Ajax in de Champions League 2025/2026
Moderator: mods
Re: Ajax in de Champions League 2025/2026
Dat is wel een leuk tripje voor de fans.
Dennis Bergkamp maakte daar ooit een geweldige goal.
Met supporters is het daar wel vaak vervelend. Opletten als je in kleine groepen loopt.
Nil volentibus arduum
En Olympiakos komt op bezoek, PSV mag erheen.
Nil volentibus arduum
En Galatasaray thuis en Qarabag uit. Dan zijn we compleet.
Nil volentibus arduum
i knowYopii schreef: do aug 28, 2025 5:54 pm Dat is wel een leuk tripje voor de fans.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Chelsea uit
Inter thuis
Benfica thuis
Villareal uit
Marseille uit
Olympiakos thuis
Galatasaray thuis
Qarabag uit
Mogen we niet over klagen denk ik.
Inter thuis
Benfica thuis
Villareal uit
Marseille uit
Olympiakos thuis
Galatasaray thuis
Qarabag uit
Nil volentibus arduum
Al heb ik bij deze potindeling meer een Europa League gevoelMarillion schreef: do aug 28, 2025 5:59 pm Chelsea uit
Inter thuis
Benfica thuis
Villareal uit
Marseille uit
Olympiakos thuis
Galatasaray thuis
Qarabag uit
PSV heeft een zware loting, zeg.
Ja, Zlatan heeft wellicht toch enige invloed gehad met loten.
Nil volentibus arduum
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Uittechnisch een onhandige loting. De laatste keren Chelsea en Marseille uit geen kaarten, Villarreal weinig kaarten en Qarabag ligt vanuit hier ergens halverwege de aardbol.
Wel exotisch.
marseille is een hell hole. laatste keer braken daar ook rellen uitWie kent Cees de Wolf nog? schreef: do aug 28, 2025 6:13 pm Uittechnisch een onhandige loting. De laatste keren Chelsea en Marseille uit geen kaarten, Villarreal weinig kaarten en Qarabag ligt vanuit hier ergens halverwege de aardbol.
villareal is wel leuk om een keer te doen natuurlijk.
chelsea is 3 maatjes te groot.
qarabag kunnen 4 braxilianen 2 kroaten en 4 georgiers lopen, of niet.. ik heb geen idee.
we mogen niet klagen inderdaad, Hoewel thuis tegen counterploegen inter en benfica niet fijn is
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Ach, dat heeft wel iets nostalgisch. Met een beetje geluk gunnen ze ons wat balbezit. Kunnen wij roepen dat we de wedstrijd onder controle hadden en dat er meer in had gezeten.elliquido schreef: do aug 28, 2025 6:25 pm ...
we mogen niet klagen inderdaad, Hoewel thuis tegen counterploegen inter en benfica niet fijn is
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat wordt overwinteren. 
HahaMarillion schreef: do aug 28, 2025 6:32 pmAch, dat heeft wel iets nostalgisch. Met een beetje geluk gunnen ze ons wat balbezit. Kunnen wij roepen dat we de wedstrijd onder controle hadden en dat er meer in had gezeten.elliquido schreef: do aug 28, 2025 6:25 pm ...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Jinne
- Site Admin
Haha. Maar simpel wordt het niet. Niet echt een CL loting gevoel.
OM en Galatasaray nog recent getroffen. Met wisselend succes.
OM en Galatasaray nog recent getroffen. Met wisselend succes.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Qarabag is volgens mij oorlogsgebied. Waar zal de wedstrijd gespeeld worden? Zit eraan te denken die kant op te gaan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik denk ook dat Heitinga heel goed tot zijn recht komt in zo'n type interview.Mr. Ajax schreef: do aug 28, 2025 6:54 pmHahaMarillion schreef: do aug 28, 2025 6:32 pmAch, dat heeft wel iets nostalgisch. Met een beetje geluk gunnen ze ons wat balbezit. Kunnen wij roepen dat we de wedstrijd onder controle hadden en dat er meer in had gezeten.elliquido schreef: do aug 28, 2025 6:25 pm ...
we mogen niet klagen inderdaad, Hoewel thuis tegen counterploegen inter en benfica niet fijn is![]()
Nil volentibus arduum
Volle bak druk!Marillion schreef:Ach, dat heeft wel iets nostalgisch. Met een beetje geluk gunnen ze ons wat balbezit. Kunnen wij roepen dat we de wedstrijd onder controle hadden en dat er meer in had gezeten.elliquido schreef: do aug 28, 2025 6:25 pm ...
Chelsea uit. Denk niet dat er weer een 4-4 inzit. Wat een wedstrijd was dat zeg. Nog genaaid door de scheids 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Ajax in de Champions League 2025/2026
De play off tegen Ferencvaros was “gewoon” in Bakoe. Voor jou is het een stukkie dichterbij he..Mr. Ajax schreef:Qarabag is volgens mij oorlogsgebied. Waar zal de wedstrijd gespeeld worden? Zit eraan te denken die kant op te gaan.
Behalve dat Qarabag een mijl op zeven (en meer dan zeven mijl) is. Als dat onhandig valt in het eredivisie-speelschema, kan dat flink opbreken.Marillion schreef: do aug 28, 2025 5:59 pm Chelsea uit
Inter thuis
Benfica thuis
Villareal uit
Marseille uit
Olympiakos thuis
Galatasaray thuis
Qarabag uit
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat zijn toch de avonturen waar je het (mede) voor doet? De poolcirkel heb je ook getrotseerd.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: do aug 28, 2025 6:13 pm en Qarabag ligt vanuit hier ergens halverwege de aardbol.
En het valt nog mee. Acht uur vliegen met tussenstop in Istanbul.
Laatst gewijzigd door zeux op do aug 28, 2025 7:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring