Verdedigend oerstom, die jongen.
Of aardig, wie zal het zeggen.
Ajax heeft er nog niets van gebakken en toch op 1-1. Het zit niet tegen.
Moderator: mods
Verdedigend oerstom, die jongen.
Iedere corner tegen is defensieve chaos. Daar heb je dan de hele voorbereiding de tijd voor gehad.Nicolai schreef: zo sep 21, 2025 2:12 pm Bijna weer een cornerdoelpunt tegen. Het moet niet te ingewikkeld om daar een oplossing voor te vinden.
Dat inderdaadMarillion schreef:Het contact was in mijn beleving echt te licht. Het is wel dom van Dest dat hij het risico neemt.
Ik vond het ook in niks een kans voor Edvardsen maar wel binnen de 16.Marillion schreef: zo sep 21, 2025 2:10 pm Het contact was in mijn beleving echt te licht. Het is wel dom van Dest dat hij het risico neemt.
Om te oefenen op corners tegen. Als het niet op training kan, dan maar in de wedstrijd.Alexander schreef: zo sep 21, 2025 2:21 pm Godts speelt een dramatische wedstrijd. En waarom laat Wijndal die bal over de achterlijn lopen ipv weg te schieten?
Ja maar nivo 0 het is allemaal net niet en middelmatigGangstaRiB schreef: zo sep 21, 2025 2:32 pm Ajax valt me niet tegen. PSV is ook niks. Hier liggen 3 punten voor het oprapen. Kansen afmaken aub!!
Neuh, er staan duidelijk veel beperkte spelers op het veld: ze doen hun best maar kunnen weinig.Alexander schreef: zo sep 21, 2025 2:25 pm Psv heeft veel meer balbezit maar creëert verder ook niet al te veel he? Wedstrijd is niet om aan te zien zo slecht.
26% balbezitGangstaRiB schreef: zo sep 21, 2025 2:32 pm Ajax valt me niet tegen. PSV is ook niks. Hier liggen 3 punten voor het oprapen. Kansen afmaken aub!!
Mwahhh… viel mij niet perse tegen in de sprint. In ieder geval een plus t.o.v. WW. Nog nog Gloukh, Gaaei (al speelt Rosa niet verkeerd) en Sutalo erin a.u.b.Trab schreef: zo sep 21, 2025 2:40 pm Dolberg is ook nog meer wat het geweest is. Wint bijna geen duel en lijkt z’n snelheid ook kwijt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt.Wanhopig slechte wedstrijd. PSV is al matig maar Ajax zet er echt niets tegenover. Edvarsden en Godts spelen bijkans tegen de eigen 16, iedereen doet maar wat, weet ook eigenlijk niet waar ze moeten lopen. Geen lijn en geen idee.
Viel niet mee inderdaad. Is zogenaamd topfit maar dat zie ik niet.Dolberg is ook nog meer wat het geweest is. Wint bijna geen duel en lijkt z’n snelheid ook kwijt.