Georges Mikautadze

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Re: Georges Mikautadze

Bericht door LucaS »

Nee joh...fitz jim neutraliseert alles zodat die bal niet eens bij Mikau terecht komt
I think I lost my fucking headache
Yopii

Bericht door Yopii »

Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

Telt dit er dan als een die Sven wel goed had gezien?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Wat in ieder geval duidelijk is, is dat de prestatie bij Ajax niet maatgevend is voor hoe goed een speler is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Cluijffert schreef: wo okt 08, 2025 1:25 pm Telt dit er dan als een die Sven wel goed had gezien?
Wat mij betreft wel. Is gewoon een goede voetballer. Dat kon je overigens bij Ajax destijds af en toe ook wel zien. Dat hij echt wel iets kon met een bal.

Net als bij veel andere spelers is het wel zaak dat je hem laten spelen op een manier en in een rol die past bij zijn kwaliteiten. En ik begreep dat Ajax hem ook min of meer aan zijn lot heeft overgelaten. Dat horen we ook echt te vaak van spelers die voor veel geld worden gehaald en vervolgens mislukken.
Nil volentibus arduum
Khraa

Bericht door Khraa »

Het laat ook zien wat er gebeurt als je vrij snel als ongewenst wordt bestempeld.

Ik kan hem me nog herinneren in de wedstrijd tegen de amateurs, daar liet hij het ook niet bepaald zien.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Klopt, toen hing het koppie allang omlaag. Daar doelde ik ook deels op met aan zijn lot overgelaten. Al had dat ook betrekking op de situatie buiten het veld.

Dat is toch iets heel geks. Een club als Ajax investeert miljoenen in een speler en vervolgens kijk je niet naar hem om en als hij twee keer een bal niet goed raakt dan laten zelfs medewerkers van de club zich negatief over je uit. Ik ben benieuwd hoe dat nu gaat met jongens als Gloukh en Moro. Heitinga heeft ze ook alvast publiekelijk kritiek gegeven.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Ik kan hem me nog herinneren in de wedstrijd tegen de amateurs, daar liet hij het ook niet bepaald zien.

De trainer ging liever naar een bruiloft. Tja... Niemand liet het zien, maar hij werd erop afgerekend.

Het was destijds een amateuristische bende, niemand begeleidde die jongen of had een plan voor hem. Zijn conclusie: wegwezen. Daar kan ik me wat bij voorstellen, eerlijk gezegd.

Ik vind het wel apart dat Schip blijkbaar de kwaliteiten van Mikautadze zag. Dan ga je toch met zo'n speler in gesprek? Het was niet zo dat de selectie overliep van de kwaliteit. :confused.gif:
Khraa

Bericht door Khraa »

Yopii schreef: do okt 09, 2025 9:50 am

De trainer ging liever naar een bruiloft. Tja... Niemand liet het zien, maar hij werd erop afgerekend.

Het was destijds een amateuristische bende, niemand begeleidde die jongen of had een plan voor hem. Zijn conclusie: wegwezen. Daar kan ik me wat bij voorstellen, eerlijk gezegd.

Ik vind het wel apart dat Schip blijkbaar de kwaliteiten van Mikautadze zag. Dan ga je toch met zo'n speler in gesprek? Het was niet zo dat de selectie overliep van de kwaliteit. :confused.gif:
Dat van Schip is natuurlijk ook mooi gelul achteraf. Als je gezien had dat hij zo goed was, dan stel je hem op.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Dat lijkt mij ook ja. Als je het in hem ziet zitten geef je hem aandacht en stel je hem op in een rol die hij hem past. E daar laat je hem dan een serie wedstrijden spelen.
Nil volentibus arduum
Alexander

Bericht door Alexander »

Belachelijke opmerking inderdaad. Hij kreeg nauwelijks kansen. Stond hij in die wedstrijd tegen Hercules ook niet als rechtsbuiten opgesteld?
Yopii

Bericht door Yopii »

Hij was zo goed dat ze hem voor een vriendelijke prijs verkochten. :excited.gif:

Ik geloof er weinig van.

Tja, op deze manier heeft Ajax geen geld - zelfs goede spelers leveren niets op.

Zouden ze er iets van opgestoken hebben? Of gaan ze gewoon door met Herman Pinkster en de schoondochter van John van Loen? :blush.gif:
Plaats reactie