Ja helemaal met je eens.Yopii schreef:Dit vind ik veel pijnlijker dan een jaar geen kampioen worden. De jeugdopleiding is de levensader van onze club. Blijkbaar gaat er veel mis. Deze ontwikkeling moet je niet bagatelliseren, het is zo pijnlijk om op te leiden voor je concurrenten. Opleidingsvergoeding op deze leeftijd is nog peanuts ook.![]()
Ze willen geen contracten geven met vijftien, want dan moeten ze al met achttien verlengen.![]()
Op deze manier valt er niets meer te verlengen, de beste talenten zijn weg.
Ik snap het idee erachter wel, maar het werkt niet als de concurrentie die contracten wel uitdeelt.
Overigens gaat het vast niet alleen om geld. Blijkbaar vinden onze talenten de opleiding niet dusdanig goed dat ze daarvoor willen blijven. Daar staat Beuker dan met zijn Plan.![]()
Die man is meer met zijn persoonlijke PR bezig dan met iets anders. Hij maakt een hele show van die talententrainingen, terwijl dat onder Wim Jonk ook al werd gedaan.
Ajax deed het ooit net zo als F. een haalde de Timbertjes en Lang bij F. weg. Dat heeft ons geen windeieren gelegd.
Er moet zo snel mogelijk ingegrepen worden. In feite had dat vorig jaar al moeten gebeuren, maar ja, wie zet dat dan in werking?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk