Kenneth Taylor

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mr. Ajax

Re: Kenneth Taylor

Bericht door Mr. Ajax »

peter schreef: wo jul 02, 2025 9:26 pm Farioli wil Taylor naar Porto halen. Hmmm.
Vind ik weinig chique, net zoals ik het destijds bij Ten Hag weinig chique vond. Porto is ook echt wel in staat om een betere middenvelder dan Taylor te vinden hoor.

Ik lees dat Kroes 30 mio vraagt. Zul je zien dat ze uitkomen op zo’n 22 plus wat vage bonussen. Vraag dan 40 om op 32 plus bonussen uit te komen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Vind het overigens ook meer een stapje zijwaarts dan opwaarts. De Portugese competitie stelt niet veel meer voor dan de eredivisie en Porto zal niet erg veel verder komen dan wij in de CL.
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

volgens mij verbruiken ze daar nog meer trainers dan bij Ajax.. en daar wil je toch als jonge speler niet heen toch ?
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Lionel

Bericht door Lionel »

peter schreef: wo jul 02, 2025 9:26 pm Farioli wil Taylor naar Porto halen. Hmmm.
Zolang ze betalen is het prima.
IK GELOOF!!!!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

Taylor is niet zo bijzonder, als het tegenzit, zie je hem niet.

Zou hij daar meer verdienen? Hij moet wel die influencer onderhouden.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Yopii schreef: do jul 03, 2025 10:22 am Taylor is niet zo bijzonder, als het tegenzit, zie je hem niet.

Zou hij daar meer verdienen? Hij moet wel die influencer onderhouden.
Sluit niet uit dat zij hem onderhoudt.
Yopii

Bericht door Yopii »

:smallgrin.gif:

Wie weet...
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Porto heeft een bod uitgebracht volgens Fabrizio.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Voor het laatst zijn contract verlengd in 2022. En lees dus dat hij nog maar twee jaar contract heeft. Dat vind ik toch vrij vreemd.
Lionel

Bericht door Lionel »

peter schreef: ma jul 14, 2025 9:52 pm Voor het laatst zijn contract verlengd in 2022. En lees dus dat hij nog maar twee jaar contract heeft. Dat vind ik toch vrij vreemd.
Er was natuurlijk geen plaats voor hem met Branco, Tahirovic en Mannsverk :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Duke schreef:Porto heeft een bod uitgebracht volgens Fabrizio.
15 miljoen. Daar doen we het niet voor mag ik hopen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

ik denk het wel.. gesprekken zijn geopend als ik het allemasl goed lees..

fc porto.. :blush.gif: :confused.gif: wellicht een mooie stad maar daar blijft het ook wel bij toch....
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Nou ja, het hele jaar over het algemeen lekker weer natuurlijk. Zal ook wel helpen. En bij Porto speel je ook wel mee voor de prijzen.

Op heel veel meer mag Taylor nu ook niet hopen. Afgelopen seizoen was het redelijk op niveau, maar in de moeilijkste fase van het seizoen gaf hij ook niet echt thuis.
Tijd voor iets nieuws.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Ik vind 15 wel echt belachelijk weinig, hoor. Milambo was 20.

Maar goed, tweejarig contract is ook weer niet mega lang en ik lees berichten dat Kroes vraagt om 30. Oftewel, dat wordt dus 21+4 ofzo. :blush.gif:

Merk wel dat ik er allemaal wat van vind. Baal er van dat Farioli nu daar zit en dat een speler als Taylor wel oren heeft naar een overgang.

Edit:
https://www.telegraaf.nl/sport/ajax-lac ... 15187.html

Ergens bekruipt mij dat die 15 mio niet op straat ligt via Porto.
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Farioli boort Ajax 5 miljoen euro door de neus
Bovendien zijn ze in Amsterdam niet vergeten, dat Farioli en FC Porto hen 5 miljoen euro door de neus hebben geboord door te wachten tot na 1 juli met het tekenen van een contract, waardoor een clausule, die Ajax was overeengekomen met de Italiaan niet meer van kracht was. Farioli en de Portugese club willen u voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar Ajax gaat geen uitverkoop houden.
:smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Yopii

Bericht door Yopii »

Dat is toch kinderachtig? :confused.gif:

Zoiets regelt het management van FF, daar heeft Porto weinig mee te maken. Had Kroes zich maar niet moeten laten piepelen.
Ik vind 15 wel echt belachelijk weinig, hoor. Milambo was 20.

Maar goed, tweejarig contract is ook weer niet mega lang en ik lees berichten dat Kroes vraagt om 30. Oftewel, dat wordt dus 21+4 ofzo. :blush.gif:

Merk wel dat ik er allemaal wat van vind. Baal er van dat Farioli nu daar zit en dat een speler als Taylor wel oren heeft naar een overgang.
Taylor is geen Gravenberch. Redelijke speler, maar geen top. 15 miljoen is natuurlijk erg laag, maar heel Europa weet dat Kroes dringend geld nodig heeft.

FF is de rattenvanger van Hamelen, hij had een sterke band met veel spelers. Zou kunnen dat ze liever onder hem spelen dan een ongewis avontuur aan te gaan met Sjonnie.
Marcel

Bericht door Marcel »

peter schreef: di jul 15, 2025 8:05 am Ik vind 15 wel echt belachelijk weinig, hoor. Milambo was 20.

Edit:

Eigenlijk is 20 miljoen voor Milambo gewoon veel te veel. Taylor is een hele gemiddelde voetballer, niets bijzonders, zeker niet voor het buitenland. 15 Miljoen is denk ik wel wat hij waard is.

Hogere bedragen betaal je voor echt exceptioneel talent. Een Suarez, Ibrahimovic, de Jong, de Ligt... dat soort spelers.
Daar hoort Taylor toch echt niet bij.
Lionel

Bericht door Lionel »

Ze kunnen daar Klaassen krijgen voor 15 miljoen. Milambo was 23?

Ajax moet minimaal 30 vragen. Vrij simpel.
IK GELOOF!!!!!!
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Marcel schreef: di jul 15, 2025 9:41 am
peter schreef: di jul 15, 2025 8:05 am Ik vind 15 wel echt belachelijk weinig, hoor. Milambo was 20.

Edit:

Eigenlijk is 20 miljoen voor Milambo gewoon veel te veel. Taylor is een hele gemiddelde voetballer, niets bijzonders, zeker niet voor het buitenland. 15 Miljoen is denk ik wel wat hij waard is.

Hogere bedragen betaal je voor echt exceptioneel talent. Een Suarez, Ibrahimovic, de Jong, de Ligt... dat soort spelers.
Daar hoort Taylor toch echt niet bij.
Tegenwoordig natuurlijk niet meer. Uiteraard zijn de huidige bedragen te idioot voor woorden, maar Suarez en Zlatan zouden vandaag de dag voor minstens 75 miljoen weggaan. En De Jong en De Ligt gingen voor die bedragen weg (dacht ik). Dus 30 miljoen voor Taylor is echt zo gek niet. Een bijzondere speler is hij niet, maar een goede verkoper kan er zeker een goed bedrag voor vangen.
Tijd voor iets nieuws.
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Ik vind dat erg weinig volgens transfermarkt is ie 28m waard, nou dan gooi je er normaal 10% bovenop om te verkopen... Das een aardig bedrag!

Vorig jaar een van onze beste spelers, die moet je echt niet met korting gaan verkopen!

Wat koop je voor dat bedrag terug?
Yopii

Bericht door Yopii »

Een van onze beste spelers, dat zegt uiteraard niets.

En De Jong en De Ligt gingen voor die bedragen weg (dacht ik).
Die hadden zich bewezen op CL-niveau en gingen naar clubs die de hoofdprijs willen betalen. De vraag is dus: is Taylor goed genoeg voor die categorie clubs? Zeg het maar. :confused.gif:
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Yopii schreef: di jul 15, 2025 10:54 am Een van onze beste spelers, dat zegt uiteraard niets.

En De Jong en De Ligt gingen voor die bedragen weg (dacht ik).
Die hadden zich bewezen op CL-niveau en gingen naar clubs die de hoofdprijs willen betalen. De vraag is dus: is Taylor goed genoeg voor die categorie clubs? Zeg het maar. :confused.gif:
Dus.. vraagt Kroes nu weer teveel voor een speler? Moet ie minder vragen?
Whitey on the moon.
Yopii

Bericht door Yopii »

Hoe kunnen wij dat weten? Hij moet de belangstelling peilen. Porto is de easy way out.

Het hangt van factoren af waar wij geen kijk op hebben, wat Taylor wil, bijvoorbeeld.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Yopii schreef: di jul 15, 2025 11:00 am Hoe kunnen wij dat weten? Hij moet de belangstelling peilen. Porto is de easy way out.

Het hangt van factoren af waar wij geen kijk op hebben, wat Taylor wil, bijvoorbeeld.
Aha.. nuance... maar jij wist wel dat Sosa en andere Sven aankopen te goedkoop van de hand gedaan werden toch? :smallgrin.gif:
Whitey on the moon.
Yopii

Bericht door Yopii »

Objectief gezien is het transferbedrag voor Sosa erg laag, aangezien die jongen Kroatisch international is en naar de PL ging.

Lees de commentaren op internet van supporters daar, die vinden het 'a steal'.
Plaats reactie