Geen idee. Maar soms is het ook belangrijk om te kijken wat een elftal nodig heeft op dit moment. We hebben ook weinig aan een 15-jarig wonderkind op dit moment.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: zo nov 30, 2025 5:56 pm Ik ben er nog niet over uit of Valente uiteindelijk verder gaat komen dan Gloukh, eerlijk gezegd.
Oscar Gloukh
Moderator: mods
Re: Oscar Gloukh
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind Valente een leuke speler maar die wordt nu ook erg gehyped, vind ik. Vind hem ook een beetje een trage handelingssnelheid hebben. Zie hem niet zo snel in een topcompetitie schitteren.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: zo nov 30, 2025 5:56 pm Ik ben er nog niet over uit of Valente uiteindelijk verder gaat komen dan Gloukh, eerlijk gezegd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Het blijft lastig. Wij waren er wat jaren terug ook in meerderheid van overtuigd dat Antony beter was dan Gakpo
I think I lost my fucking headache
Ach ja, het zijn jonge mensen, met vaak nog niet volgroeide hersenen, die in een keihard topsportklimaat onder het toeziend oog van de halve wereld wekelijks moeten presteren. Dan gaat er van alles mis bij de een of de ander.
Het verschil is bizar hoor. Gloukh bij ons en Valente bij Feyenoord.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Om nu spelers van dit Ajax te vergelijken met teams die beter draaien...
Stats van Valente zijn trouwens niet zo bijzonder.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Feyenoord draait toch ook niet heel geweldig? Het is natuurlijk wel echt tenenkrommend dat we met Gloukh, Moro en Dolberg 35 mio hebben kapotgeslagen haha. Ben heel benieuwd of deze jongens na de winter opeens wel gaan draaien hoor.
Hij kwam als wissel en neemt nu Feyenoord op sleeptouw. Wij hebben het dubbele betaald voor iemand die zelfs tegen Fortuna geen potten kan breken.Jinne schreef: ma dec 08, 2025 8:55 am Om nu spelers van dit Ajax te vergelijken met teams die beter draaien...
IK GELOOF!!!!!!
Precies. Weggegooid geld. Tel daar Edvardsen en Rosa bij op…peter schreef: ma dec 08, 2025 9:35 am Feyenoord draait toch ook niet heel geweldig? Het is natuurlijk wel echt tenenkrommend dat we met Gloukh, Moro en Dolberg 35 mio hebben kapotgeslagen haha. Ben heel benieuwd of deze jongens na de winter opeens wel gaan draaien hoor.
IK GELOOF!!!!!!
Regeer voor vijf miljoen.
Hopelijk hebben ze Kroes de portemonnee inmiddels afgepakt.
Ook nog inderdaad.Yopii schreef: ma dec 08, 2025 10:59 am Regeer voor vijf miljoen.
IK GELOOF!!!!!!