Oscar Gloukh
Moderator: mods
- Liberty
- Contacteer:
Re: Oscar Gloukh
Als hij het spel goed kan verdelen is dat niet erg. We kunnen wel een goede nummer 10 gebruiken. We kunnen echter ook wel een goede nummer 6 gebruiken en dat lijkt geen prioriteit te hebben.
Tijd voor iets nieuws.
Heel handig ook om het salaris van Gloukh te lekken. Dat zal de eenheid en tevredenheid in de selectie vast goed doen 
I think I lost my fucking headache
Ik kan me vergissen, maar ook pre-Kroes stonden er toch aan de lopende band (gegokte) salarissen in de krant?
Of is het alleen bij Kroes 'lekken'?
Of is het alleen bij Kroes 'lekken'?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Is idd wel interessant om de contreien van komen jaar een beetje te zien ontstaan:peter schreef: wo jul 30, 2025 7:12 am Misschien dan:
Moro - spits - Berghuis
Taylor - Gloukh - Klaassen/Regeer
Ik gok dat het wordt (basis/wissel):
Moro/Godts - Weghorst/2e spits - Berghuis/Traoré
Gloukh/Klaassen
Taylor/FJ - Nieuwe 6 / Regeer
Weghorst zal -helaas- wel verteld zijn komend seizoen uitzicht te hebben op 1e spits verwacht ik. Dit met de veronderstelling dat Brobbey & Akpom nog vertrekken, al zal Akpom wel weer een lastminute verhuur worden waar we niet op anticiperen.
Nieuwe 6 zal vast Blind heten.
Edvardsen komt alleen igv blessures in beeld.
Gloukh schijnt verdedigend nogal zwak te zijn. Dat móet je dus compenseren. Henderson is weg, wie gaat hem vervangen? Henderson wist natuurlijk wel hoe de hazen liepen.Liberty schreef: wo jul 30, 2025 8:00 am Als hij het spel goed kan verdelen is dat niet erg. We kunnen wel een goede nummer 10 gebruiken. We kunnen echter ook wel een goede nummer 6 gebruiken en dat lijkt geen prioriteit te hebben.
Maar ja, Henderson is wel weggejaagd door dat gezanik over zijn salaris. Ik had hem liever nog een jaar bij Ajax gezien.
Dat mag ik niet hopen, daar is hij veel te traag voor.Nieuwe 6 zal vast Blind heten.
- Liberty
- Contacteer:
Dat zou kunnen. Bij een aanvallende middenvelder vind ik dat nog niet zo erg. Dan moet er echter wel een goede verdedigende middenvelder staan. De beste hebben we niet meer en een vervanger is er niet.Yopii schreef: wo jul 30, 2025 10:20 amGloukh schijnt verdedigend nogal zwak te zijn. Dat móet je dus compenseren. Henderson is weg, wie gaat hem vervangen? Henderson wist natuurlijk wel hoe de hazen liepen.Liberty schreef: wo jul 30, 2025 8:00 am Als hij het spel goed kan verdelen is dat niet erg. We kunnen wel een goede nummer 10 gebruiken. We kunnen echter ook wel een goede nummer 6 gebruiken en dat lijkt geen prioriteit te hebben.
Maar ja, Henderson is wel weggejaagd door dat gezanik over zijn salaris. Ik had hem liever nog een jaar bij Ajax gezien.
Tijd voor iets nieuws.
Blijkbaar onderschat men bij Ajax hoe lastig de positie van verdedigende middenvelder is. Daarvoor moet je ogen in je rug hebben en een enorm gevoel voor timing. Bovendien moet een speler op die positie even een gat kunnen dichtlopen. Al met al is het een verantwoordelijke taak, waarbij je niet kunt verzaken.
Een speler als Blind of Klaassen kun je misschien nog daar neerzetten in kleine wedstrijden, als je achterin af kunt met minder. Daarbij moet overigens wel aangetekend worden dat we straks waarschijnlijk Hato kwijt zijn. Wat houden we achterin dan nog over?
Een speler als Blind of Klaassen kun je misschien nog daar neerzetten in kleine wedstrijden, als je achterin af kunt met minder. Daarbij moet overigens wel aangetekend worden dat we straks waarschijnlijk Hato kwijt zijn. Wat houden we achterin dan nog over?
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Oscar Gloukh
Iedere supporter ziet hoe kwetsbaar we zijn op de 6 positie. Mokio is nog een lichtgewicht, de analyse uit VI over Ajax - Como die Duke heeft gepost slaat de spijker op zijn kop; Mokip is een goede voetballer, maar overziet de ruimte in zijn rug niet wat ons bij tegenaanvallen waanzinnig kwetsbaar maakt (denk aan het Ajax van 2 seizoenen geleden waarin tegenstanders in 3, 4 passes het veld overstaken zonder iemand tegen de komen). Klaassen vulde de 6 op zijn best redelijk in afgelopen seizoen, maar mist snelheid, overzicht en een goeie (steek)pass. Zijn kracht is juist om precies op tijd in de 16 van de tegenstander op te duiken. Dat gaat niet met een verdedigende middenvelder als je de balans wilt bewaren.
Enige hersenspinsel die ik nog heb is of Regeer daar kan spelen; heeft verdedigende kwaliteiten en kan op het middenveld uit de voeten. Maar of die verantwoordelijke positie hem ligt weet niet.
Als een leek dit al verzint, al Ajax toch ook wel kunnen bedenken dat de aderlating van het vertrek van Henderson niet opgevangen kan worden binnen de huidige selectie? Toch….?
Enige hersenspinsel die ik nog heb is of Regeer daar kan spelen; heeft verdedigende kwaliteiten en kan op het middenveld uit de voeten. Maar of die verantwoordelijke positie hem ligt weet niet.
Als een leek dit al verzint, al Ajax toch ook wel kunnen bedenken dat de aderlating van het vertrek van Henderson niet opgevangen kan worden binnen de huidige selectie? Toch….?
Dat lijkt me ook.
Cruijff zei altijd: 'Aanvallen houdt in dat je het middenveld in handen hebt'. Steeds de bal te laat terugveroveren kost veel kracht. Daarbij heb je niets aan druk zetten voorin als erachter de afstanden niet kloppen.
Cruijff zei altijd: 'Aanvallen houdt in dat je het middenveld in handen hebt'. Steeds de bal te laat terugveroveren kost veel kracht. Daarbij heb je niets aan druk zetten voorin als erachter de afstanden niet kloppen.
Vanavond is die thuis met RBS klaar en vliegt morgen naar Amsterdam en de deal is rond
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Ten slotte is de Israëlische nationaliteit van Gloukh voor andere geïnteresseerde clubs soms een dingetje. Bijvoorbeeld het eveneens geïnteresseerde Como. De Italianen kregen van de Indonesische eigenaren van de club te horen dat er onder geen beding een Israëlische speler gehaald mocht worden. Dit door de huidige oorlog in het Midden-Oosten waar Israël bij betrokken is.
Bij Como hebben ze wel wat normen en waarden.
IK GELOOF!!!!!!
Die Kroes heeft best dikke haren. Kroeshaar denk ik
[quote=Lionel post_id=1766020
[/quote]
Eens! Hij is een jood dus die moeten we cancelen.
[/quote]
Eens! Hij is een jood dus die moeten we cancelen.
Nou ja, als hij straks gaat roepen dat alle Palestijnen verjaagd moeten worden heeft Ajax wel een probleem.
Denk dat dit heeft meegespeeld bij belangstellende clubs, wat je er ook van vindt.
Denk dat dit heeft meegespeeld bij belangstellende clubs, wat je er ook van vindt.
Ach Alexander stelt zich aan en uit beschuldigingen die nergens op slaan. Iedereen was enthousiast over Gloukh, en toen wist iedereen ookndat ie Jood is. Bbedenkingen kwamen er pas nav uitspraken en gedrag. Niemand hier wil 'Joden cancellen'
Wordt tijd dat de mods optreden tegen de leugens van deze leugenaar. Hoeveel leugens mag hij hier nog delen?
IK GELOOF!!!!!!
Eens! Hij is een jood dus die moeten we cancelen.Alexander schreef: do jul 31, 2025 9:49 pm [quote=Lionel post_id=1766020
[/quote]
Oh deze post is ook al door iemand anders gerapporteerd. Blijkbaar ben ik niet als enige je leugens zat.
IK GELOOF!!!!!!
Ben blij als ie morgen eindelijk gepresenteerd is
.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Hij is al gekeurd 
Is ie al binnen?
Officieel!