AFC Ajax - SC Heerenveen za 1-11 16:30
Moderator: mods
AFC Ajax - SC Heerenveen za 1-11 16:30
Wederom vroeg op de zaterdag , nu tegen het stugge Heerenveen. Heerenveen mag nog wel uit naar VVV voor de beker komende dinsdag..
Ze hebben een aantal leuke spelers met Braude, Brouwers, meerveld, Vente, Trenskow. Onze A AvD komt sporadisch in beeld.
Wat gaat Johnny doen.
De lijn van de 2e helft doorzetten?
Pasveer
rosa sutalo baas wijndal
regeer taylor
gloukh
moro weghorst godts
wijndal kan geen hele wedstrijd... hoe dat op te lossen?
Ze hebben een aantal leuke spelers met Braude, Brouwers, meerveld, Vente, Trenskow. Onze A AvD komt sporadisch in beeld.
Wat gaat Johnny doen.
De lijn van de 2e helft doorzetten?
Pasveer
rosa sutalo baas wijndal
regeer taylor
gloukh
moro weghorst godts
wijndal kan geen hele wedstrijd... hoe dat op te lossen?
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
- Cluijffert
Re: AFC Ajax - SC Heerenveen za 1-11 16:30
De enige werkende formatie lijkt me deze:
wijndal
wijndal wijndal wijndal wijndal
wijndal wijndal
wijndal
wijndal weghorst wijndal
(wel met Weghorst, want Wijndal kan niet koppen al zou zijn leven er vanaf hangen)
wijndal
wijndal wijndal wijndal wijndal
wijndal wijndal
wijndal
wijndal weghorst wijndal
(wel met Weghorst, want Wijndal kan niet koppen al zou zijn leven er vanaf hangen)
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Haha, Wijndal en werken in één zin.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik had toch wel erg gehoopt dat ik zaterdag de ploeg van de inmiddels aangestelde interimtrainer mocht gaan aanmoedigen, maar nu mag ik weer dat eind reizen om het gestuntel van Heitinga aan te zien. Pfff.
I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
- Jinne
- Site Admin
Ik vrees dat ie nu minimaal de winterstop haalt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Moet 'ie deze wel winnen. Want het ijs is natuurlijk wel echt heel erg dun met dat kwartiertje waarin we ineens drie doelpunten maken.
We krijgen nu Heerenveen en Galatasaray thuis, daarna Utrecht uit. Die laatste zijn uit vorm dus zullen tegen ons weer goed spelen. Als Heitinga iets van krediet wil opbouwen (terecht of niet) dan moet hij er zeker twee van deze drie winnen.
Nil volentibus arduum
Eigenlijk gewoon alle drie toch? Anders doe je nergens meer voor mee dit jaar. En kan je net zo goed een nieuwe trainer aanstellen.Marillion schreef: ma okt 27, 2025 7:13 pmMoet 'ie deze wel winnen. Want het ijs is natuurlijk wel echt heel erg dun met dat kwartiertje waarin we ineens drie doelpunten maken.
We krijgen nu Heerenveen en Galatasaray thuis, daarna Utrecht uit. Die laatste zijn uit vorm dus zullen tegen ons weer goed spelen. Als Heitinga iets van krediet wil opbouwen (terecht of niet) dan moet hij er zeker twee van deze drie winnen.
IK GELOOF!!!!!!
Dat is uiteraard beter en eigenlijk ook wel nodig. Maar ik schat in dat hij wegkomt met 2 van de 3.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
mag alleen hopen dat de basis sutalo-baas blijft staan of stijgt de roem wederom naar zijn 1 cel in zijn kop..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Nou, ben benieuwd vandaag. Maar hoezeer ik ook mijn best doe om hoop te putten uit drie succesvolle aanvallen tegen FC Twente. Dit gaat toch gewoon weer niets worden? 
Nil volentibus arduum
Ik verwacht er om heel weinig van. Als vanzelfsprekend.Marillion schreef: za nov 01, 2025 10:34 am Nou, ben benieuwd vandaag. Maar hoezeer ik ook mijn best doe om hoop te putten uit drie succesvolle aanvallen tegen FC Twente. Dit gaat toch gewoon weer niets worden?![]()
Verwacht Sutalo-Baas achterin, Wijndal op links. Regeer en Taylor op het middenveld achter Gloukh.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Jinne
- Site Admin
Ik hoop ook eigenlijk dat het toch weer stroef verloopt. Ik hoef geen opleving en langer verblijf met Sjonnie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik vrees het ookMarillion schreef: za nov 01, 2025 10:34 am Nou, ben benieuwd vandaag. Maar hoezeer ik ook mijn best doe om hoop te putten uit drie succesvolle aanvallen tegen FC Twente. Dit gaat toch gewoon weer niets worden?![]()
- Cluijffert
Heerenveen is kampioen zichzelf in de voet schieten, dus ik verwacht eerlijk gezegd gewoon (...) een overwinning voor Heit en zijn loyale boys.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Sutalo weer op de bank. Die jongen is er ook wel klaar mee.
Tja, toen zag je wel aankomen toen die dure Jap werd aangetrokken. Kroes zal wel hopen dat hij hem kan verkopen in de winterstop. Itakura is niet beter maar wel goedkoper.
Sinds Heitinga de scepter zwaait, spelen dergelijke overwegingen een rol, dat is duidelijk. Farioli wilde er niet aan meewerken, dat was een van de redenen dat ze van hem af wilden.
Sinds Heitinga de scepter zwaait, spelen dergelijke overwegingen een rol, dat is duidelijk. Farioli wilde er niet aan meewerken, dat was een van de redenen dat ze van hem af wilden.
Je vraagt je af wat Sutalo verkeerd heeft gedaan bij Heitinga.
Gewoon, hij is duur.
Kroes bepaalt of Heitinga blijft zitten.
Kroes bepaalt of Heitinga blijft zitten.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
moet ik nu hopen dat Ajax de komende 3 wedstrijden verliest omdat Heitinga het gewoon niet ziet.. Je weet/ziet dat Jap/baas niet elkaar begrijpen , maar dat Sutalo/baas elkaar blindelings en Taylor op links vele malen beter is ..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Hoezo is Itakura goedkoper?Yopii schreef: za nov 01, 2025 3:25 pm Tja, toen zag je wel aankomen toen die dure Jap werd aangetrokken. Kroes zal wel hopen dat hij hem kan verkopen in de winterstop. Itakura is niet beter maar wel goedkoper.
IK GELOOF!!!!!!
VAR momentje?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
GangstaRiB
Ajax speelt weer met 10 man, want Wijndal doet mee. Waardeloos in balbezit, waardeloos verdedigend.
Whitey on the moon.
-
GangstaRiB
Mooi uitgelokte penalty van Taylor. Slim.
En gaat de VAR nu ingrijpen? Rot op hoor.
En gaat de VAR nu ingrijpen? Rot op hoor.
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op za nov 01, 2025 4:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Whitey on the moon.
Gezochte penalty.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring