Leeft ons aller AJAX zo weinig, momenteel?

Moderator: mods
Zie ik helaas niet gebeuren. Schip heeft laten weten hem rustig te willen brengen en die jongen heeft drie dagen geleden een kwartiertje meegedaan na er maanden uit te zijn geweest.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo feb 18, 2024 9:42 amIk ga vanmiddag wel even buurten daar., in de hoop dat Branco vanaf de aftrap speelt in plaats van Taylor.
Zie ik helaas niet gebeuren. Schip heeft laten weten hem rustig te willen brengen en die jongen heeft drie dagen geleden een kwartiertje meegedaan na er maanden uit te zijn geweest.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo feb 18, 2024 9:42 amIk ga vanmiddag wel even buurten daar., in de hoop dat Branco vanaf de aftrap speelt in plaats van Taylor.
Heeft meer met gebrek aan vertrouwen te maken...
Zo is het. HEUJEUJEUJ
Hoop niet dat ie weer met Akpom op de proppen komt. Gewoon Hlynsson op z’n beste plek neerzetten. Dan maar die grasmaaier op links. En ik zou met Branco beginnen. Dan wisselt hij hem maar in de rust.999 schreef:Laat Schip eerst maar weer eens een normale opstelling neerzetten ..
Haha.. we konden zogenaamd 12 miljoen krijgen voor Akpom. Zal wel Turkse lira’s zijn geweest.