Ja was zeker geen paniek aankoop. Heitinga wou graag een backup voor Sutalo. Dan kan je ook iemand huren zoals vorig jaar met Rugani. Hij haalt een backup van 13 mio terwijl die goser al 28 is en niet meer veel beter gaat worden. Tsja, dan heb je ze als TD niet op een rijtje.Mr. Ajax schreef:Hij verliest erg makkelijk zijn kopduel voorafgaand aan de 0-1 en gaat ook bij de 0-2 het duel aan alsof ie voor het eerst kicksen aan heeft. Ik had echt veel meer van hem verwacht, zeker wat het pure verdedigen betreft. Is voor mij wel de grootste teleurstelling van alle aankopen afgelopen zomer.peter schreef: wo nov 26, 2025 5:55 pm Mee eens. VI en andere media waren (weer eens) lovend tot en met, maar ik zie vooralsnog weinig brood in deze peperdure optie. Ik vind hem ook wat log en weinig wendbaar op de een of andere manier. Ik denk steeds meer dat ze die jongen uit pure paniek hebben gehaald en dat ze geen videobandje hebben bekeken.
En was het maar uit pure paniek… Kroes heeft er anderhalve maand over gedaan terwijl je al twee volwaardige CV’s in huis had. Was juist geen paniek aankoop.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk