Heb de wedstrijd tegen NAC niet gezien, maar hoorde hem na afloop zeggen dat NAC anders druk zette dan hij had verwacht. Hij is dus niet op meerdere scenario’s voorbereid en heeft ook niet het vermogen om het tijdens de wedstrijd op te lossen. Evenmin als die twee minkukels naast hem.LucaS schreef:De meeste ploegen hebben wel een plan en vertonen samenhang.Marillion schreef: di sep 30, 2025 11:46 am Ron Jans zal zeker zijn beperkingen hebben als trainer. Ik denk ook niet dat hij mega innovatief is. Maar ik zag Utrecht spelen tegen Lyon en daar stond wel een elftal met een duidelijk plan. Je zag spelers in het veld samenwerken. Bijvoorbeeld door de onderlinge afstanden goed te bewaken en momenten te kiezen om druk te zetten. Als we dat soort dingen in een wedstrijd van Ajax zien dan is het bij de tegenstander.![]()
Los van dat Jans meerdere keren heeft aangegeven dat hij geen zin meer had in een topclub denk ik niet dat hij de beste kandidaat was geweest. Maar met hem als trainer hadden we er wel een heel stuk beter voorgestaan dan nu.
Ajax is een van de weinige clubs die steeds trainers weet te vinden die zelfs dat niet voor elkaar krijgen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk