Sven Mislintat

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » zo aug 06, 2023 11:58 am

Yopii schreef:
zo aug 06, 2023 10:29 am
Klopt, Neef.

Hij moet wel de tijd krijgen.

Hij haalt veel karakterspelers, het is duidelijk dat hij het Ajax van vorig jaar slappe hap vond. Geef hem eens ongelijk. :blush.gif:
Hij haalde bij Stuttgart ook heel veel lengte, zijn handelsmerk doet ie weer nu
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » zo aug 06, 2023 12:10 pm

Ajax kwam zeker lengte tekort. In de oefenwedstrijden tot nu toe kon Boomen zijn vrije trap niet kwijt, want er was niemand met lengte voorin die goed kon koppen.

DD zal ook naar doorverkoop kijken. Lange, fysiek sterke spelers die kunnen ballen liggen goed in de markt in de PL.

Daarbij komen uit de opleiding veel kleine spelers als VAD, Misehouy, Fitz-Jim, enz.

Historicus
Berichten: 3373
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Historicus » zo aug 06, 2023 12:25 pm

https://www.vi.nl/teams/nederland/ajax/selectie
Volgens dit overzicht hebben we 8 keepers. En maar 1 doel. Dat komt wel kolderiek voor, zelfs als je een paar jongens parkeert in Jong Ajax of in wat vroeger de A-jeugd was. Wie kunnen we laten gaan van dit stelletje?

Historicus
Berichten: 3373
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Historicus » zo aug 06, 2023 12:28 pm

Is deze selectie wel actueel op vi.nl? Want Reiziger staat er ook nog op als assistent....

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Marillion » zo aug 06, 2023 12:45 pm

Historicus schreef:
zo aug 06, 2023 12:25 pm
https://www.vi.nl/teams/nederland/ajax/selectie
Volgens dit overzicht hebben we 8 keepers. En maar 1 doel. Dat komt wel kolderiek voor, zelfs als je een paar jongens parkeert in Jong Ajax of in wat vroeger de A-jeugd was. Wie kunnen we laten gaan van dit stelletje?
We hebben natuurlijk twee doelen te verdedigen want dit is inclusief Jong Ajax. Daarnaast zal iemand als Gorter nog wel vertrekken, eventueel op huurbasis.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » zo aug 06, 2023 2:35 pm

Wat Mislintat betreft, hij kent de aanwinsten goed en lijkt heel zeker van zijn zaak. In elk geval zijn de spelers die hij haalt geen impulsaankopen.

Hopelijk staan zijn diamantoogjes aan.

Dit is wel triest, hè? :excited.gif:

Historicus
Berichten: 3373
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Historicus » di aug 08, 2023 3:14 pm

Yopii schreef:
zo aug 06, 2023 2:35 pm
Wat Mislintat betreft, hij kent de aanwinsten goed en lijkt heel zeker van zijn zaak. In elk geval zijn de spelers die hij haalt geen impulsaankopen.

Hopelijk staan zijn diamantoogjes aan.

Dit is wel triest, hè? :excited.gif:
Sinds Perez die grensrechter stond uit te uitschelden, weten we toch dat Perez in dit hokjes denkt.

Bovendien is Ajax helemaal geen joodse club, nooit geweest ook.

Mr. Ajax
Berichten: 14586
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mr. Ajax » di aug 08, 2023 3:31 pm

Wat een hopeloze mafkees.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » di aug 08, 2023 3:53 pm

Historicus schreef:
di aug 08, 2023 3:14 pm
Yopii schreef:
zo aug 06, 2023 2:35 pm
Wat Mislintat betreft, hij kent de aanwinsten goed en lijkt heel zeker van zijn zaak. In elk geval zijn de spelers die hij haalt geen impulsaankopen.

Hopelijk staan zijn diamantoogjes aan.

Dit is wel triest, hè? :excited.gif:
Sinds Perez die grensrechter stond uit te uitschelden, weten we toch dat Perez in dit hokjes denkt.

Bovendien is Ajax helemaal geen joodse club, nooit geweest ook.
Mwah, er was wel een connectie voor de oorlog: Ajax kwam uit Oost, veel joden daar sympathiseerden met onze club.

Dat wil niet zeggen dat Ajax een puur joodse club was, dat natuurlijk niet.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di aug 08, 2023 4:47 pm

Misschien moeten we dan maar in de lijn van Perez Horst Blankenburg uit onze geschiedenisboeken schrappen. Wel vervelend, want dan lopen we dé assist op Rep mis.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » di aug 08, 2023 4:54 pm

Arno Steffenhagen. :eusa_liar.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » di aug 08, 2023 7:43 pm

Halb Mensch, halb Tier. Der Heiko.

Perez is een lul. Wie scheldt nou iemand zo uit?

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » di aug 08, 2023 9:27 pm

Der Amin Younes, ist wieder transferfrei!
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Sven Mislintat

Bericht door Nihad » di aug 08, 2023 11:32 pm

Andriy Demchenko schreef:
di aug 08, 2023 9:27 pm
Der Amin Younes, ist wieder transferfrei!
Dat is natuurlijk een Libanees dus die telt niet. Aan de andere kant. Een Arabier bij een Joodse club! Dat kan toch niet?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Sven Mislintat

Bericht door Nihad » di aug 08, 2023 11:34 pm

Yopii schreef:
di aug 08, 2023 3:53 pm
Historicus schreef:
di aug 08, 2023 3:14 pm
Yopii schreef:
zo aug 06, 2023 2:35 pm
Wat Mislintat betreft, hij kent de aanwinsten goed en lijkt heel zeker van zijn zaak. In elk geval zijn de spelers die hij haalt geen impulsaankopen.

Hopelijk staan zijn diamantoogjes aan.




Dit is wel triest, hè? :excited.gif:
Sinds Perez die grensrechter stond uit te uitschelden, weten we toch dat Perez in dit hokjes denkt.

Bovendien is Ajax helemaal geen joodse club, nooit geweest ook.
Mwah, er was wel een connectie voor de oorlog: Ajax kwam uit Oost, veel joden daar sympathiseerden met onze club.

Dat wil niet zeggen dat Ajax een puur joodse club was, dat natuurlijk niet.
Dat is iets van lang vervlogen tijden. Ajax speelt al bijna 30 jaar niet meer in Oost en Ajax is tegenwoordig zo multicultureel geworden…
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » wo aug 09, 2023 10:25 am

Historicus had het (logischerwijs) over het verleden. :smallgrin.gif:

Over onze DD gesproken, elke dag wordt duidelijker waarom hij Heitinga eruit gesmeten heeft. Mijn bloed kookt als ik dit lees:
Dinsdag werd bekend dat Bergwijn de nieuwe aanvoerder is van Ajax. De international van Oranje voelt zich fitter dan ooit en merkt ook een verschil op ten opzichte van afgelopen seizoen. "De trainingen zijn lang en we moeten veel lopen, maar dat is echt het beste voor ons. Die topfitheid hebben we vorig seizoen ook wel gemist", vervolgt Bergwijn, die hard heeft gewerkt om fysiek zo sterk mogelijk terug te keren. "Van jongs af aan zorg ik goed voor mijn lichaam, want bij snelle, explosieve spelers ligt een spierblessure op de loer. Die is nooit helemaal te voorkomen, maar ik doe er alles aan om de kans daarop zo klein mogelijk te maken."
Belachelijk gewoon. Dit is topsport. :1evil.gif:

Ik heb de indruk dat er nu beter gewerkt wordt. Dat kan ook al snel.

Over Mislintat nog dit:
Van den Boomen heeft zichzelf nadrukkelijk laten zien in de voorbereiding. De middenvelder kon rekenen op veel interesse afgelopen zomer. Hij ging met maar liefst zeven clubs in gesprek, want wegens zijn transfervrije status was hij een interessante speler op de transfermarkt. 'Dan wil je ook horen wat ze je te bieden hebben', vertelt Van den Boomen tegenover het Algemeen Dagblad. Ajax en Lille bleven over. Bij de Amsterdammers sprak hij alleen met directeur voetbalzaken Sven Mislintat, want er was op dat moment nog geen trainer aangesteld. Dit gesprek gaf de middenvelder een uitstekend gevoel. 'Hij wist misschien wel meer over mij te vertellen dan andere clubs met directeur én trainer.'[/quote]

AD

:biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » wo aug 09, 2023 10:56 am

Mislintat werkt keihard. Overmarsje zat liever met z'n jongeheer in z'n hand en liet zich spelers aanbieden. Eto'o enzo. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Arthur » wo aug 09, 2023 11:03 am

Yopii schreef:
wo aug 09, 2023 10:25 am
Over onze DD gesproken, elke dag wordt duidelijker waarom hij Heitinga eruit gesmeten heeft. Mijn bloed kookt als ik dit lees:
Dinsdag werd bekend dat Bergwijn de nieuwe aanvoerder is van Ajax. De international van Oranje voelt zich fitter dan ooit en merkt ook een verschil op ten opzichte van afgelopen seizoen. "De trainingen zijn lang en we moeten veel lopen, maar dat is echt het beste voor ons. Die topfitheid hebben we vorig seizoen ook wel gemist", vervolgt Bergwijn, die hard heeft gewerkt om fysiek zo sterk mogelijk terug te keren. "Van jongs af aan zorg ik goed voor mijn lichaam, want bij snelle, explosieve spelers ligt een spierblessure op de loer. Die is nooit helemaal te voorkomen, maar ik doe er alles aan om de kans daarop zo klein mogelijk te maken."
Belachelijk gewoon. Dit is topsport. :1evil.gif:
Ik ben ook blij dat Heitinga het niet is geworden, maar dit komt meer op het bordje van Schreuder. De basis voor de conditie wordt in de voorbereiding gelegd, dat is moeilijk te herstellen tijdens het seizoen.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » wo aug 09, 2023 11:17 am

Mwah, als je meteen de zweep erover gooit, is de spelersgroep na een week of twee een stuk fitter.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Arthur » wo aug 09, 2023 11:20 am

Ja, maar tijdens een seizoen zorg je met die zweep dat de spelers niet optimaal fit zijn voor de wedstrijd van dat weekend.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Zuidema » do aug 10, 2023 3:52 pm

Wat een saaie dag. Helemaal geen aankopen of verkopen bij Ajax vandaag. :sleepy.gif:
Success will tear us apart.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door LucaS » do aug 10, 2023 4:03 pm

Het is nog nie gedaan hè
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » vr aug 11, 2023 10:06 am

Zou het nog iets worden met die Ito?

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Sven Mislintat

Bericht door De Dominee » vr aug 11, 2023 10:09 am

Zo niet, mogen ze van mij ook doorpakken op Valentin Barco. Linksback van wereldklasse. Blijft Hato lekker centraal.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » vr aug 11, 2023 10:33 am

Heb jij die Barco ooit zien spelen?

Plaats reactie