Sven Mislintat

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Sven Mislintat

Bericht door De Dominee » ma sep 18, 2023 10:50 am

Ik heb gisteren niet gekeken, nee. Geen tijd. Gebaseerd op wat ik eerder heb gezien en wat ik online lees durf ik wel te stellen dat Gaaei een betere RB is dan Rensch. Gisteren is geen maatstaf.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

T82
Berichten: 1785
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Sven Mislintat

Bericht door T82 » ma sep 18, 2023 10:54 am

Rensch kreeg een 2 van VI. Dat was niet voor niks. Hoeveel beter die nieuwe back is zal moeten blijken. Gisteren was dat nog niet veel. Maar slechter in ieder geval niet.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Alexander » ma sep 18, 2023 11:48 am

De Dominee schreef:
ma sep 18, 2023 10:50 am
Ik heb gisteren niet gekeken, nee. Geen tijd. Gebaseerd op wat ik eerder heb gezien en wat ik online lees durf ik wel te stellen dat Gaaei een betere RB is dan Rensch. Gisteren is geen maatstaf.
Hahaha. Het is wel makkelijk roepen als je de wedstrijd niet gezien hebt. Niet dat je iets gemist hebt overigens, dus ik begrijp je wel. Rensch speelde een verschrikkelijke pot, maar Gaaei was niet veel beter.

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Sven Mislintat

Bericht door De Dominee » ma sep 18, 2023 11:52 am

Maar dus wel beter, aldus je eigen woorden... :ajaxsmiley.gif: :hypocrite.gif:

Even andere prioriteiten momenteel met 2 kleine kids en een zieke vrouw thuis. Gelukkig maar. Neemt niet weg dat ik op basis van verslagen, analyses en wat beelden best tot conclusies kan komen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Alexander » ma sep 18, 2023 11:56 am

Iedere minuut die je naar dit Ajax kijkt is verspilling van je tijd. Dus in dat opzicht heb je het beter gedaan dan ik gisteren :biggthumpup.gif:

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Sven Mislintat

Bericht door De Dominee » ma sep 18, 2023 12:30 pm

Helaas zit ik donderdag en zondag in het stadion... :blush.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » ma sep 18, 2023 12:34 pm

Je heb hier van die posters die komen altijd alleen als het minder gaat. Hun mening neem ik nooit serieus.


Mislintat staat onder druk, zijn aanstelling van Steijn is duidelijk een foute.
Zijn aankopen lijken niet te renderen maar dat kan ook door zijn aanstelling Steijn zijn gekomen.
Het is nu aan Sven om snel orde op zaken te stellen, dan winnen zodat er meer rust in de tent komt en men kan gaan bouwen.
Bouwen onder regie van Steijn lijkt mij een slechte zaak. Die heeft in alles aangetoond niet geschikt te zijn voor de druk die er bij Ajax op komt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door LucaS » ma sep 18, 2023 1:04 pm

Alexander schreef:
ma sep 18, 2023 11:48 am
De Dominee schreef:
ma sep 18, 2023 10:50 am
Ik heb gisteren niet gekeken, nee. Geen tijd. Gebaseerd op wat ik eerder heb gezien en wat ik online lees durf ik wel te stellen dat Gaaei een betere RB is dan Rensch. Gisteren is geen maatstaf.
Hahaha. Het is wel makkelijk roepen als je de wedstrijd niet gezien hebt. Niet dat je iets gemist hebt overigens, dus ik begrijp je wel. Rensch speelde een verschrikkelijke pot, maar Gaaei was niet veel beter.
Net zoiets als al die spelers die je afmaakte voordat je ze ooit had zien spelen?
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » ma sep 18, 2023 1:25 pm

LucaS schreef:
ma sep 18, 2023 1:04 pm
Alexander schreef:
ma sep 18, 2023 11:48 am
De Dominee schreef:
ma sep 18, 2023 10:50 am
Ik heb gisteren niet gekeken, nee. Geen tijd. Gebaseerd op wat ik eerder heb gezien en wat ik online lees durf ik wel te stellen dat Gaaei een betere RB is dan Rensch. Gisteren is geen maatstaf.
Hahaha. Het is wel makkelijk roepen als je de wedstrijd niet gezien hebt. Niet dat je iets gemist hebt overigens, dus ik begrijp je wel. Rensch speelde een verschrikkelijke pot, maar Gaaei was niet veel beter.
Net zoiets als al die spelers die je afmaakte voordat je ze ooit had zien spelen?
:biggthumpup.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Duke » ma sep 18, 2023 2:37 pm

Mano schreef:
ma sep 18, 2023 12:34 pm
Je heb hier van die posters die komen altijd alleen als het minder gaat. Hun mening neem ik nooit serieus.


Mislintat staat onder druk, zijn aanstelling van Steijn is duidelijk een foute.
Zijn aankopen lijken niet te renderen maar dat kan ook door zijn aanstelling Steijn zijn gekomen.
Het is nu aan Sven om snel orde op zaken te stellen, dan winnen zodat er meer rust in de tent komt en men kan gaan bouwen.
Bouwen onder regie van Steijn lijkt mij een slechte zaak. Die heeft in alles aangetoond niet geschikt te zijn voor de druk die er bij Ajax op komt.
+1
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 18, 2023 4:04 pm

Heeft Mislintat eigenlijk de autoriteit om Steijn te ontslaan? Of doet de AD dat?

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » ma sep 18, 2023 4:36 pm

:hypocrite.gif:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma sep 18, 2023 4:04 pm
Heeft Mislintat eigenlijk de autoriteit om Steijn te ontslaan? Of doet de AD dat?
Ooit werd ons Marcel Keizer door de maag gesplitst met het meeste stemmen gelden principe waarbij Overmars het aflegde tegen Bergkamp + VDS. Overmars was not amused door die situatie en dwong bij de rvc af dat aanstellen en ontslaan van de trainer alleen zijn pakkie aan werd. Overmars gooide Keizer eruit, VDS was tegen maar ging er niet voor liggen. Officieel beslist ook Mislintat over Steijns lot, de AD kan hem daarin wel overrulen en met ruggespraak van Rvc pleiten voor een tweede kans maar officieel gaat de TD (dus Mislintat) erover.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7388
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Sven Mislintat

Bericht door Trab » ma sep 18, 2023 5:42 pm

Andriy Demchenko schreef::hypocrite.gif:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma sep 18, 2023 4:04 pm
Heeft Mislintat eigenlijk de autoriteit om Steijn te ontslaan? Of doet de AD dat?
Ooit werd ons Marcel Keizer door de maag gesplitst met het meeste stemmen gelden principe waarbij Overmars het aflegde tegen Bergkamp + VDS. Overmars was not amused door die situatie en dwong bij de rvc af dat aanstellen en ontslaan van de trainer alleen zijn pakkie aan werd. Overmars gooide Keizer eruit, VDS was tegen maar ging er niet voor liggen. Officieel beslist ook Mislintat over Steijns lot, de AD kan hem daarin wel overrulen en met ruggespraak van Rvc pleiten voor een tweede kans maar officieel gaat de TD (dus Mislintat) erover.
Komt Steijn niet gewoon uit de koker van die badmuts in de rvc? Lijkt me sterk dat mislintat ooit van Steijn gehoord had.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door mattie » ma sep 18, 2023 6:34 pm

T82 schreef:
ma sep 18, 2023 10:54 am
Rensch kreeg een 2 van VI. Dat was niet voor niks. Hoeveel beter die nieuwe back is zal moeten blijken. Gisteren was dat nog niet veel. Maar slechter in ieder geval niet.
ik dacht dat alleen Brobbey een voldoende scoorde.. Onze Noorse vriend kreeg ook een 2.. die zien we ook niet meer.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Alexander » ma sep 18, 2023 6:50 pm

LucaS schreef:
ma sep 18, 2023 1:04 pm
Alexander schreef:
ma sep 18, 2023 11:48 am
De Dominee schreef:
ma sep 18, 2023 10:50 am
Ik heb gisteren niet gekeken, nee. Geen tijd. Gebaseerd op wat ik eerder heb gezien en wat ik online lees durf ik wel te stellen dat Gaaei een betere RB is dan Rensch. Gisteren is geen maatstaf.
Hahaha. Het is wel makkelijk roepen als je de wedstrijd niet gezien hebt. Niet dat je iets gemist hebt overigens, dus ik begrijp je wel. Rensch speelde een verschrikkelijke pot, maar Gaaei was niet veel beter.
Net zoiets als al die spelers die je afmaakte voordat je ze ooit had zien spelen?
Ik heb ze allemaal nooit zien spelen. Maar niemand niet bij Ajax. En dat is het grote probleem.

Overigens had alleen al het CV van de meeste spelers voldoende aanleiding moeten geven tot (grote) twijfel. Zelfs bij jou. Spelers van 28 halen uit de tweede Engelse divisie voor 15 miljoen had toch minstens tot een gefronste wenkbrauw moeten leiden. Of anders Forbes. Guardiola heeft in 1 seizoen meer dan 50 spelers gebruikt. Maar niet 1 keer zat Forbes daarbij. Zal Guardiola dan gek zijn? Of kan Forbes er niet zoveel van? En zo kan je bij iedere speler wel doorgaan. Prima dat ik dan van jou geen bedenkingen mag hebben bij de kwaliteit van die jongens. En ik had graag mijn excuses aan je aangeboden als ik er naast had gezeten. Maar ik zat 100% raak.

T82
Berichten: 1785
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Sven Mislintat

Bericht door T82 » ma sep 18, 2023 7:15 pm

Alexander schreef:
ma sep 18, 2023 6:50 pm
LucaS schreef:
ma sep 18, 2023 1:04 pm
Alexander schreef:
ma sep 18, 2023 11:48 am


Hahaha. Het is wel makkelijk roepen als je de wedstrijd niet gezien hebt. Niet dat je iets gemist hebt overigens, dus ik begrijp je wel. Rensch speelde een verschrikkelijke pot, maar Gaaei was niet veel beter.
Net zoiets als al die spelers die je afmaakte voordat je ze ooit had zien spelen?
Ik heb ze allemaal nooit zien spelen. Maar niemand niet bij Ajax. En dat is het grote probleem.

Overigens had alleen al het CV van de meeste spelers voldoende aanleiding moeten geven tot (grote) twijfel. Zelfs bij jou. Spelers van 28 halen uit de tweede Engelse divisie voor 15 miljoen had toch minstens tot een gefronste wenkbrauw moeten leiden. Of anders Forbes. Guardiola heeft in 1 seizoen meer dan 50 spelers gebruikt. Maar niet 1 keer zat Forbes daarbij. Zal Guardiola dan gek zijn? Of kan Forbes er niet zoveel van? En zo kan je bij iedere speler wel doorgaan. Prima dat ik dan van jou geen bedenkingen mag hebben bij de kwaliteit van die jongens. En ik had graag mijn excuses aan je aangeboden als ik er naast had gezeten. Maar ik zat 100% raak.
Tel ook even hoeveel spelers onder de 20 erbij zaten. Ben ook nog niet overtuigd hoor, maar om City nu met Ajax te gaan vergelijken...

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » ma sep 18, 2023 8:13 pm

En welke spelerS van 28 zijn er dan gehaald? Alleen Akpom toch?

Van der Meyde zegt net bij VI dat onderzocht wordt, dat hoorde hij althans, of Mislintat verdient heeft aan transfers :excited.gif:

Wie verzint dit soort onzin?
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sven Mislintat

Bericht door GangstaRiB » ma sep 18, 2023 8:35 pm

Lionel schreef:
ma sep 18, 2023 8:13 pm
En welke spelerS van 28 zijn er dan gehaald? Alleen Akpom toch?

Van der Meyde zegt net bij VI dat onderzocht wordt, dat hoorde hij althans, of Mislintat verdient heeft aan transfers :excited.gif:

Wie verzint dit soort onzin?
Nou ik ben ook zeer benieuwd of ie er wat aan verdient heeft. 109 miljoen gekocht, louter uit ‘zijn’ netwerk. Allemaal teringzooi uit de 2de liga’s. We zijn allemaal verblind door het feit dat een Duitser met enig statuur voor Ajax koos… maar het is gewoon een oplichter.

T82
Berichten: 1785
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Sven Mislintat

Bericht door T82 » ma sep 18, 2023 8:37 pm

GangstaRiB schreef:
ma sep 18, 2023 8:35 pm
Lionel schreef:
ma sep 18, 2023 8:13 pm
En welke spelerS van 28 zijn er dan gehaald? Alleen Akpom toch?

Van der Meyde zegt net bij VI dat onderzocht wordt, dat hoorde hij althans, of Mislintat verdient heeft aan transfers :excited.gif:

Wie verzint dit soort onzin?
Nou ik ben ook zeer benieuwd of ie er wat aan verdient heeft. 109 miljoen gekocht, louter uit ‘zijn’ netwerk. Allemaal teringzooi uit de 2de liga’s. We zijn allemaal verblind door het feit dat een Duitser met enig statuur voor Ajax koos… maar het is gewoon een oplichter.
Bij "allemaal" hield ik op met lezen...

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sven Mislintat

Bericht door GangstaRiB » ma sep 18, 2023 8:41 pm

T82 schreef:
ma sep 18, 2023 8:37 pm
GangstaRiB schreef:
ma sep 18, 2023 8:35 pm
Lionel schreef:
ma sep 18, 2023 8:13 pm
En welke spelerS van 28 zijn er dan gehaald? Alleen Akpom toch?

Van der Meyde zegt net bij VI dat onderzocht wordt, dat hoorde hij althans, of Mislintat verdient heeft aan transfers :excited.gif:

Wie verzint dit soort onzin?
Nou ik ben ook zeer benieuwd of ie er wat aan verdient heeft. 109 miljoen gekocht, louter uit ‘zijn’ netwerk. Allemaal teringzooi uit de 2de liga’s. We zijn allemaal verblind door het feit dat een Duitser met enig statuur voor Ajax koos… maar het is gewoon een oplichter.
Bij "allemaal" hield ik op met lezen...
Thanks for info.

Mr. Ajax
Berichten: 14594
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 18, 2023 8:59 pm

Lionel schreef:
ma sep 18, 2023 8:13 pm
En welke spelerS van 28 zijn er dan gehaald? Alleen Akpom toch?

Van der Meyde zegt net bij VI dat onderzocht wordt, dat hoorde hij althans, of Mislintat verdient heeft aan transfers :excited.gif:

Wie verzint dit soort onzin?
Ik zeg/denk ook niet meteen dat er iets van waar is, maar waarom vind je het zo far fetched? Dat er bizar veel geld is uitgegeven aan spelers die alleen hij kende en zonder iets van een screening van de scouting is toch een feit? Zo absurd is die notie niet. Wij kennen die man totaal niet, dus waar komt die overtuiging vandaan dat het absoluut niet het geval is?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door columbus » ma sep 18, 2023 9:02 pm

Ze weten echt niet meer welke krankzinnig verhaal ze in de wereld moet brengen hè. Als je met dit soort beschuldigingen komt, kom dan op zijn minst met een bewijs. Het slaat inmiddels helemaal nergens op. Blinde paniek en iedereen lult de ene na het andere onzin verhaal na.

GangstaRiB
Berichten: 16905
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sven Mislintat

Bericht door GangstaRiB » ma sep 18, 2023 9:12 pm

Ik mocht de term vreemdelingenlegioen niet gebruiken. Exact wat er nu aan de hand is. 12 nieuwe spelers, 109 miljoen euro zonder te knipperen. De ene speler nog obscuurder dan de ander. Kan me steeds meer voorstellen dat Steijn hier z’n handen vanaf trekt. Die Data Diamant Duitser is er met de kas vandoor gegaan.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » ma sep 18, 2023 9:22 pm

@ Gangstarib en Mr. Ajax

Johan Derksen kwam laatst ook al met de onzin dat bijvoorbeeld een Akpom voor 6 miljoen opgehaald kon worden. Maar Lens had een akkoord met zijn club voor eenzelfde bedrag dan wat Ajax betaald heeft.

De beste man heeft voor 160 miljoen verkocht… of denken we soms ook dat hij Bassey eigenlijk voor 67 miljoen kon verkopen maar Fulham wat korting heeft gegeven?

En als laatste en daar had ik eigenlijk mee moeten beginnen…. Andy fucking van der Meyde… iemand die nu filmpjes opneemt in zijn auto en een biografie uitgegeven heeft omdat hij een snuivende hoerenloper moeten we nu dus serieus nemen?

Ik ben overigens van een aantal aankopen ook nog niet overtuigd maar het feit dat hij geen vriendjes is met Steijn overtuigt mij er juist van dat hij integer is. Nog los van het feit dat hij wellicht wel wordt gecontroleerd na het debacle vorig jaar.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » ma sep 18, 2023 9:22 pm

GangstaRiB schreef:
ma sep 18, 2023 9:12 pm
Ik mocht de term vreemdelingenlegioen niet gebruiken. Exact wat er nu aan de hand is. 12 nieuwe spelers, 109 miljoen euro zonder te knipperen. De ene speler nog obscuurder dan de ander. Kan me steeds meer voorstellen dat Steijn hier z’n handen vanaf trekt. Die Data Diamant Duitser is er met de kas vandoor gegaan.
:excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie