Kan allemaal wel zo zijn, maar uiteindelijk gaat Kroes over de samenstelling van de selectie en met Wijndal ipv Hato en O’Connel ipv Hendo zijn we er niet op vooruitgegaan.GangstaRiB schreef:Onzin. Deze selectie is goed versterkt deze zomer.Trab schreef: ma sep 29, 2025 4:14 pmDie zogenaamd ervaren spelers zijn vaak het probleem. Dat ‘spelers meer vrijheid geven’ komt natuurlijk bij zo’n Berghuis vandaan. Daar heeft ie koffie mee zitten drinken in de voorbereiding en die fluistert hem dat dan in. Vervolgens maakt hij hem ook nog eens aanvoerder.Cluijffert schreef:Twee zaken vallen mij met name op:
1. Wat een enorm verschil kan een trainer maken met min of meer dezelfde groep (of in dit geval zelfs met een op punten mindere groep);
2. Als ik - ondanks de nivellerende rol van De Heit - kijk naar de overgebleven ervaren-spelers-met-leiderschapskwaliteiten en zoals ze zich dit seizoen manifesteren, dan vind ik het steeds minder vreemd dat ajax vorig seizoen een voorsprong van 9 punten heeft weggegeven. Want een stel pseudo vedettes zijn het bij elkaar hoor.
Maar goed, Kroes is de hoofdschuldige. Die heeft hem aangesteld en geen vervangers gehaald voor Hato en Hendo. Zo’n van Persie is net zo dom als Heitinga en net zo slecht, maar die heeft wel betere spelers gehad van zijn TD en staat nu bovenaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar laat ik wat geruchten bij elkaar optellen:
- Blijkbaar was er een linksback uit Spanje op de korrel waarbij Heitinga heeft gezegd: niet doen, ik krijg Wijndal aan het voetballen.
- Het technisch management wilde een Spaanse trainer, maar bestuursraad en Blind wilden Heitinga.
- Blind wilde zoontje Daley, krijgt z’n zin niet en geeft z’n functie op.
Ik krijg sterk het gevoel dat juist Kroes en Beuker tegenwerkt worden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk