Zo gaat het altijd bij Ajax. Als we geld hebben maken we het op aan - veelal - spelers die niet beter zijn dan de eigen jeugd. Vervolgens komen we er weer bovenop als het geld op is doordat we gedwongen de eigen jeugd een kans geven. Zo’n Steur had er vanaf begin van de competitie al bij moeten zitten. Wat Valente bij Feyenoord laat zien kan hij ook bij Ajax laten zien. En hij is nog maar 17.peter schreef:Terwijl die Moro eigenlijk een jaar lang 'gevolgd' is he. Dat is toch heel interessant.
Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar de linies sloten niet echt op elkaar toch? Dat veld leek wel 3x zo lang voor mijn gevoel. Je kijkt gewoon naar iets wat in de basis gewoon heel matig is. Nu rolt het de goede kant op, maar het had ook weer fout kunnen aflopen. Itakura verzoop en ook Mokio vond ik niet top omgaan met de ruimtes. Ik ga niemand omhoog of omlaag schrijven, want het is echt de waan van de dag. Al die gasten zijn veel te wispelturig. Er is niemand die drie wedstrijden een stabiele indruk achterlaat. Zal er ook mee te maken hebben dat we nooit werken aan patronen of spelwijzes. Iedere wedstrijd is er een nieuwe variant met vaak meer dan 5-6 verschuivingen.
Ik zou er als supporter overigens best vrede mee hebben als dit ons niveau is en we dat met een focus doen op de jeugd. Klaassen, Berghuis, Itakura, Weghorst, Moro, Edvardsen, Wijndal, Rosa, Jaros, Oconnell, mag je allemaal op de lijst zetten. Dan liever met Steur, Bounida, Bouwman, het schip in.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk