De aanstelling van Grim is een bewuste keus geweest. Op het moment dat hij doorschoof lag een ontslag van Heitinga al voor de hand. Wie moet er dan interim worden, aangezien Keizer er geen zin in had? Precies...peter schreef: zo nov 23, 2025 9:05 am Het aanstellen van Fred Grim is natuurlijk ook een kapitale blunder. De beste man heeft nog nooit bewezen dat hij een topclub kan leiden toch? Kwam weer een heel media team aan te pas om het tegendeel te doen geloven, maar dat maakt hem nog niet geschikt. Gewoon niveau Emmen maar omdat hij reserve keeper bij Ajax is geweest, is het wel een naam waar Kroes goed op gaat. Ajax DNA natuurlijk.
Grim is een vriendje van Blind, daardoor traint hij nu Ajax1. Blind, LVG, die kliek.
Ik vind het bizar.
Brrr, mijn medeleven, Cees. Blij dat ik daar niet was.Kolere zeg, weer een nieuw dieptepunt en ook nog eens ijskoud in het stadion, met dak open en gek genoeg een snijdende wind, die had ik (letterlijk) nog nooit gevoeld in de JCA; de figuurlijk snijdende wind begint een beetje te wennen.