PSV - Ajax

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?

Re: PSV - Ajax

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Lionel schreef:Gloukh is een hele goede voetballer maar waar gaan we hem opstellen? Behalve linksbuiten zie ik geen andere plek voor hem omdat ik een gevoel heb dat Johnny dit middenveld wel prima vindt.
Ik moet zeggen; in, zeg maar, de Tadic rol als valse spits kon hij mij vandaag écht bekoren.
Ah, zag net interviewtje Sjon, die wil zsm weer met Weghorst of `Dolberg in de spits spelen.

Toch zou die variant het tegen sterkere tegenstanders (denk binnenkort aan Marseille uit) volgens mij goed doen.
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Heitinga klinkt altijd alsof alles een verrassing is.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

raymon schreef:Heitinga klinkt altijd alsof alles een verrassing is.
Heit in de koplampen.
Toppie

Bericht door Toppie »

Heitinga moet eerst het gat dichten achterin bel even Farioli amateur
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

raymon schreef:Nog even de tegengoals terug gekregen. Jaros kon aan beide goals niets doen. Eerste goal komt er nog een speler naar de eerste paal dus man Jaros niet een keuze maken en die tweede was veel hard voorgegeven. Echt een hele vervelende bal en dat er 3 man vrij staan is een gebrek aan organisatie. Dat zou je eventueel de keeper kunnen aanrekenen.
Gaat mij niet om de tegengoals. Daar kon hij niet heel veel aan doen. Meer dat hij zelden komt bij voorzetten en dat hij weinig ballen klemt. Straalt ook niks uit. Die Braziliaan vorig jaar was een beetje een clown, maar die had nog wel uitstraling en was ook sterk bij hoge ballen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Lionel schreef:Gloukh is een hele goede voetballer maar waar gaan we hem opstellen? Behalve linksbuiten zie ik geen andere plek voor hem omdat ik een gevoel heb dat Johnny dit middenveld wel prima vindt.
Ik moet zeggen; in, zeg maar, de Tadic rol als valse spits kon hij mij vandaag écht bekoren.
Ah, zag net interviewtje Sjon, die wil zsm weer met Weghorst of `Dolberg in de spits spelen.

Toch zou die variant het tegen sterkere tegenstanders (denk binnenkort aan Marseille uit) volgens mij goed doen.
Hij zou toch ook wel op 10 moeten kunnen spelen? Dan moet alleen niet Berghuis op rechtsbuiten staan.

Lionel

Bericht door Lionel »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: zo sep 21, 2025 4:02 pm
Iedereen denk ik. Maar dat is toch niks duurzaams? Voor nú misschien wel wat we nodig hebben met ook nog Edvardsen op rechts.

Qua lengte gaan we er alleen niet op vooruit.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel

Bericht door Lionel »

Trab schreef: zo sep 21, 2025 4:12 pm
raymon schreef:Nog even de tegengoals terug gekregen. Jaros kon aan beide goals niets doen. Eerste goal komt er nog een speler naar de eerste paal dus man Jaros niet een keuze maken en die tweede was veel hard voorgegeven. Echt een hele vervelende bal en dat er 3 man vrij staan is een gebrek aan organisatie. Dat zou je eventueel de keeper kunnen aanrekenen.
Gaat mij niet om de tegengoals. Daar kon hij niet heel veel aan doen. Meer dat hij zelden komt bij voorzetten en dat hij weinig ballen klemt. Straalt ook niks uit. Die Braziliaan vorig jaar was een beetje een clown, maar die had nog wel uitstraling en was ook sterk bij hoge ballen.

Eens.
IK GELOOF!!!!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

raymon schreef: zo sep 21, 2025 4:01 pm Nog even de tegengoals terug gekregen. Jaros kon aan beide goals niets doen. Eerste goal komt er nog een speler naar de eerste paal dus man Jaros niet een keuze maken en die tweede was veel hard voorgegeven. Echt een hele vervelende bal en dat er 3 man vrij staan is een gebrek aan organisatie. Dat zou je eventueel de keeper kunnen aanrekenen.
Lijkt me wel, we hebben net eindeloos tegen een krakkemikkige veertiger in de goal zitten aankijken 'vanwege de communicatie'. Vandaag leek er van alles mis te gaan op dat punt.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Het viel me niet tegen vandaag en de omzetting met Gloukh is volgens mij voer voor een verandering. 4-4-2 ligt dit Ajax beter. Nog even Wijndal en Berghuis de selectie uitgooien en het wordt misschien nog wat.

PSV is sleeeeeeecht by the way.. tjezus.
Whitey on the moon.
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

GangstaRiB schreef: zo sep 21, 2025 4:18 pm Het viel me niet tegen vandaag en de omzetting met Gloukh is volgens mij voer voor een verandering. 4-4-2 ligt dit Ajax beter. Nog even Wijndal en Berghuis de selectie uitgooien en het wordt misschien nog wat.

PSV is sleeeeeeecht by the way.. tjezus.
Ho ho, dat mag niet. Dat is niet volgens het ajax-deejunah.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gaat er wel eens een persco met Sjon voorbij waarin ie géén complimenten voor de tegenstander heeft?

Holy shit: op de vraag of de vele kansen van psv hem zorgde baarde is zijn antwoord: “Nee. Nee.”
raymon
Contacteer:

Bericht door raymon »

Lionel schreef:

Eens.
Jaros kreeg de 2 goals aangeschreven en daar reageerde ik op. Dat hij andere dingen fout doet, zou kunnen.

Ik vind overigens dat hij het best goed doet. Alleen weet ik niet hoe hij het organisatorisch neerzet en wat de afspraken zijn.
Lionel

Bericht door Lionel »

raymon schreef: zo sep 21, 2025 4:27 pm
Lionel schreef:

Eens.
Jaros kreeg de 2 goals aangeschreven en daar reageerde ik op. Dat hij andere dingen fout doet, zou kunnen.

Ik vind overigens dat hij het best goed doet. Alleen weet ik niet hoe hij het organisatorisch neerzet en wat de afspraken zijn.
Ik vind hem bij beide goals iets te afwachtend. Een meter meer naar voren mag van mij wel. Bij de eerste goal dekt hij de eerste paal. Bij de tweede goal staat hij echt nog op de achterlijn.

Ik vind hem verder een prima keeper. Ramt iets te vaak de bal naar voren maar dat ligt meer aan de gebrekkige opbouw.
IK GELOOF!!!!!!
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Heitinga deed een goede omzetting aan het begin van de tweede helft. Als dat toevallig een gouden greep lijkt te zijn, dan gaan we toch niet terug naar Weghorst? Dolberg zou ik nog wel snappen, die brengt diepgang en heeft technisch meer bagage. Dat ie later Edvardsen eruit haalde ten koste van Berghuis was mij dan weer een raadsel. Die Berghuis moet banken of op de tribune.
Whitey on the moon.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

PSV was bar en boos, maar wij waren eigenlijk over 90 nog minder he. Allemaal leuk en aardig dat we een punt pakken, maar op deze manier hebben we het tegen iedere tegenstander lastig. Iedere club in de Eredivisie kan van ons winnen, want het is voetballend en verdedigend veel en veel te matig.
raymon
Contacteer:

Bericht door raymon »

peter schreef:PSV was bar en boos, maar wij waren eigenlijk over 90 nog minder he. Allemaal leuk en aardig dat we een punt pakken, maar op deze manier hebben we het tegen iedere tegenstander lastig. Iedere club in de Eredivisie kan van ons winnen, want het is voetballend en verdedigend veel en veel te matig.
Volgens mij hebben wij ongeveer 5 open kansen gemist. Bizar.
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

Laat Baas maar LB staan en Oscar op 10 of op 9 als valse spits
de 2e helft met Rosa op rechts en Baas op links..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..

GangstaRiB schreef:Heitinga deed een goede omzetting aan het begin van de tweede helft. Als dat toevallig een gouden greep lijkt te zijn, dan gaan we toch niet terug naar Weghorst? Dolberg zou ik nog wel snappen, die brengt diepgang en heeft technisch meer bagage. Dat ie later Edvardsen eruit haalde ten koste van Berghuis was mij dan weer een raadsel. Die Berghuis moet banken of op de tribune.
Gaan we wel; Sjon leek in z’n interview na de wedstrijd zsm zijn spitsen terug te willen. Dit was echt geen tactische meesterzet, hij had domweg geen andere opties. Verontschuldigde zich zelfs dat ie Konadu niet had omdat die met JA had meegespeeld.

Zoals hij het erover had leek het alsof ie bang was dat de pers over hem heen zou vallen dat ie Gloukh in de spits zette.

Het bewijs dat ie gewoon dom is: Berghuis ipv Edvardsen brengen. Diepte en psv bezig houden verruilen voor een vrije doortocht op links.

Ongelofelijk, wat is het eigenlijk een mongool.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Gloukh scoorde bij Jaros volgens de NOS commentator. :smallgrin.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
elliquido

Bericht door elliquido »

Prima resultaat
Aanknopingspunten
Gestreden
Stukje beleving gezien
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
peter

Bericht door peter »

raymon schreef: zo sep 21, 2025 5:18 pm
peter schreef:PSV was bar en boos, maar wij waren eigenlijk over 90 nog minder he. Allemaal leuk en aardig dat we een punt pakken, maar op deze manier hebben we het tegen iedere tegenstander lastig. Iedere club in de Eredivisie kan van ons winnen, want het is voetballend en verdedigend veel en veel te matig.
Volgens mij hebben wij ongeveer 5 open kansen gemist. Bizar.
Ja het was open dag in Eindhoven. Al leek het bij ons nergens naar dus. Die Saibari is zo wild en die vervanger van van Bommel is wel echt stukken slechter. Al met al een gevonden punt in een topper die ik zelden zo slecht heb gezien. Ik verdenk Heitinga er van dat ze helemaal niet trainen, hoor. Niet op corners, niet op positiespel, niet in omschakelen, niet in opbouw. Zelfs onder Steijn zag ik meer “idee” dan dit.
LucaS

Bericht door LucaS »

Nog niet verloren
I think I lost my fucking headache
peter

Bericht door peter »

Zeven officiële potjes. Drie gewonnen. :smallgrin.gif:

Waarom krijgt dit middenveld trouwens wel een paar potjes “de kans”? Waarop is dat dan weer gebaseerd?
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

peter schreef: zo sep 21, 2025 6:45 pm Zeven officiële potjes. Drie gewonnen. :smallgrin.gif:

Waarom krijgt dit middenveld trouwens wel een paar potjes “de kans”? Waarop is dat dan weer gebaseerd?
Stukje vastigheid. En dan met name de continuïteit.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Plaats reactie