Nee in een wedstrijd als vandaag niet...mattie schreef:WP_Legend schreef: zo aug 24, 2025 5:32 pm Regeer kan alleen op 6... Rosa op rechts is niks... Kan alleen verdedigen
dat is toch ook het belangrijkst ? Gaaei ook goed maar defensief minder
AFC Ajax - Heracles Almelo zo 24 aug 16:45 uur
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - Heracles Almelo zo 24 aug 16:45 uur
Het is wel bizar wat voor kansen er zijn gemist hoor
I think I lost my fucking headache
HahahaHistoricus schreef: zo aug 24, 2025 5:36 pm Voor Weghorst is zo'n VAR wel fijn, dan kan hij twee keer juichen.
Blijft een vreemde vent
Wijndal zelfs tegen Heracles lukt weinig...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
meningen mogen en kunnen verschillen.. een verdediger heeft bjj mij 1 prio.. zijn man uitschakelen
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
- Jinne
- Site Admin
#Heitingaout
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik denk geen schot op doel of richting doel
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
zelfs in 1 op 1 tegen over de keeper lukt het hem niet
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Hij kan niet voetballen, Trab. Hij is fysiek ook helemaal niet sterk. Hij is een ideale stormram maar geen basisspeler voor ons.Trab schreef: zo aug 24, 2025 5:36 pmSchande? Hij was ongelukkig in de afronding maar voetballend legt ie de ballen toch goed af? En hij werkt ook hardLionel schreef:Ik moet echt huilen. Helemaal omdat Heitinga straks wel zal zeggen dat we niks hebben weggegeven, dat ‘die gameplan’ klopte.
Weghorst is wel een schande of niet? Zet Brobbey er maar in.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat lobje op het einde… een 4 tegen 3 he… Weghorst kan niemand voorbij. Dat is zo makkelijk te verdedigen.
IK GELOOF!!!!!!
Met Sutalo en Ko staat het aardig maar ik vrees voorin veel problemen met scoren en met Brobbey en geen aankopen denkt dat Kroes met de action constructie het wel te redden er moet echt gericht worden aangekocht !!mattie schreef: zo aug 24, 2025 5:42 pmWP_Legend schreef: zo aug 24, 2025 5:39 pmNee in een wedstrijd als vandaag niet...mattie schreef:
dat is toch ook het belangrijkst ? Gaaei ook goed maar defensief minder
meningen mogen en kunnen verschillen.. een verdediger heeft bjj mij 1 prio.. zijn man uitschakelen
We hebben duidelijk een LB, 6, technische Spits nodig...
Baas, Fitz Jim en Weghorst de besten bij ons vandaag.
Weghorst heeft een paar flinke manco’s maar het is een echte spits, werkt zich het snot voor de ogen, doet goed mee met het spel en - niet onbelangrijk - maakt doelpunten. Dikke prima.
Moro geef ik nog even de kans, evenals Gloukh.
Wat er in dat laatste kwartier aan kansen zijn verprutst… zo slecht heb ik het van m’n leven niet gezien. WTF.
Weghorst heeft een paar flinke manco’s maar het is een echte spits, werkt zich het snot voor de ogen, doet goed mee met het spel en - niet onbelangrijk - maakt doelpunten. Dikke prima.
Moro geef ik nog even de kans, evenals Gloukh.
Wat er in dat laatste kwartier aan kansen zijn verprutst… zo slecht heb ik het van m’n leven niet gezien. WTF.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Ben er nog niet zo zeker van dat we met deze selectie de champions league gaan winnen.
Ik weet niet wat jij onder ‘niet voetballen’ verstaat. Volgens mij is zijn functionele techniek prima en legt hij de ballen over het algemeen goed af. Beetje flauw om dat moment op het einde te noemen. Je kan ook die goal noemen die hij goed binnenschiet of de steekbal op Moro die hierdoor alleen op de keeper afkon. Voorlopig zit hij na 3 wedstrijden al bijna op het totaal van Brobbey vorig seizoen.Lionel schreef:Hij kan niet voetballen, Trab. Hij is fysiek ook helemaal niet sterk. Hij is een ideale stormram maar geen basisspeler voor ons.Trab schreef: zo aug 24, 2025 5:36 pmSchande? Hij was ongelukkig in de afronding maar voetballend legt ie de ballen toch goed af? En hij werkt ook hardLionel schreef:Ik moet echt huilen. Helemaal omdat Heitinga straks wel zal zeggen dat we niks hebben weggegeven, dat ‘die gameplan’ klopte.
Weghorst is wel een schande of niet? Zet Brobbey er maar in.
Dat lobje op het einde… een 4 tegen 3 he… Weghorst kan niemand voorbij. Dat is zo makkelijk te verdedigen.
- Cluijffert
Ach, Kroes en co gaan deze schitterende overwinning als reden gebruiken waarom er niets meer bij hoeft. Buitenkansjes daargelaten.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
De goal was prima/prachtig. Goed gedekt bij Heracles ;-)Trab schreef: zo aug 24, 2025 6:10 pmIk weet niet wat jij onder ‘niet voetballen’ verstaat. Volgens mij is zijn functionele techniek prima en legt hij de ballen over het algemeen goed af. Beetje flauw om dat moment op het einde te noemen. Je kan ook die goal noemen die hij goed binnenschiet of de steekbal op Moro die hierdoor alleen op de keeper afkon. Voorlopig zit hij na 3 wedstrijden al bijna op het totaal van Brobbey vorig seizoen.Lionel schreef:Hij kan niet voetballen, Trab. Hij is fysiek ook helemaal niet sterk. Hij is een ideale stormram maar geen basisspeler voor ons.Trab schreef: zo aug 24, 2025 5:36 pm
Schande? Hij was ongelukkig in de afronding maar voetballend legt ie de ballen toch goed af? En hij werkt ook hard
Maar hij is dus helemaal niet balvast. Alleen als hij stilstaat en alles goed ‘staat’. Zodra een tegenstander een beetje moeite doet is hij de bal kwijt.
Daarbij kan hij geen man passeren en heeft geen snelheid. Ook niet een klein beetje.
IK GELOOF!!!!!!
Zijn beperkingen kenden we al voor hij naar Ajax kwam. Ondanks dat slaagt hij er dus wel degelijk in om meer van waarde te zijn voor het elftal dan Brobbey.
Nil volentibus arduum
Omdat hij scoort tegen Telstar en Heracles?Marillion schreef: zo aug 24, 2025 7:06 pm Zijn beperkingen kenden we al voor hij naar Ajax kwam. Ondanks dat slaagt hij er dus wel degelijk in om meer van waarde te zijn voor het elftal dan Brobbey.
IK GELOOF!!!!!!
Nee, al is dat natuurlijk wel een belangrijk onderdeel voor een spits. Beetje flauw maar hij heeft het totaal van Brobbey van vorig seizoen er al bijna in liggen.
Weghorst probeert het als aanspeelpunt doorgaans simpel te houden. Af en toe zie ik een prima kaats op een medespeler bijvoorbeeld. Dat is veel effectiever dan die bal continu vast blijven houden. Met afronden is hij zeker niet perfect maar het is gemiddeld wel beter dan bij Brobbey.
Brobbey mag het zichzelf aanrekenen dat hij de strijd vooralsnog heeft verloren.
Weghorst probeert het als aanspeelpunt doorgaans simpel te houden. Af en toe zie ik een prima kaats op een medespeler bijvoorbeeld. Dat is veel effectiever dan die bal continu vast blijven houden. Met afronden is hij zeker niet perfect maar het is gemiddeld wel beter dan bij Brobbey.
Brobbey mag het zichzelf aanrekenen dat hij de strijd vooralsnog heeft verloren.
Nil volentibus arduum
Maar we voetballen echt slechter dan vorig jaar en dat ligt ook gewoon deels aan WW. WW is nuttig, wellicht nuttiger dan Brobbey, thuis tegen Telstar.Marillion schreef: zo aug 24, 2025 7:21 pm Nee, al is dat natuurlijk wel een belangrijk onderdeel voor een spits. Beetje flauw maar hij heeft het totaal van Brobbey van vorig seizoen er al bijna in liggen.
Ik mag alleen hopen dat we hem opstellen in de CL en uit bij PSV als we daarheen gaan.
IK GELOOF!!!!!!
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Even wat anders. Dat Wijndal mag spelen zou toch wat zelfvertrouwen moeten geven., los van zijn (ontbrekende) verdedigende kwaliteiten Maar aanvallend kon hij het verschil maken, zeker in de tweede helft komt ie tweemaal in scoringspositie maar in plaats van schieten legt hij de bal allesbehalve panklaar af. Als ie een beetje lef had ramt ie hem op goal, maar hij lijkt bang voor de consequenties van missen (een uitfluitende JCA wellicht?). Hij zal toch wel een knop om moeten zetten. En ook bedenken wat de positieve gevolgen kunnen zijn (“ik scoor, de trainer kan steeds moeilijker om mij heen”).
Precies. Hij weet wat ie kan en wat ie niet kan en voert gewoon zijn taken uit.Marillion schreef: zo aug 24, 2025 7:06 pm Zijn beperkingen kenden we al voor hij naar Ajax kwam. Ondanks dat slaagt hij er dus wel degelijk in om meer van waarde te zijn voor het elftal dan Brobbey.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We zijn nog wel echt zoekende he. Hele voorbereiding achter de kiezen maar vandaag kregen we weer een hoop verrassingen te zien. De positie en basisplaats van Fitz Jim, Gloukh en ook een paar heel bijzondere wissels. Heb nog steeds geen flauw idee hoe we gaan spelen als iedereen fit is.