AFC Ajax - NAC breda za 27-09 16:30 uur

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Toppie

Re: AFC Ajax - NAC breda za 27-09 16:30 uur

Bericht door Toppie »

LucaS schreef: za sep 27, 2025 6:45 pm Ho ho...de Heit nog steeds ongeslagen in de competitie
Ja, ongeslagen met ontslag voetbal en amateur niveau totaal geen inhoud :blackcat.gif: :blush.gif:
Alexander

Bericht door Alexander »

Haha wat was dit weer lachwekkend. Zelfs met 10 man speelde NAC ze zoek. Ongekend.
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

en dan met de rust Mokio brengen.. Hij weet het helemaal niet meer.. Deze jongen heeft behoefte aan een stabiele omgeving en trainer en zeker niet deze 2 clowns..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Nogmaals. Wat een tactisch dieptepunt. 90 minuten lang geen antwoord hebben op nac. Dit gaat niet lang meer goed.
Whitey on the moon.
elliquido

Bericht door elliquido »

https://youtu.be/-G6L7IjSr2I?si=v8nXw9Hi7TeIPtyY

Het gaat rommelen in de kleedkamer.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Nieuwe woorden voor de Heitibingo van as. dinsdag: “moment” of “momenten” en “wat ik al zei” (wel grappig want dan zegt ie iets wat hij nog niet eerder zei).
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog? op za sep 27, 2025 11:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
zeux

Bericht door zeux »

elliquido schreef: za sep 27, 2025 10:51 pm https://youtu.be/-G6L7IjSr2I?si=v8nXw9Hi7TeIPtyY

Klaassen zou als de routinier, de ervaren speler, de 'stem' van Heitinga binnen het veld moeten zijn, die het team coacht op een plek waar Heitinga niet kan komen.

Daar lijkt geen sprake van. Wat is zijn nut dan? :confused.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
elliquido

Bericht door elliquido »

Hij moet nog een stukje groeien in zijn rol om zo continuïteit te creëren in het zien van de momenten. En een beetje spugen in ieders handen
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Sandro

Bericht door Sandro »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: za sep 27, 2025 11:03 pm Nieuwe woorden voor de Heitibingo van as. dinsdag: “moment” of “momenten” en “wat ik zal zei” (wel grappig want dan zegt ie iets wat hij nog niet eerder zei).
Zo irritant als mensen dat doen. Net doen alsof de ander niet goed luistert terwijl je zelf maar wat bazelt.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Lionel

Bericht door Lionel »

elliquido schreef: za sep 27, 2025 10:51 pm https://youtu.be/-G6L7IjSr2I?si=v8nXw9Hi7TeIPtyY

Wat een interview. Dit zou je zelfs bij de trainer van de Onder 9 toch niet accepteren?
IK GELOOF!!!!!!
LucaS

Bericht door LucaS »

Nou ja, ze konden ook niet weten dat Heitinga niet zo goed is. Het is niet zo dat ze hem een half jaar bij Ajax in actie hebben kunnen zien ofzo
I think I lost my fucking headache
Yopii

Bericht door Yopii »

Ik neem het Heitinga niet kwalijk, hij kan niet beter. Ik vind het zelfs erg pijnlijk, hij heeft een Ajax-hart.

Iedereen zag dit aankomen, die arme man voegt niets toe. Daarbij moet hij vechten tegen de schim van FF, want spelers gaan vergelijken.

Ik weet echt niet meer hoe het moet, er klopt niets van bij Ajax en ze gaan weer eens rollend over straat. Het is om moedeloos van te worden.

Dat komt er van als je een stel amateurs en opportunisten het beleid laat bepalen. :blush.gif:

Wat moeten we nu, jongens? :confused.gif: :blush.gif: :blush.gif:

Uiterlijk 27 oktober ontslag van Heitinga; doormodderen totdat Ten Hag komt, geen idee hoe hij zich anno 2025 zou manifesteren als trainer, maar ik denk wel dat hij in ieder geval zowel een plan als de kwaliteiten heeft het zodanig aan de groep uit te leggen dat ze weten wat ze moeten doen. En dan maar hopen dat hij van een dubbeltje een kwartje kan maken, zoals Farioli deed.
Yopii

Bericht door Yopii »

‘Ik snap dat de fans niet blij zijn, maar we moeten dit wel met z’n allen doen’, benadrukt Taylor. ‘Ik ben geen fan van uitfluiten, dat is algemeen bekend, denk ik. Ik denk dat je elkaar moet helpen en ik denk dat dit niet helpt. Dus in dat opzicht snap ik het niet, maar natuurlijk kan je kritisch zijn en natuurlijk spelen wij een slechte wedstrijd vandaag, dat weten we zelf ook.’

Volgens Taylor zijn er zeker aanknopingspunten, om aan te nemen dat het snel beter wordt. Dinsdag wacht immers alweer een zware uitwedstrijd in de Champions League tegen Olympique Marseille. ‘Ik denk dat we tegen PSV een goede tweede helft speelden en tegen Inter een prima eerste helft. Ik vind het te makkelijk om nu dan gelijk te zeggen dat je weer helemaal opnieuw begint, want dat is gewoon niet zo. Wij zitten ook gewoon in een traject, daar zijn we met zijn allen mee bezig, tot die tijd vind ik het persoonlijk wel belangrijk dat we onze punten pakken.
Aanknopingspunten, traject.. Geloof je het zelf, Kenneth?
Mano

Bericht door Mano »

En weet je wat het nu zo enorm schrijnend maakt, is dat bijna heel AT dit zag aankomen op basis van de skills van Heitinga.

Dat maakt Kroes voor mij totaal incapabel
Want voor mij is het een hobby (voetbal kijken) maar hem z’n vak en dan ben je daar dus niet goed in
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

Zeker, het ligt voor een groot deel aan Kroes. Kijk naar het middenveld: Taylor, Regeer, Klaassen... Dan heb je toch subtopniveau? :confused.gif:

Of Rosa, Edvardsen, Moro, met zulke spelers ga je geen potten breken. Hato niet vervangen, Henderson ook niet.
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Yopii schreef:Zeker, het ligt voor een groot deel aan Kroes. Kijk naar het middenveld: Taylor, Regeer, Klaassen... Dan heb je toch subtopniveau? :confused.gif:

Of Rosa, Edvardsen, Moro, met zulke spelers ga je geen potten breken. Hato niet vervangen, Henderson ook niet.
Maar zelfs met dit Middenveld speel je NAC met 6-0 van de mat met een redelijke trainer...
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Mee eens. Je ziet verschillende teams in de Eredivisie met minder materiaal gewoon weer beter georganiseerd voetballen. Collectief druk zetten met aandacht voor de onderlinge afstanden bijvoorbeeld. Opbouwen met een idee dat past bij het elftal. We zijn met een uitgebreide voorbereiding al een tijdje bezig maar het lijkt gewoon echt hélémaal nergens op.

En de teksten na afloop geven ook geen hoop dat het wel ergens op gaat lijken. Dit is kansloos met deze trainer.
Nil volentibus arduum
columbus

Bericht door columbus »

Marillion schreef:Mee eens. Je ziet verschillende teams in de Eredivisie met minder materiaal gewoon weer beter georganiseerd voetballen. Collectief druk zetten met aandacht voor de onderlinge afstanden bijvoorbeeld. Opbouwen met een idee dat past bij het elftal. We zijn met een uitgebreide voorbereiding al een tijdje bezig maar het lijkt gewoon echt hélémaal nergens op.

En de teksten na afloop geven ook geen hoop dat het wel ergens op gaat lijken. Dit is kansloos met deze trainer.
En dat zijn precies zaken waar de trainer verantwoordelijk voor is. Een hele voorbereiding de tijd en dan dit. Want ook met dit elftal moet Ajax zoveel kunnen brengen
Mano

Bericht door Mano »

Ajax presteerde altijd goed als er een coach was die zei: als dit, dan dat. Wanneer zus, dan zo!
Die dus niets aan het toeval over liet.

Sjonnie stuurt ze de wei in met vrijheid. Dat werkt nooit bij Ajax.

De gehele buitenwacht ziet het inmiddels….
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Ik vrees dat het erger is dan dat Heitinga ze met vrijheid de wei in stuurt. Hij stuurt ze de wei in met opdrachten die ze niet begrijpen. En vermoedelijk hij zelf evenmin.
Yopii

Bericht door Yopii »

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/16 ... flijk.html
Je ziet verschillende teams in de Eredivisie met minder materiaal gewoon weer beter georganiseerd voetballen. Collectief druk zetten met aandacht voor de onderlinge afstanden bijvoorbeeld. Opbouwen met een idee dat past bij het elftal.
Natuurlijk, maar we winnen niet even door individuele klasse. Het is nogal povertjes allemaal.
Lionel

Bericht door Lionel »

Aan de zogenaamde ervaren spelers hebben we ook weinig hè…
IK GELOOF!!!!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

Klaassen, poeh... die hobbelt mee. Scoort hij niet, dan heb je niets aan hem. Over Berghuis wil ik niets kwijt. :excited.gif:

Samenwerking is alles. Gisteren bleven de middenvelders zich verstoppen. Verdedigers maken fouten als ze de bal niet kwijt kunnen. Daar begon de ellende al.
Plaats reactie