Mijn indruk is dat dit dus niet alleen Kroes betreft. De hele organisatie binnen Ajax is enorm stroperig.Mr. Ajax schreef: vr nov 21, 2025 6:34 pmKroes viel/valt echt op met die traagheid van handelen, dat is inmiddels zijn grootste kenmerk. En dat heeft dus echt niet met de vereniging en/of club structuur te maken. We hebben zat TD’s gehad die er geen 6 weken over deden om een speler te halen. Ik vind het dan ook best ironisch/grappig dat hij nu is gevraagd om aan te blijven vanwege zijn onderhandelingsvaardigheden.Marillion schreef: vr nov 21, 2025 6:20 pm Waar zou die traagheid nou vandaan komen? Ik begreep van de week dat veranderingen op de Toekomst een traag en moeizaam proces is omdat je dan langs de vereniging moet. Maar dat argument gaat bij het afronden van een transfer niet op neem ik aan.
Hoe kan het nou dat zoiets bij Ajax altijd lang duurt? En zie je dat over de hele breedte van de organisatie?
Stellen dat ie goed heeft ingekocht vind ik verder niet serieus te nemen.
Ik beoordeel het natuurlijk van buitenaf maar heb wel eens de indruk dat eigenlijk alleen de social media afdeling op topniveau presteert.