Jorrel Hato

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mr. Ajax

Re: Jorrel Hato

Bericht door Mr. Ajax »

WP_Legend schreef: wo jul 23, 2025 2:01 pm Inderdaad een linksback is niet al te moeilijke te vervangen... Hell Tagliafico is gratis op te halen, verbeteren we ons zelfs flink!
Daar verschillen wij dus van mening. Ik vind Hato (die nog zeker wat stappen moet maken) in principe de perfecte back voor ons. Veel geschikter dan Nico, die toch wel een heel stuk beperkter is. Vandaar dat ik hem van alle sterkhouders het moeilijkst vervangbaar vind en dus verwacht dat we hoe dan ook achteruit gaan op zijn positie.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Lionel

Bericht door Lionel »

"Ja, de club heeft zich bij Ajax gemeld", bevestigt zaakwaarnemer Humphry Nijman tegenover de krant. "Het enige dat ik nog kan zeggen, is dat Jorrel nu in gesprek gaat met Chelsea." De hoogte van het Londense voorstel is niet bekend. Engelse media speculeerden al over een bedrag van 45 miljoen euro, terwijl de Amsterdamse vraagprijs op zeventig miljoen zou liggen. Wel lijkt Ajax bereid om iets te zakken.

Lijkt me dat Chelsea gewoon minimaal €60 miljoen moet gaan aftikken.
IK GELOOF!!!!!!
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Mwah Hato had een redelijk jaar afgelopen jaar, maar behoorde niet bij de 4 beste spelers... Hij heeft zeker talent, dat geloof ik graag, maar hij is voor dit geld en met onze situatie verkoopbaar.
LucaS

Bericht door LucaS »

Als de scouting een beetje op orde is kan je je met 60 miljoen op meerdere posities versterken
I think I lost my fucking headache
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

LucaS schreef:Als de scouting een beetje op orde is kan je je met 60 miljoen op meerdere posities versterken
Dat is wel de grote vraag natuurlijk... Er moeten nog wel wat spelers weg....
Toppie

Bericht door Toppie »

WP_Legend schreef: wo jul 23, 2025 2:55 pm
LucaS schreef:Als de scouting een beetje op orde is kan je je met 60 miljoen op meerdere posities versterken
Dat is wel de grote vraag natuurlijk... Er moeten nog wel wat spelers weg....
Er zijn er al 6 weg
columbus

Bericht door columbus »

Dat de scouting op orde is twijfel ik wel aan maar dat is een andere discussie. Bedragen van 60 miljoen kan Ajax moeilijk links laten liggen.

Maar ben wel van mening dat Hato nog lang niet toe is aan die stap. Naar een club gaan met weinig kans om echt minuten te maken is carrière killing. Moet dat iedere keer aan de woorden van van Basten denken. Op die leeftijd moet je niets anders doen dat minuten maken. Hato is een groot talent maar is nog lang niet toe aan een stap naar het buitenland
zeux

Bericht door zeux »

LucaS schreef: wo jul 23, 2025 2:52 pm Als de scouting een beetje op orde is kan je je met 60 miljoen op meerdere posities versterken
Precies. Ajax kocht onder Overmars zelden een speler voor meer dan 20 miljoen. We zijn wat jaren verder, dus 20 miljoen zal misschien nu wat te krap zijn, maar je moet toch drie spelers kunnen halen voor dat bedrag.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
zeux

Bericht door zeux »

columbus schreef: wo jul 23, 2025 4:15 pm Maar ben wel van mening dat Hato nog lang niet toe is aan die stap. Naar een club gaan met weinig kans om echt minuten te maken is carrière killing.
De volgende op het grafveld van gesneefde talenten. Maar hé, als Ajax 50m+ vangt, is dat zijn probleem.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

WP_Legend schreef: wo jul 23, 2025 2:46 pm Mwah Hato had een redelijk jaar afgelopen jaar, maar behoorde niet bij de 4 beste spelers... Hij heeft zeker talent, dat geloof ik graag, maar hij is voor dit geld en met onze situatie verkoopbaar.
Jij vond hem niet bij de beste vier Ajacieden horen? Ik vond hem misschien wel de beste.

We hebben klaarblijkelijk echt een heel ander kijk op voetbal.
Lionel

Bericht door Lionel »

LucaS schreef: wo jul 23, 2025 2:52 pm Als de scouting een beetje op orde is kan je je met 60 miljoen op meerdere posities versterken
Natuurlijk moet je iedere speler op dit moment verkopen voor 60 miljoen. Frenkie en De Ligt waren uitzonderlijk in 2019. Kudus en Timber hadden we ook wellicht voor hogere bedragen kunnen verkopen zonder toegezegde afspraken. Maar verder slaat het nergens op om een speler als Hato niet voor 60 miljoen te verkopen.

Op dit moment zou je dus Gloukh, die Japanner van Gladbach? kunnen halen als verdediger, die Argentijnse linksback waar ze achteraan zaten en nog een 6 kunnen halen.

Gek als we dat niet doen, hoeveel potentie hij ook heeft.
IK GELOOF!!!!!!
Alexander

Bericht door Alexander »

Ik vrees toch dat Hato niet meer dan 45 mio op gaat leveren hoor.
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

Die is dus weg... 1 speler weg , 3 ervoor terug halen en dat met deze duo... oeps
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Chelsea zou bereid zijn om 50 miljoen te betalen, Ajax gaat voor 60. Als dat klopt zal het wel goedkomen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik lees nu ook dat Chelsea dubbel kan profiteren. Omdat ze 481 spelers hebben zouden er een paar hier kunnen om onze famous youth developing beter te worden. Ik ben daar niet zo'n voorstander van eigenlijk

https://www.thechelseachronicle.com/new ... d-be-huge/
I think I lost my fucking headache
Lionel

Bericht door Lionel »

Duke schreef: wo jul 23, 2025 8:45 pm Chelsea zou bereid zijn om 50 miljoen te betalen, Ajax gaat voor 60. Als dat klopt zal het wel goedkomen.
55+ is mooi.

En dan kan en moet Kroes ff gaan shoppen.
IK GELOOF!!!!!!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Zonde dit. Had echt gehoopt dat hij een jaar langer zou blijven. Al ben ik er ook niet gerust op dat hij volgend jaar meer waard is. Heitinga kan het zo maar in de bol hebben en hem centraal neerzetten.
Alexander

Bericht door Alexander »

Hij gaat wel te snel natuurlijk. 2 jaar in 1 en alweer weg. Zonde.

Lees dat Chelsea niet verder wil gaan dan 45 mio. Hoop dat Ajax wel vasthoudt aan die 60 mio.
T82

Bericht door T82 »

Wordt rond de 40 is nu te lezen... Zou niet best onderhandeld zijn. Hopelijk wordt het toch een stukje hoger.
Alexander

Bericht door Alexander »

Hopelijk houdt Kroes gewoon vast aan deze prijs. De window duurt nog heel lang, Ajax heeft tijd zat.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Ja, volgens Fabrizio is het bijna rond en gaat het om 40 mio. Valt toch tegen al met al. En vooral dom van Hato, die gaat daar natuurlijk erg weinig aan de bak komen.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Alexander schreef: wo jul 23, 2025 9:22 pm Hopelijk houdt Kroes gewoon vast aan deze prijs. De window duurt nog heel lang, Ajax heeft tijd zat.
Zou typisch Kroes zijn om geen vervanger te halen omdat Wijndal het leuk doet op de training en we met Baas en Janse nog twee linkspoten hebben. Ofzo.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Zou wel weer typisch zijn. Aankopen duren weken zo niet maanden en Hato gaat in één dag in een stroomversnelling.

Zonder Henderson en Hato lever je wel fors in, zeg.
Alexander

Bericht door Alexander »

Mr. Ajax schreef: wo jul 23, 2025 9:22 pm Ja, volgens Fabrizio is het bijna rond en gaat het om 40 mio. Valt toch tegen al met al. En vooral dom van Hato, die gaat daar natuurlijk erg weinig aan de bak komen.
Dat weet ik niet zo. Die jongen is een geweldig talent. Die kan zich daar best in de basis spelen natuurlijk.

Ik hoop dat ze voor Nico gaan, maar het zal wel Daley worden als vervanger van Kaplan en Hato.
zeux

Bericht door zeux »

T82 schreef:Wordt rond de 40 is nu te lezen... Zou niet best onderhandeld zijn. Hopelijk wordt het toch een stukje hoger.
Want? Omdat een bedrag van 60 miljoen (!!!!!) gepitcht werd in wat kranten en online?

Die 40m is toch een alleszins mooi bedrag voor een jongen die net twee jaar in de zwakke Eredivisie speelt en goed is, maar ook weer niet een totale verschilmaker?

Er wordt zo makkelijk door supporters met (tientallen) miljoenen gestrooid, alsof het Monopoly-geld is. Met dat bedrag staat ie in de Top 20 transfers tot nu toe. Transfermarkt geeft marktwaarde van 35m.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie