AFC Ajax - Galatasaray wo 5-11 21:00

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?

Re: AFC Ajax - Galatasaray wo 5-11 21:00

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

LucaS schreef:Ik vind dat steeds bij een goal naar Forbs wijzen wel wat opportunistisch. Er was niemand die hem wilde houden hier. Wel de zoveelste die door Ajax te licht bevonden wordt en elders toch best blijkt te kunnen voetballen
Heb gisteravond laat de samenvatting van Brugge - Barca zitten kijken en zag een Forbs die zo in beginsel bij ons nooit zou renderen. In de eerste plaats speelde hij vanaf rechts en in de tweede plaats komt vrijwel al zijn gevaar in de counter waarbij hij dan start vanaf eigen helft en zeeën van ruimte voor zich heeft. In het Ajax van Farioli van vorig jaar had hij op rechts misschien wat kunnen betekenen, maar in een amechtig spelend Ajax dat onmachtig en in een veel te laag tempo tegen een goed georganiseerde ploeg aanvalt heb je niets aan hem.

Conclusie: fantastische speler voor de counter, maar voor Ajax (daardoor) ongeschikt.
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

By the way; de gelatenheid in de JCA gisteren was immens. Iedere Ajaxsupporter lijkt inmiddels murw gebeukt. Op een gegeven moment (pun intended) maar eens Sjon geobserveerd. Die heeft best een gekke lichaamshouding langs de lijn. Beetje krom met hangende schouders. Alsof ie het allemaal niet meer weet. En dat is natuurlijk ook zo.
jamie

Bericht door jamie »

GangstaRiB schreef: do nov 06, 2025 9:24 am
Mr. Ajax schreef: wo nov 05, 2025 11:04 pm Heb het niet opgezocht maar denk echt dat we nog nooit zo vaak binnen zo een korte tijd op onze kloten hebben gekregen zoals dit seizoen.

De RvC is stuurloos, ja, maar de club heeft een AD. Die moet nu echt een keer in actie gaan komen en zowel Kroes als Sjon eruit flikkeren. Heb een hoge pet op van Geelen maar die loopt me de laatste tijd iets teveel te verschuilen. Zijn huidige positie gaat niet meer over leuke video’s maken. Hij moet nu laten zien dat ie dat door heeft.
Inderdaad. De TD neemt meer verantwoordelijkheid dan de AD. Jammer dat deze TD de rol van AD niet heeft gekregen.

Maar goed, ik heb de wedstrijd niet gezien want ik zit in het buitenland. Ik heb geen seconde wakker gelegen van het resultaat. Dit Ajax is geen team. Sjon maakt er niks van. Ze doen maar wat. En dan ga je tegen beter georganiseerde ploegen, altijd, maar dan ook altijd, ten onder.
Deze TD neemt verantwoordelijkheid? Hou toch op. Dan zou hij nu opstappen. Kijk eens wat voor spelers en trainers staff hij heeft gehaald.
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: do nov 06, 2025 9:31 am By the way; de gelatenheid in de JCA gisteren was immens. Iedere Ajaxsupporter lijkt inmiddels murw gebeukt.
Heb ook het gevoel dat we al weken met 50.000 man naar een aangereden spartelende duif zitten te kijken die nét, nét, nét in leven blijft maar het natuurlijk nooit gaat redden.

Wanneer ontwaken we uit deze nachtmerrie?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Cluijffert

Bericht door Cluijffert »

GangstaRiB schreef: do nov 06, 2025 9:24 am
Mr. Ajax schreef: wo nov 05, 2025 11:04 pm Heb het niet opgezocht maar denk echt dat we nog nooit zo vaak binnen zo een korte tijd op onze kloten hebben gekregen zoals dit seizoen.

De RvC is stuurloos, ja, maar de club heeft een AD. Die moet nu echt een keer in actie gaan komen en zowel Kroes als Sjon eruit flikkeren. Heb een hoge pet op van Geelen maar die loopt me de laatste tijd iets teveel te verschuilen. Zijn huidige positie gaat niet meer over leuke video’s maken. Hij moet nu laten zien dat ie dat door heeft.
Inderdaad. De TD neemt meer verantwoordelijkheid dan de AD. Jammer dat deze TD de rol van AD niet heeft gekregen.

Maar goed, ik heb de wedstrijd niet gezien want ik zit in het buitenland. Ik heb geen seconde wakker gelegen van het resultaat. Dit Ajax is geen team. Sjon maakt er niks van. Ze doen maar wat. En dan ga je tegen beter georganiseerde ploegen, altijd, maar dan ook altijd, ten onder.
Ik mis even waar Alex überhaupt verantwoordelijkheid voor neemt of heeft genomen in de afgelopen periode. Of je moet het doorschuiven van Fred Grim als 'versterking' van de staf daaronder verstaan natuurlijk.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

gisteren heerlijk Netflix gekeken.. heb niks gemist.. Dit Weekend heerlijk Max kijken.. Utrecht uit kijk ik wel , want voor Utrecht geldt vanavond niet , maar as zondag.. Daarna is zelfs plek 3/4 uit zicht...
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Yopii

Bericht door Yopii »

Ik mis even waar Alex überhaupt verantwoordelijkheid voor neemt of heeft genomen in de afgelopen periode. Of je moet het doorschuiven van Fred Grim als 'versterking' van de staf daaronder verstaan natuurlijk.
Typische DNA-maatregel (dus halfslachtig en inefficiënt): Fred Grim zit er alleen omdat hij een vriendje van Blind is.

Fouten proberen te corrigeren door foute maken, zie hier problematisch management. Het is God zegene de greep.

Bij Ajax is nooit een ondergrens: het gaat even goed en dan gaan we peilloos de diepte in. Blijkbaar is langetermijndenken niet aan onze beleidmakers (inclusief TD's) besteed.
Plaats reactie