Het lijkt er sterk op dat Mislintat een Nederlander MOEST aanstellen. Bosz was geen optie door Sar. Dan maakt hij een grote fout door Steijn aan te stellen inderdaad, maar een fout moet kunnen. Die fout wilde hij onlangs direct al herstellen overigens.Lionel schreef: ma sep 25, 2023 12:22 pm Ik snap hier echt niks van.
Prima als je het buiten de usual suspects wil zoeken maar het was 1) Mislintat die met Steijn kwam aanzetten en 2) vooralsnog vallen zijn aankopen best tegen. Dat dit komt omdat zijn EIGEN trainer er een puinhoop van maakt pleit hem toch juist niet vrij?
Daarbij verzaakten gisteren toch zijn eigen aankopen? Die fouten hadden NIKS te maken met Steijn als trainer. Dat er überhaupt nog een linksback moest komen nadat hij eerder Avila had gehaald zegt wellicht genoeg over de kwaliteit van Avila. En dat Rensch vooralsnog beter lijkt zegt ook genoeg over Gaaei.
Akpom, Mikautadze en Ramaj kunnen we nog niet beoordelen. Tahirovic is zo op het eerste gezicht niet heel veel beter dan Vos. Net als Branco niet beter is dan Taylor.
Forbs vind ik wel een goede speler. Sutalo ook. Maar daar heeft de trainer ook weken/maanden op moeten wachten.
Ik vind het gedrag van Mislintat en zijn aankopen niet overeenkomen.
Gisteren verzaakten de aankopen niet. Er klopt geen hout van de tactiek en veldbezetting. Dat is het probleem. Nogmaals: lees dat VI PRO artikel even. Steijn maakt er een puinhoop van op het veld, waardoor alle spelers eruit zien als idioten. Zelfs Sutalo lijkt een prutser. Dat kun je alleen Steijn aanrekenen.
Rensch is niet beter dan Gaaei.
Tahirovic is een hele andere speler dan Vos. Overigens riep Steijn ZELF om een 6 omdat hij Vos niet klaar voor voor Ajax 1. Dus die heeft hij gekregen. Branco is een gratis selectiespeler die zijn waarde zeker gaat hebben.