Nou, ik ben het met je eens in de zin dat er met Farioli een professional is weggepest. Kroes zou ik hooguit 'een professionele werk-achtergrond' willen toeschrijven, zeker niet dat ie professioneel dan wel competent in zijn huidige rol was/is.GangstaRiB schreef: di dec 02, 2025 11:53 amWat ik zie gebeuren is dat de ene (Farioli) na de andere (Kroes) professional in het stof bijt en dat de zwakke broeders (Geelen oa) blijven zitten. Misschien is het exemplarisch voor de club. Het verval zit aan alle kanten.Cluijffert schreef: ma dec 01, 2025 10:18 pmLos van of Menno gisteren verstoppertje speelde, en of ie een betere commerciële manager dan algemeen directeur is (kan ik niet beoordelen)….GangstaRiB schreef: ma dec 01, 2025 9:24 pm
Aahhh ja natuurlijk. De arme Menno. 7,5 ton tegen wil en dank. Bij tegenwind niet te vinden en gooit hij alles en iedereen voor de bus.
Let op hè.. dit is een lichtgewicht die Ajax ten gronde richt. Commercieel is Ajax niks. Een paar shirts. Een contract met Adidas die al jaren loopt en nog komt uit de tijd dat Ajax sportief interessant was, niks te danken aan Menno.
Kroes heeft de boel financieel op de rit gekregen. Een speler goed verkopen is 1000 maal meer waard dan een lokale glaszetter die zich “Ajax partner” mag noemen.
… Geef maar toe Gangsta… jij bent stiekem Alex… want anders is die blinde adoratie van Kroes en irrationele en emotionele uitbarstingen eigenlijk niet te verklaren.
Kroes is nu verleden tijd. Ik ben heel benieuwd welke TD en trainer wel bereikbaar zijn voor dit Ajax. Geelen is aan zet. Dezelfde Geelen die we al 6 maanden niet hebben gehoord of gezien, terwijl de club in lichterlaaie staat. Of valt dat ook niet in zijn portefuille![]()
Menno Geelen was aantoonbaar een erg goede commerciële manager die, uit armoede dan wel gebrek aan betere opties voorhanden, is gepromoveerd tot Algemeen Directeur (daarin maakt ie in de afgelopen periode inderdaad geen sterke indruk).
Aan de andere kant, de functie van Algemeen Directeur is er overduidelijk een waar binnen ajax laagdunkend over gedacht wordt, aangezien - op dat gebied - bewezen onbenullen als Van de Sar en Kroes daarvoor aangewezen zijn.