Ben bang dat Taylor wel vertrekt. Anders is het een raadsel waar dit geld vandaan komt. We zouden immers alleen 1 op 1 vervangen. Of wellicht Brobbey. Goed dat we in ieder geval proactief zijn. Stel dat je Taylor al verkocht had voor 25-30 miljoen dan was de prijs ongetwijfeld omhoog gegaan voor Goukch.Lionel schreef:Fitz-Jim vind ik echt niks. Scoort amper, geeft geen assist, een lichtgewicht, geen passeeractie. Wel lekker ijverig en als het loopt kan hij lekker mee voetballen. Het liefste houd je hem en dump je Berghuis inderdaad.Khraa schreef: zo jul 20, 2025 9:43 am Ben nog niet helemaal onder de indruk.Veel van de aanvallen stranden buiten de 16, verdedigend worden er grote kansen weggegeven. Berghuis mag van mij er wel uit blijven. 10 keer liever Fitz-Jim, alhoewel die vorig jaar op een bepaald moment wel pupillenfouten maakte.
Ik ben benieuwd wat de komst van Gloukh betekent voor het eventuele aanblijven van Taylor of dat we nu flink lappen voor Gloukh omdat Taylor al bijna rond is met een nieuwe club.
Uiteindelijk is iedere trainer afhankelijk van het materiaal en van individuele klasse. De komst van Moro betekent bijvoorbeeld dat de rechtsback van de tegenpartij rugdekking nodig heeft. Vorig jaar of het jaar ervoor had je daar Akpom of Berghuis. Dan red je het als back natuurlijk wel.
Met Traore, Godts en Moro heb je drie leuke pingelaars die in theorie zouden kunnen rouleren op de vleugels. Zet daar (Gloukh) iemand met een steekpass achter en je voetbalt al een stuk makkelijker zonder dat je veel hoeft te trainen op patronen.
We moeten het werk van (goede) trainers niet onderschatten maar ook zeker niet overschatten. Slot was namelijk geen kampioen geworden met Traore in plaats van Salah of met Youri Baas in plaats van Van Dijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk