want het echte geloof was er op de tribunes wel een beetje uit na de hervatting. Dit ondanks dat ze Bor nog even op de middenstip mochten zetten om ze op te roepen om achter de club te gaan staan. Je kon overigens wel een soort tweedeling merken. Een deel is er echt niet blij mee dat zoiets gebeurd. Maar er lopen nu eenmaal bovengemiddeld veel idioten daar. Laten we eerlijk zijn. Dit had al veel vaker kunnen gebeuren. Er vliegt bij elke klassieker daar van alles door de lucht.

Ik ben wel blij dat Ajax is doorgegaan. Als je vertrekt dan hoor je dat nog jaren. Het is aan de KNVB om in te grijpen, niet aan de club. Nu praat ik misschien wel wat vanuit de euforie dat we 'm met zo'n slecht elftal en in deze omstandigheden alsnog pakken. Maar je wil wat mij betreft niet degene zijn die stopt. Moet je zeer waarschijnlijk nog een keer terug om het restant uit te spelen ook.

Ben wel heel benieuwd wat de KNVB gaat doen met de finale. In Amsterdam spelen is niet eerlijk naar PSV toe. Maar of ze op dit moment bij de politie veel zin hebben in Ajax en PSV op bezoek?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Ramona » do apr 06, 2023 4:29 am

Blij met de overwinning; nu ga ik toch ook anders werken met mijn f-collega! :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Zuidema » do apr 06, 2023 5:55 am

Ramona schreef:
do apr 06, 2023 4:29 am
Blij met de overwinning; nu ga ik toch ook anders werken met mijn f-collega! :smile-ajax.gif:
:666.gif:

Waarom gewonde Davy Klaassen en Ajax de ontsierde wedstrijd tegen Feyenoord wilden uitspelen

Johan Inan 06-04-23, 06:10 Laatste update: 06:39

Dat Ajax op 30 april de bekerfinale gaat spelen, was nauwelijks onderwerp van gesprek na een bloedstollende Klassieker in de Kuip. Het ging vooral over een gitzwarte avond en onderbreking, doordat matchwinner Davy Klaassen werd geraakt door een aansteker uit het publiek. Waarom Ajax de halve finale perse wilde uitspelen. ,,Als je wegloopt, hebben ze je.”

Geen woord over vlijmscherpe counters, analyses over zwakke restverdedigingen of bespiegelingen over een nieuwe kraker, tussen Ajax en PSV later deze maand in Rotterdam. Voor de camera’s na afloop kregen de hoofdrolspelers van de enerverende halve finale tussen de aartsrivalen vooral vragen over wat er na ruim een uur gebeurde in de Kuip.

Een opstootje met een mêlee aan Feyenoorders en Ajacieden. Kemphanen Tadic en Kökçü, die elkaar bij de toss nu wel de hand schudden, kregen het na een duel bij de zijlijn alsnog weer met elkaar aan de stok. Kenneth Taylor houdt de Feyenoord-captain weg bij zijn eigen aanvoerder. ,,Tadic heeft me niet beledigd. Ik dacht eerst dat we om dat opstootje naar binnen moesten.”

Dat blijkt lang niet zo erg als wat er daarna gebeurt. Andere spelers stormen op de captains af. Ook Oussama Idrissi maant Kökçü tot kalmte, terwijl Alireza Jahanbakhsh naar de fans, die van alles op het veld werpen, gebaart zich te beheersen. Tevergeefs. Op de achtergrond gaat Klaassen plots naar de vlakte. ,,Ik voelde ineens iets. Voor mijn gevoel best hard ook. Eerst deed het pijn. Daarna voelde ik vooral boosheid in me. Ik dacht: wat gebeurt hier?”

Klaassen ontploft als Feyenoord-keeper Timon Wellenreuther op hem afrent en hem vertelt dat hij op moet staan. ,,Toen werd ik écht boos. Tot een andere speler zei dat ik naar mijn hoofd moest kijken en dat bleek dat ik ook nog onder bloed zat.” Arbiter Allard Lindhout, die zijn eerste Klassieker fluit, ziet het bloed op het achterhoofd van Klaassen. Niet veel later dirigeert hij de spelers naar binnen.

Weer een staking, de zoveelste dit seizoen door toedoen van ‘supporters’. Binnen gaan alle beleidsbepalers met elkaar in conclaaf. In de kleedkamers is het zelfs dringen. ,,Zelfs Edwin van der Sar (algemeen directeur) en Klaas-Jan Huntelaar (technisch manager) waren er”, zei Ajax-coach John Heitinga. ,,Ik heb rust geprobeerd te creëren voor mijn spelers.”

Ook leden van de stedendriehoek zijn naar beneden gekomen voor een spoedberaad. Moet de Klassieker nog wel hervat worden? Hoe dan verder? Voelen de Ajacieden zich nog wel veilig of stappen ze liever meteen de bus in? En hoe denkt slachtoffer Klaassen daar zelf over? ,,Ik had er eigenlijk geen zin meer in, maar je wil ook niet weglopen, want dan hebben ze je. En dat wil je niet toelaten. Het is misschien niet het goede om te doen, maar je wil het niet laten gebeuren.”

Daarin zijn ze bij Ajax unaniem, laat Heitinga even later in de perskamer weten. ,,Als spelers en staf hebben we besloten om door te gaan. Iedereen was het daarover eens. Dit is niet zoals het hoort”, was de coach, die het liever over de gewonnen wedstrijd wilde hebben, enigszins mild.

Dat gold niet voor collega Arne Slot. De trainer van Feyenoord begreep, nadat de ongeslagen reeks van hem en zijn ploeg na een half jaar werd beëindigd, dat de persconferentie minder over het sportieve ging. ,,Het is al verschrikkelijk als je zoiets ergens anders ziet gebeuren, laat staan bij de club waar je zelf hoofdtrainer bent. Je kunt er van alles op plakken, maar er is waarschijnlijk geen woord dat de lading volledig dekt. Schamen, schandalig, belachelijk. Ik kan niet het juiste woord vinden.”

De succestrainer schaamde zich kapot. Slot liet tevens weten dat hij begrip zou hebben als Ajax niet verder was gegaan. De tegenstander besloot anders, en bespaarde Feyenoord daarmee waarschijnlijk nog meer ellende en schade. ,,Als er nog iets gebeurd was, waren we wel gestopt. Dan was het klaar”, liet Klaassen nog weten bij ESPN. ,,Wij moesten zorgen dat we weer klaar waren om te beginnen. Of het gek was dat ze ons daarna weer uitfloten? Wat had je dan gedacht? Dit zijn mensen die niet denken, want dan gooien ze zo’n ding ook niet.”

Klaassen, de speler die de meeste Klassiekers van allemaal in de benen heeft, vervolgde: ,,Als je hier speelt, zijn het altijd gekke wedstrijden. Maar dit hadden we ook weer niet verwacht. Het gaat alle perken te buiten. Dat is logisch. Die netten waren de vorige keer niet zo’n slecht idee, dat blijkt wel.”

Na afloop wordt duidelijk dat de dader is opgepakt, Ajax aangifte doet en ook Feyenoord-directeur Dennis te Kloese en burgemeester Ahmed Aboutaleb zich kapotschamen. De burgervader van Rotterdam laat tegenover RTV Rijnmond weten dat hij juist weer overwoog een experiment met uitsupporters te overwegen. ,,In de gemeenteraad heb ik gezegd dat ik daarvoor opensta, maar ik voorzie een heel ingewikkelde discussie. Ik was er vandaag bij en ga met een bijzonder nare bijsmaak naar huis.”

De halve finale werd uitgespeeld, na een felle toespraak van Feyenoord-assistent en -icoon John de Wolf, die op het veld in niet mis te verstane woorden supporters opriep ‘het verstand te gebruiken’ (Slot: ‘ik heb het niet gehoord, maar begreep dat hij dat heel goed deed’). De kraker afmaken lukte Klaassen echter niet. Vier minuten na de hervatting, ging hij er weer bij zitten. ,,Ik had een kloppend gevoel in mijn hoofd. Ik had moeite om me te focussen. Dan kan ik wel heel dapper doorgaan, maar dat heeft niet veel zin.”

Zonder Klaassen trok Ajax de zege over de streep. Tot opluchting van de matchwinner en zijn trainer. Heitinga: ,,We zijn blij dat we door zijn naar de finale. Dat is het belangrijkste en laat andere mensen dit lekker gaan onderzoeken. Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken. Ik ben wel trots op hoe mijn jongens, met de focus en discipline die ze hebben gehouden. Dit maak je niet vaak mee, maar ze zijn er heel goed mee omgegaan.”
AD.nl (Premium)
Success will tear us apart.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Lionel » do apr 06, 2023 6:58 am

Wat een pauperclub en paupervolk. Hoop zo dat ze er ook keihard afgaan tegen Roma.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7387
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Trab » do apr 06, 2023 7:53 am

Bassey was wel weer een nieuw dieptepunt hè? We hebben in het verleden spelers gehad zoals Blind die door het eigen publiek werden uitgefloten, nu hebben we er 1 die door het uit publiek wordt toegejuicht. Komt echt niet meer goed met die goser.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Lionel » do apr 06, 2023 8:05 am

Trab schreef:
do apr 06, 2023 7:53 am
Bassey was wel weer een nieuw dieptepunt hè? We hebben in het verleden spelers gehad zoals Blind die door het eigen publiek werden uitgefloten, nu hebben we er 1 die door het uit publiek wordt toegejuicht. Komt echt niet meer goed met die goser.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hahaha die blik van hem nadat Timber hem de bal toespeelde en hij werd geblokt door Gimenez.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Mano » do apr 06, 2023 8:11 am

Ik was even aan het opletten op Berghuis.

Die jongen kan echt niet op het middenveld.
Hij is zo reactief en heeft alleen oog voor de bal. Hele busladingen spelers kunnen langs hem lopen, hij ziet ze niet.
Loopt pas mee als ze al voorbij zijn.

Als iemand een actie inzet of wat dan ook, kijkt hij en staat erbij. Als men vervolgens de bal in zijn loop passt, gaat hij pas lopen.
Hierdoor is hij makkelijk te verdedigen en dus onzichtbaar in topwedstrijden
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7387
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Trab » do apr 06, 2023 8:17 am

Mano schreef:Ik was even aan het opletten op Berghuis.

Die jongen kan echt niet op het middenveld.
Hij is zo reactief en heeft alleen oog voor de bal. Hele busladingen spelers kunnen langs hem lopen, hij ziet ze niet.
Loopt pas mee als ze al voorbij zijn.

Als iemand een actie inzet of wat dan ook, kijkt hij en staat erbij. Als men vervolgens de bal in zijn loop passt, gaat hij pas lopen.
Hierdoor is hij makkelijk te verdedigen en dus onzichtbaar in topwedstrijden
Ja was heel slecht. Die heeft geen toekomst meer bij Ajax. Net als Klaassen. Hooguit als bankzitters. Taylor speelde overigens wel goed gisteren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Mano » do apr 06, 2023 8:17 am

Dat paupervolk in de kuip dat altijd maar wordt neergezet als 'fantastisch publiek op 10% na', daar word ik zo moe van.

Hou toch op! Die hele tribune heeft bloeddoorlopen ogen en dat 90min lang. Gooien al jaren en dag al hun hebben en houden op het veld.
Munten, aanstekers, bekers etc
Bij elke Europese uitwedstrijd wordt er wel iets gesloopt, ze zijn nergens welkom.

En toch blijft zo'n Mario Prikkebeen het publiek roemen.
Het is gewoon dom paupervolk op 10% na.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do apr 06, 2023 8:30 am

Zekers, de chromosoomhuishouding is daar niet helemaal op orde.

Wat inmiddels logischerwijs door alle gebeurtenissen wat naar de achtergrond is verdwenen, is het optreden van Lindhout. Hebben we ooit eerder zo’n opzichtig thuisfluitende scheidsrechter gezien? Nog los van zijn beslissingen in het veld, waarom werd er nog meer tijd bijgetrokken dan bij kakkerlakken-psv in de competitie?

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door wimpey » do apr 06, 2023 8:49 am

Trab schreef:
do apr 06, 2023 7:53 am
Bassey was wel weer een nieuw dieptepunt hè? We hebben in het verleden spelers gehad zoals Blind die door het eigen publiek werden uitgefloten, nu hebben we er 1 die door het uit publiek wordt toegejuicht. Komt echt niet meer goed met die goser.
Leek me dat ie de bal met links wilde spelen, maar eerst met links z'n eigen rechtervoet raakte. :excited.gif:

Wel fijn voor Ajax dat het gisteravond en vandaag niet over spel en voetbal gaat he. Wat pakt zo'n Berghuis? Die gast laat echt 2 potjes per dozijn wat zien. Hij, Kudus, Bergwijn: leuke spelers als het team lekker draait. Dat gevoel bekruipt me bij Timber ook.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Jöhnk » do apr 06, 2023 8:49 am

Dat er tijd bij kwam, vond ik logisch. Ajax was continu aan het tijdrekken…

De rode kaart van Taylor was natuurlijk discutabel. Tweede geel was terecht, maar eerste gele kaart was niet eens een overtreding.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Mano » do apr 06, 2023 8:53 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do apr 06, 2023 8:30 am
Zekers, de chromosoomhuishouding is daar niet helemaal op orde.

Wat inmiddels logischerwijs door alle gebeurtenissen wat naar de achtergrond is verdwenen, is het optreden van Lindhout. Hebben we ooit eerder zo’n opzichtig thuisfluitende scheidsrechter gezien? Nog los van zijn beslissingen in het veld, waarom werd er nog meer tijd bijgetrokken dan bij kakkerlakken-psv in de competitie?
Het was wel opzichtig inderdaad. 12 minuten uiteindelijk
Rulli die even vertraagde, meteen geel. Taylor 2x zonder waarschuwingen.
terwijl overtredingen aan de andere kant wegkwamen met waarschuwingen,
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Alexander » do apr 06, 2023 8:58 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do apr 06, 2023 8:30 am
Zekers, de chromosoomhuishouding is daar niet helemaal op orde.

Wat inmiddels logischerwijs door alle gebeurtenissen wat naar de achtergrond is verdwenen, is het optreden van Lindhout. Hebben we ooit eerder zo’n opzichtig thuisfluitende scheidsrechter gezien? Nog los van zijn beslissingen in het veld, waarom werd er nog meer tijd bijgetrokken dan bij kakkerlakken-psv in de competitie?
Dit waren taferelen die je normaal in Turkije ziet. Bizar wat Lindhout aan het doen was. Wat een wanprestatie van die man.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Jinne » do apr 06, 2023 8:59 am

Was dit de eerste topper (en hopelijk dan ook laatste) topper die hij mocht fluiten?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Jöhnk » do apr 06, 2023 9:01 am

Marillion schreef:
wo apr 05, 2023 11:19 pm
. Dit had al veel vaker kunnen gebeuren. Er vliegt bij elke klassieker daar van alles door de lucht.
Het is ook wel vaker gebeurd. Ik herinner me dat Bergdolmo ooit een aansteker tegen zijn oog kreeg. Dat was bij het debuut van Heitinga in de Kuip (als speler).

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Nihad » do apr 06, 2023 9:03 am

Joh, vroeger was het niet anders. Spelers van Ajax konden geen corners nemen vanwege alle troep die naar ze werd gegooid.

Herriner mij ook dat iemand zijn eigen telefoon het veld op gooide.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Mano » do apr 06, 2023 9:21 am

maar...

Een slecht Ajax wint wederom van (voor hun doen) goede kakkies.

Die Kökcu kan ook weer de kast in met zijn grote bek. Vorige keer beetje blaten dat ze beter zijn dan Ajax en nu thuis gewoon verliezen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door De Dominee » do apr 06, 2023 9:27 am

Die Kokcu is toch ook niets bijzonders verder? Iedereen praat hem naar een grote competitie, maar ik zie het niet. Is dit nou het grote talent...? :confused.gif:

Verder niets van de wedstrijd gezien (gelukkig). Wel fijn dat Feyenoord verloren heeft. Die denken dat ze heel wat voorstellen momenteel maar beseffen niet dat ze gewoon kampioen van extreme armoede gaan worden.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Toppie » do apr 06, 2023 9:32 am

De Dominee schreef:
do apr 06, 2023 9:27 am
Die Kokcu is toch ook niets bijzonders verder? Iedereen praat hem naar een grote competitie, maar ik zie het niet. Is dit nou het grote talent...? :confused.gif:

Verder niets van de wedstrijd gezien (gelukkig). Wel fijn dat Feyenoord verloren heeft. Die denken dat ze heel wat voorstellen momenteel maar beseffen niet dat ze gewoon kampioen van extreme armoede gaan worden.
Het lekkere is dat die schuimbekken een toontje lager zingen en praten vooral op sociale media allemaal vooraf de woorden we gaan dat varkentje (neuzen joduuh) wel even wassen.... Wat een tokkies volk is dat toch 010 en omgeving.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door mattie » do apr 06, 2023 9:44 am

Ook voor de wedstrijd buiten bleek het al mis te zijn gegaan.. de bus van Ajax was bekogeld.. er bleek ook een man / kakkerlak/ kansloze met een microfoon leuzen van Hamas te schreeuwen.. Dus alles leek erop dat het mis kon gaan..sfeer was grimmig al buiten , eind resultaat is bekend.. Ben alleen nu wel benieuwd of 30 April doorgaat in de Kuip.. Revanche/ wraak zal er zijn / komen.. Praat ik het goed ? Absoluut niet , maar snappen doe ik het wel..

Ook bij 410/ F-side lopen van deze mensen rond
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Nihad » do apr 06, 2023 9:56 am

Probleem is ook het stadion. Bij de Arena kom je niet eens in de buurt van de spelersbussen of supporters van de tegenpartij als ze met de trein komen. Bij de Kuip is dat een ander verhaal.

Ik hoop dat die gasten een nieuw stadion krijgen met diepe grachten en dat ze lekker ver van het veld zitten.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Ajax Rules
Berichten: 31744
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Ajax Rules » do apr 06, 2023 11:16 am

Mano schreef:
do apr 06, 2023 8:11 am
Ik was even aan het opletten op Berghuis.
Als zijn klassiekers waren tot nu toe heel matig.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Ajax Rules
Berichten: 31744
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: Feyenoord - Ajax woensdag 5 april, 20.00u KNVB Beker Halve Finale

Bericht door Ajax Rules » do apr 06, 2023 11:18 am

Nihad schreef:
do apr 06, 2023 9:56 am
Ik hoop dat die gasten een nieuw stadion krijgen met diepe grachten en dat ze lekker ver van het veld zitten.
Dat zou nou een mooi statement zijn van de Feyenoord-directie.

"Een nieuw stadion is op dit moment sowieso nog ver weg, zoals algemeen bekend. Maar een van de belangrijkste eisen/randvoorwaarden die wij als directie zullen stellen is dat de afstand tussen tribunes en veld aanzienlijk vergroot zal moeten worden ten opzichte van de huidige situatie en ten opzichte van andere clubs. We hopen op ieders begrip."
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Plaats reactie