Brian Brobbey
Moderator: mods
Re: Brian Brobbey
Natuurlijk. Maar het zou kunnen dat hojnzijn verwachtingen wst te optimistisch heeft. Het is of weggaan naar de beste concrete mogelijkheid of blijven om alsnog dievtoptransfer af te dwingen
I think I lost my fucking headache
De vergelijking is ook niet eerlijk. Maar hij zijn de dingen waar ik me aan erger wanneer de heren niet gemotiveerd zijnYopii schreef:Die hoeft niet voor de ogen van miljoenen een topprestatie te leveren. Voetballers staan onder grote druk.
Ik vind de vergelijking niet eerlijk.
Brobbey is het hele seizoen afgekraakt. Ik begrijp wel dat hij weg wil. Ik begrijp ook dat hij niet ergens heen wil waar hij niet heen wil.
En kom Brobbey is toch helemaal niet afgekraakt? Hij laat zijn koppie wel heel snel hangen. Als er 1 speler is die gruwelijk is afgekraakt is het Gaaie wel, die zet er alleen wel zijn schouders onder
-
GangstaRiB
Brobbey is financieel binnen. Heeft een turbulent privé leven gehad het afgelopen jaar. Is volgens mij iemand die dicht bij huis wil blijven. Leipzig was geen succes. Heeft nee gezegd tegen Como ( volgens mij is er geen mooiere plek op aarde) en twijfelt eindeloos over Rennes.
Volgens iedereen moet hij weg bij Ajax ivm zijn laatste seizoen en privé strubbelingen. Maar wil hij wel echt weg? Wil hij wel echt door met voetballen? Ik hoop dat hij goede mentale steun krijgt. Ik denk dat daar zijn probleem zit.
Volgens iedereen moet hij weg bij Ajax ivm zijn laatste seizoen en privé strubbelingen. Maar wil hij wel echt weg? Wil hij wel echt door met voetballen? Ik hoop dat hij goede mentale steun krijgt. Ik denk dat daar zijn probleem zit.
Whitey on the moon.
- Cluijffert
Wat een onzin alweer Yopii. Heb je een bingokaart die vol moet, ofzo?Yopii schreef: za aug 30, 2025 12:57 pm Die hoeft niet voor de ogen van miljoenen een topprestatie te leveren. Voetballers staan onder grote druk.
Ik vind de vergelijking niet eerlijk.
Brobbey is het hele seizoen afgekraakt. Ik begrijp wel dat hij weg wil. Ik begrijp ook dat hij niet ergens heen wil waar hij niet heen wil.
Aangezien de meeste professioneel voetballers hun carriere prima doorkomen door in relatieve anonimiteit mee te hobbelen, beschermd door het collectief van het team, en daarmee meer geld te verdienen dan drie dozijn echte levensredders en structurele maatschappijverbeteraars samen - zonder 'topprestaties te leveren' is dit echt de allergrootste kul. Lees jij je eigen schrijfsels wel eens na?
Los daarvan, welke topprestatie heeft mijnheer Brobbey in de afgelopen jaren voor de €57.692 per week geleverd? Het waren niet zijn vele goals of belangrijke assists? Was het dan wellicht de extra effort die hij succesvol heeft gestoken in het verbeteren van zijn aanvallende vaardigheden die - op veel vlakken - nog niet eens het niveau hebben van een aanvaller in de Jupiler League. Nee, blijkbaar niet. Maar ja, het joch heeft het zo moeilijk... gossie.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
aub Kroes doet gvd 1 ding goed deze zomer.. verkoop hem.. en houd de rest binnen..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Dat afkraken valt erg reuze mee hoor. In het stadion heeft hij juist veel steun gehad. Zeker voor een spits waar het vaak zo moeizaam ging was dat juist opvallend. Als hij een aankoop was geweest dan was de kritiek echt van een totaal andere orde geweest.
Nil volentibus arduum
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Brobbey is inderdaad in de JCA de hand enorm boven het hoofd gehouden. Zou niet weten welke speler meer krediet zou kunnen hebben.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik vraag me af of hij financieel binnen is. Lijkt me niet iemand die verstandig met geld bezig is. Kan en hoop dat ik me vergis hoor. Het is een hele aardige gozer, gun hem echt het beste.GangstaRiB schreef:Brobbey is financieel binnen. Heeft een turbulent privé leven gehad het afgelopen jaar. Is volgens mij iemand die dicht bij huis wil blijven. Leipzig was geen succes. Heeft nee gezegd tegen Como ( volgens mij is er geen mooiere plek op aarde) en twijfelt eindeloos over Rennes.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Geef hem ruimte achter een verdediging en daar kan hij met z’n snelheid en sterkte veel dreiging hebben. Als hij al in de 16 staat doet hij vaak van alles fout.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dat betwijfel ik dan weer; hij gedijt het beste in een offensief spelende ploeg die veel op de helft van de tegenstander staat; dat is bepaald niet de algemene speelwijze van kleinere clubs in grote competities.raymon schreef:Terwijl hij juist bij een kleinere club in een grotere competitie zich beter kan onderscheiden. Maar goed, ik denk dat hij gewoon teveel kwaliteit mist over de gehele linie. Ik denk dat we blij mogen zijn als we ons geld terugkrijgen (originele aankoopprijs, niet huidige boekwaarde).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ziet er naar uit dat hij naar Sunderland gaat. Ik verheug me er al om te zien met wat voor vervanger Kroes komt.
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Ik denk dat er geen vervanger komt.jamie schreef:Ziet er naar uit dat hij naar Sunderland gaat. Ik verheug me er al om te zien met wat voor vervanger Kroes komt.
“We hebben alleen gekeken naar een buitenkansje en die deed zich helaas niet voor. Maar met Weghorst, Traore en Konadu hebben we al een mooi rijtje klaarstaan voor de spitspositie waar Heitinga prima mee uit de voeten kan.”
Heel eerlijk? Dit is ook wel een lastige situatie. We willen van Brobbey af en ik heb de indruk dat hij ook weg wil. Maar hij lijkt dan wel kieskeurig. Dat is zijn goed recht als speler maar het is niet zo dat er na zo'n statistisch dramatisch seizoen clubs in de rij staan. Wat gebeurd er dan op een transfermarkt? Dan komt er last minute nog iets op tafel. Het is dan maar de vraag of vervangers die je in gedachten hebt nog haalbaar zijn.
Misschien moeten we wel niet verkopen nu. Vraag is wel wat we dan van Brobbey mogen verwachten. We lijken niet met een speler te maken te hebben die dan de knop om zet en alsnog alles gaat doen om Weghorst uit het elftal te spelen.
Ik ken de markt niet. Maar voor een vervanger last minute moet je misschien bij Bologna aankloppen om Dallinga een seizoen te huren met optie tot koop. Was in Nederland goed. In Frankrijk ook goed. Alleen bij Bologna is het kennelijk geen succes. Ik zie dat hij op het moment geen basisspeler is.
Misschien moeten we wel niet verkopen nu. Vraag is wel wat we dan van Brobbey mogen verwachten. We lijken niet met een speler te maken te hebben die dan de knop om zet en alsnog alles gaat doen om Weghorst uit het elftal te spelen.
Ik ken de markt niet. Maar voor een vervanger last minute moet je misschien bij Bologna aankloppen om Dallinga een seizoen te huren met optie tot koop. Was in Nederland goed. In Frankrijk ook goed. Alleen bij Bologna is het kennelijk geen succes. Ik zie dat hij op het moment geen basisspeler is.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Er zou een akkoord zijn: 20+5.
Sunderland had een spits gehuurd van Chelsea, maar door blessure Delap is die teruggeroepen. Vandaar deze last minute actie.
Sunderland had een spits gehuurd van Chelsea, maar door blessure Delap is die teruggeroepen. Vandaar deze last minute actie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit is het beste voor iedereen helaas. Jammer dat het zo eindigt.
Ik ben echt benieuwd welke grabbelton spits er nu komt. Dolberg?
Ik ben echt benieuwd welke grabbelton spits er nu komt. Dolberg?
Dolberg is onderweg naar Celtic volgens diverse geruchten vanuit België. Dat is nog niet rond maar dat geld gaat Ajax dus niet op tafel leggen.
Nil volentibus arduum
Brobbey zou ook een akkoord bereikt hebben met Sunderland. Ik mag toch hopen dat er een lijstje met opties ter vervanging bestaat.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Nog een reserve van West Ham of Liverpool in de Sjonnie bonus?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
ZekerDuke schreef: ma sep 01, 2025 8:04 am Brobbey zou ook een akkoord bereikt hebben met Sunderland. Ik mag toch hopen dat er een lijstje met opties ter vervanging bestaat.
1. Boadu.
2. Boadu
3. Boadu
4. Konadu
I think I lost my fucking headache
https://x.com/fabrizioromano/status/196 ... azY7_5drPQ
Twintig miljoen dus. Matig bedrag voor een speler die naar de PL gaat.
Nu moeten we maar hopen dat Weghorst fit blijft. Poeh.
Twintig miljoen dus. Matig bedrag voor een speler die naar de PL gaat.
Nu moeten we maar hopen dat Weghorst fit blijft. Poeh.
Laatst gewijzigd door Yopii op ma sep 01, 2025 8:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cluijffert
Potjandorie, en nou hebben die gemene Eindhovenaren opties 1 t/m 3 net voor de neus van Alex weggekaapt. Echt oncollegiaal.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Dit klopt, maar is dan ook het directe gevolg van het handelen van Kroes deze zomer. Het weinige geld dat er was is uitgegeven aan de verkeerde posities waardoor je nu op 1 september zonder geld zit. Het gros van AT had dit in juli al door.Marillion schreef: ma sep 01, 2025 7:23 am Heel eerlijk? Dit is ook wel een lastige situatie. We willen van Brobbey af en ik heb de indruk dat hij ook weg wil. Maar hij lijkt dan wel kieskeurig. Dat is zijn goed recht als speler maar het is niet zo dat er na zo'n statistisch dramatisch seizoen clubs in de rij staan. Wat gebeurd er dan op een transfermarkt? Dan komt er last minute nog iets op tafel. Het is dan maar de vraag of vervangers die je in gedachten hebt nog haalbaar zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dat weet ik maar dat is nu helaas een gepasseerd station.
Ik vraag me overigens af, los van of het nog mogelijk is, of we het geld dat binnenkomt niet alsnog primair aan een goede controleur zouden moeten uitgeven. Liever Traore als backup spits en een stevig middenveld in plaats van een betere spits maar een middenveld dat in elkaar stort.
Ik vraag me overigens af, los van of het nog mogelijk is, of we het geld dat binnenkomt niet alsnog primair aan een goede controleur zouden moeten uitgeven. Liever Traore als backup spits en een stevig middenveld in plaats van een betere spits maar een middenveld dat in elkaar stort.
Nil volentibus arduum
Ik zou liever een behoorlijke spits halen hoor. Weghorst als basisspeler is me een doorn in het oog.
En als je nou een speler als Dallinga (of noem gerust een betere) kunt huren? En dan een goede controleur halen voor een transfersom?
Nil volentibus arduum