Ik heb Bounida nog nooit een goede wedstrijd in Ajax 1 zien spelen, dus dat heeft Gloukh in ieder geval op hem voor. Op mij komt dit over als supporters paaien door een eigen jeugd speler te brengen.Yopii schreef: di nov 25, 2025 6:12 pmNou ja, Gloukh speelde tegen Excelsior slecht, toch?Bounida erin en Gloukh op de bank…![]()
Niet gezien, heb ik me laten vertellen.
AFC Ajax - Benfica di 25 november 2025 (18:45)
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: AFC Ajax - Benfica di 25 november 2025 (18:45)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Klopt inderdaad. Maar dat deden Godts, Weghorst, Sutalo, Regeer en Taylor ook. En Bounida heeft precies niks laten zien.Yopii schreef: di nov 25, 2025 6:12 pmNou ja, Gloukh speelde tegen Excelsior slecht, toch?Bounida erin en Gloukh op de bank…![]()
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
hup Bounida... baan de weg
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
kan Gaaei niet de vrije trap opeisen iig
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Waarom speelt Ajax niet in het thuistenue?
Lekker bezig Ajax.
Dus een lichte overtreding 50 seconden coor een doelpunt is reden om een doelpunt af te keuren maar gemist buitenspel die de aanleiding is is geen reden? Die var heeft willekeur iig niet uitgebannen
I think I lost my fucking headache
Wat een pech. Een corner die geen corner had moeten zijn en die jongen knalt hem er gruwelijk in. Waar hij normaal 99/100 ballen over jaagt
Kan Godts een paar wedstrijden op de bank gaan zitten...?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
adieu Grim.. het ga je goed op de toekomst.. dankzij wat vriendjes van je.. Je bent absoluut niet serieus te nemen..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
- Cluijffert
Geen paniek mensen. Met het taktiesj vernuft van Fred en de aanvallende impulsen van 36.000.000 euro die Kroes geregeld heeft, moet Ajax toch zeker een paar goals kunnen maken.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Bounida wordt ik wel blij van. Tenminste een echte Ajax speler. Nu nog Steur erbij en we worden weer wat meer Ajax
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Toegegeven, Bounida speelt een behoorlijke wedstrijd. Verder is Ajax matig en vindt Benfica het wel best lijkt het.raymon schreef:Ik heb Bounida nog nooit een goede wedstrijd in Ajax 1 zien spelen, dus dat heeft Gloukh in ieder geval op hem voor. Op mij komt dit over als supporters paaien door een eigen jeugd speler te brengen.Yopii schreef: di nov 25, 2025 6:12 pmNou ja, Gloukh speelde tegen Excelsior slecht, toch?Bounida erin en Gloukh op de bank…![]()
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Een paar mooie acties maar nog wel erg speels/onvolwassen in sommige keuzes en laconiek.Trab schreef: di nov 25, 2025 7:35 pm Bounida wordt ik wel blij van. Tenminste een echte Ajax speler. Nu nog Steur erbij en we worden weer wat meer Ajax
Vindt het wel meevallen. Voor zijn leeftijd speelt hij juist heel volwassen en onbevangen. Godts daarentegen speelt dramatisch slechtMr. Ajax schreef:Een paar mooie acties maar nog wel erg speels/onvolwassen in sommige keuzes en laconiek.Trab schreef: di nov 25, 2025 7:35 pm Bounida wordt ik wel blij van. Tenminste een echte Ajax speler. Nu nog Steur erbij en we worden weer wat meer Ajax
Godts is weer erg slecht, ja.Trab schreef: di nov 25, 2025 7:41 pmVindt het wel meevallen. Voor zijn leeftijd speelt hij juist heel volwassen en onbevangen. Godts daarentegen speelt dramatisch slechtMr. Ajax schreef:Een paar mooie acties maar nog wel erg speels/onvolwassen in sommige keuzes en laconiek.Trab schreef: di nov 25, 2025 7:35 pm Bounida wordt ik wel blij van. Tenminste een echte Ajax speler. Nu nog Steur erbij en we worden weer wat meer Ajax
Bounida speelt lekker onbevangen en is nog niet ‘gevangen’ door de druk en de onzekerheid
Godts is echt dramatisch, al het hele seizoen. Arrogant, nonchalant. Tenenkrommend gewoon
Godts is echt dramatisch, al het hele seizoen. Arrogant, nonchalant. Tenenkrommend gewoon
Niet helemaal lekker in z’n koppie, is mijn indruk. Zou intensief met een psycholoog aan de slag moeten gaan.columbus schreef: di nov 25, 2025 7:43 pm Bounida speelt lekker onbevangen en is nog niet ‘gevangen’ door de druk en de onzekerheid
Waar traint die Grim gvd op ?
Wat is deze club ongelofelijk ziek.
Typische wedstrijd tegen een ploeg van Mourinho. Het leek soms iets.
Bounida is een leuke speler. Net zoals Gloukh. En net zoals Godts.
Het zijn allemaal leuke spelers en talenten als ze 16 zouden zijn. Maar dat zijn ze niet.
Weghorst naar Oekraïne sturen. Heb je toch niks aan.
Bounida is een leuke speler. Net zoals Gloukh. En net zoals Godts.
Het zijn allemaal leuke spelers en talenten als ze 16 zouden zijn. Maar dat zijn ze niet.
Weghorst naar Oekraïne sturen. Heb je toch niks aan.
IK GELOOF!!!!!!
Slechter dan gehoopt, minder slecht dan gevreesd
I think I lost my fucking headache
We hebben twee goede aanvallen gehad. Helaas had Klaassen niet de scherpte in de afronding
Die Itakura bij de 0-2… WTF was dat? Net zo crimineel slecht als Sutalo bij de 0-1 van Excelsior. En dit zouden dan je ervaren en betrouwbare sterkhouders moeten zijn.
Wat een teringzooi.
Wat een teringzooi.
Dit is wel heel erg Heitinga van je hoor, Trab.Trab schreef: di nov 25, 2025 8:43 pm We hebben twee goede aanvallen gehad. Helaas had Klaassen niet de scherpte in de afronding