AFC Ajax - Internazionale Milan wo 17-09 21:00 CL
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - Internazionale Milan wo 17-09 21:00 CL
AJAX-INTER
Referee: Michael Oliver (England)
Assistants: Stuart Burt (England), James Mainwaring (England)
Fourth official: Sam Barrott (England)
Video Assistant Referee: Jarred Gillett (Australia)
Assistant Video Assistant Referee: Michael Salisbury (England)
Niet mijn favoriete scheidsrechter.
Referee: Michael Oliver (England)
Assistants: Stuart Burt (England), James Mainwaring (England)
Fourth official: Sam Barrott (England)
Video Assistant Referee: Jarred Gillett (Australia)
Assistant Video Assistant Referee: Michael Salisbury (England)
Niet mijn favoriete scheidsrechter.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/16 ... thuis.html
Goed nieuws!
Regeer-Taylor-Klaassen lijkt mij een beter middenveld.
Zet Gloukh maar in een vrije rol, Godts op links en Dolberg in de punt.
Goed nieuws!
Regeer-Taylor-Klaassen lijkt mij een beter middenveld.
Zet Gloukh maar in een vrije rol, Godts op links en Dolberg in de punt.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
volgens het AD trainde Berghuis vandaag niet mee , ivm fysieke klachten..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Het bericht waarvan we wisten dat het eraan kwam. Die jongen heeft altijd wat. Zou potentieel een moment kunnen zijn om per toeval het elftal te verbeteren.
Nil volentibus arduum
Precies.Marillion schreef: di sep 16, 2025 12:47 pm Het bericht waarvan we wisten dat het eraan kwam. Die jongen heeft altijd wat. Zou potentieel een moment kunnen zijn om per toeval het elftal te verbeteren.
Jaros; Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas;
Regeer - Klaassen - Taylor;
Moro/Gloukh - Dolberg - Godts
Gloukh zou ik nog niet op het middenveld zetten omdat ik denk dat die jongen dan verzuipt en Regeer toch wat meer loopvermogen lijkt te hebben.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
De eerste drie waren allen AC Milan in 94/95. Is die 25 erna voor alle Europese competities? Alleen voor CL lijkt het me wat veel.elliquido schreef: di sep 16, 2025 12:16 pm Internazionale are unbeaten across all 12 of their UEFA Champions League games against sides from the Netherlands (W9 D3), never facing sides from a country more often in the competition without suffering defeat.
After winning their first three UEFA Champions League games against Italian sides without conceding a single goal, Ajax have since won just three of their last 25 (D9 L13) – keeping just three clean sheets in that time.![]()
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Is toch geweldig nieuws... Geen spel vertragende Berghuis!
Het is europees,
ik zou gaan voor
jaros
gaaei sutalo baas wijndal
itakura
klaassen taylor
moro dolberg godts
dumfries gaat over de rechterkan stomen.. daar heb je de driehoek baas wijndal taylor voor
onder druk kun je inzakken naar een 5 - 2- 3
in de opbouw kun je schakelen naar een 3 - 4- 3
klaassen vervangen door regeer of gloukh afhankelijk van de stand
mocht sutalo het conditioneel niet redden, dan kun je nog mokio of regeer op 6 nbrengen en itakura dan 1 linie terug.
vleugel hebben we nog edvardsen en spits uiteraard weghorst
ik zou gaan voor
jaros
gaaei sutalo baas wijndal
itakura
klaassen taylor
moro dolberg godts
dumfries gaat over de rechterkan stomen.. daar heb je de driehoek baas wijndal taylor voor
onder druk kun je inzakken naar een 5 - 2- 3
in de opbouw kun je schakelen naar een 3 - 4- 3
klaassen vervangen door regeer of gloukh afhankelijk van de stand
mocht sutalo het conditioneel niet redden, dan kun je nog mokio of regeer op 6 nbrengen en itakura dan 1 linie terug.
vleugel hebben we nog edvardsen en spits uiteraard weghorst
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Ik snap best de defensieve versteviging in het centrum met Sutalo, Baas en Ko ervoor.
Maar gaan we dat dan echt voor het allereerst proberen tegen de verliezend CL finalist van vorig jaar? Doet Sjon nooit.
Maar gaan we dat dan echt voor het allereerst proberen tegen de verliezend CL finalist van vorig jaar? Doet Sjon nooit.
Misschien leest ie mee 
Voorlopig is er van enige consistentie nog geen sprake dus waarom niet nog een nieuwe variant?
Het blijft onvoorstelbaar irritant dat de selectie zou uit balans is nadat we er dik 50 miljoen op hebben stukgeslagen. Mede daardoor zou ik toch overwegen om Baas naar links te schuiven. Dan vervang je Wijndal door een speler die in de opbouw van veel meer waarde is. Het centrum is dan Itakura en Sutalo. Over die laatste ben ik overigens wat ongerust wat betreft zijn vormpeil en vertrouwen.
Het blijft onvoorstelbaar irritant dat de selectie zou uit balans is nadat we er dik 50 miljoen op hebben stukgeslagen. Mede daardoor zou ik toch overwegen om Baas naar links te schuiven. Dan vervang je Wijndal door een speler die in de opbouw van veel meer waarde is. Het centrum is dan Itakura en Sutalo. Over die laatste ben ik overigens wat ongerust wat betreft zijn vormpeil en vertrouwen.
Nil volentibus arduum
Het feit dat ie zo is vervangen, tenminste daar lijkt het op, zal niet helpen. Gevalletje kapitaalvernietiging
I think I lost my fucking headache
-
Zou Berghuis’ blessure een blessing in disguise kunnen zijn? Of heeft zijn vervanger te weinig zelfvertrouwen?
-
Historicus
Ja, via ChatGPT kreeg ik ook de gekste namen. Soms stond er bij "ow, nee, toch niet." Eigenaardig hoe dat werkt. Maar toch kon ik via ChatGPT ook nog iemand als Onana toevoegen omdat ik gewoon niet aan hem gedacht had.peter schreef: di sep 16, 2025 8:26 am Ik dacht ik ga het lijstje van Historicus ook eens aan perplexity (AI) voorleggen en kijken of hij dat weet te verrijken. En ja hoor, Perplexitiy komt dan met een nieuwe suggestie voor de spits positie..... Luc Castaignos. Dat is nog eens hallucineren.
De eerste serieuze test van het seizoen. Ik ben dus echt heel benieuwd waar Heitinga dan mee komt, want nu moet je er staan en nu moet je dus kiezen. Ga je voor deze pot een bijna compleet nieuwe achterhoede formeren? Met Baas als LB, Sutalo en Itakura als nieuw koppel? En is de zwaluw van 45 minuten Zwolle zo mooi dat je het middenveld intact houdt?
Ik zou het overigens wel een technische blamage vinden als we woensdag en zondag starten met een opstelling zonder Gloukh, Moro en Dolberg. Voor dit soort wedstrijden pomp je miljoenen in een elftal en puntje bij paaltje zet je dan 35 mio op het reservebankje.
Maar zo zie jemaar waar ChatGPT en andere AI niet goed in is: een betoog bouwen in reactie op oeen nieuwe vraag of opdracht.
Laatst stelde ik ChatGPT de vraag waarom Ajax in het eerste seizoen in de Arena zo teleurstellend speelde terwijl ze de twee seizoenen ervoor de CL-finale haalden. Dat kwam volgens GPT door hartproblemen van Kanu....
-
Historicus
Ik heb helemaal de pik niet op Berghuis, maar vind hem matig in balbezit en er zit geen enkele diepgang in. En je verwacht altijd een rode kaart of iets dergeiljks als het tegen zit.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: di sep 16, 2025 7:58 pm Zou Berghuis’ blessure een blessing in disguise kunnen zijn? Of heeft zijn vervanger te weinig zelfvertrouwen?
Eerlijk gezegd dacht ik ook bij het horen van zijn afwezigheid dat dat goed nieuws is.
Ook veelzeggend dat hij in 46 interlands voor Oranje slechts 2 (!!) doelpunten gemaakt heeft. En in ruim de helft van de interlands stond hij in de basis. Zijn laatste interland was overigens al weer 2 jaar geleden deze maand.
Ik heb de persconferentie van Heitinga net even bekeken en ik vraag me zeer af of hij Inter überhaupt al wel een keer 90 minuten gezien heeft. Ik denk het dus oprecht van niet.
Ik heb het idee dat we morgen een goede pot gaan spelen en dat dan denken dat de zwaluw zomer maakt.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik ben een beetje aan het afkicken van Heitinga. Dan hoor ik hem ook weer praten over Gloukh en dan denk ik direct “het zal je gezegd worden”. Inmiddels heb ik bij iedere zinsnede het idee dat hij een volledige zenuwinzinking heeft. Oftewel, ik probeer al z’n babbeltjes maar te vermijden.
-
He tis eigenlijk meer brabbelen, tegen raaskallen aan. Geen normale zinsopbouw, geen coherent verhaal, begint vier verhaallijnen door elkaar maar maakt er geen een af. En die moet dan aan onze selectie uitleggen wat de plannen zijn.
sjohnny is gewoon niet zo slim; helemaal didactisch niet.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: di sep 16, 2025 9:15 pm He tis eigenlijk meer brabbelen, tegen raaskallen aan. Geen normale zinsopbouw, geen coherent verhaal, begint vier verhaallijnen door elkaar maar maakt er geen een af. En die moet dan aan onze selectie uitleggen wat de plannen zijn.
- Cluijffert
Nou, goede pot weet ik niet, maar Inter laat de tegenstander sowieso graag aan de bal. Dus het zal best aardig ogen en wellicht dat we met hangen en wurgen een punt eruit weten te slepen... waarna Kroes & Co gaan jubelen over de zomer.Khraa schreef: di sep 16, 2025 8:10 pm Ik heb het idee dat we morgen een goede pot gaan spelen en dat dan denken dat de zwaluw zomer maakt.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ach, het is de 500e wedstrijd van onze club in een Europees cup tournooi lees ik. Onze jubileumwedstrijden lopen zelden feestelijk af
I think I lost my fucking headache
Gelukkig heeft Heitinga vorig jaar een wedstrijd van Inter bekeken. Dat was het antwoord op de vraag of hij iets van de accenten van het spel van Chivu terug zag in Inter.
IK GELOOF!!!!!!
Had 'ie nog meegekregen dat Chivu vorig seizoen nog trainer van Parma was?
Nil volentibus arduum
-
Stel dat we voor Ajax - Inter de beursgorilla inhuren om de opstelling voor Ajax te kiezen. Dan sluit ik bepaald niet uit dat die beter voor de dag komt dan Sjon.