Zeker. En Hadj Moussa en Targhaline gaan naar de Afrika cup.GangstaRiB schreef:Seizoen duurt nog zo lang. Plek 2 is absoluut nog haalbaar.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Zeker. En Hadj Moussa en Targhaline gaan naar de Afrika cup.GangstaRiB schreef:Seizoen duurt nog zo lang. Plek 2 is absoluut nog haalbaar.
Vind hem verdedigend best wel oké. Betrouwbaarder dan Gaaei. Die liet zich in die paar minuten weer een keer binnendoor verassen.Lionel schreef:Heb je Alex Kroes ook weer. Rosa is een aanfluiting. Kan niet voetballen. En ook niet verdedigen. Alleen als we in de 16 hangen.GangstaRiB schreef: zo dec 14, 2025 5:33 pmBegon rechts, eindigde links. En doet gewoon prima z’n job. Prima aankoop.
doet daar Kroes ook bijLionel schreef: zo dec 14, 2025 6:47 pm Die Heitinga verdient met terugwerkende kracht echt een pak rammel.
Kroes heeft Rosa gekocht. Toppertje
Ik denk beide. Vooral die van die Koreaan waren heel slecht hahaMarillion schreef:Oh ja, die corners tegen. Is daar nou aan de organisatie gewerkt of lag het vooral aan Feyenoord dat ze daar niets mee konden doen?
Fuck you.Buijtendijk 2.0 schreef: zo dec 14, 2025 5:49 pm Was wel ff lekker zonder de F side vandaag. Fijne sfeer.
Gloukh en Dolberg weer bij de besten vandaag. Regeer kan op meerdere posities. Ikatura wederom degelijk.Lionel schreef: zo dec 14, 2025 7:03 pmKroes heeft Rosa gekocht. Toppertje![]()
Edvardsen op de bank. Moro is de derde of misschien zelfs vierde rechtsbuiten. O’Connell ofzo is de 17e nummer 6. Prima zomer weer.

Ja, Dolberg verrast mij echt flink in positieve zin. Stuk meer aanwezig dan 7 jaar geleden, stuk fysieker ook en aan de bal nog vlotter. De klasse druipt er nog steeds vanaf hoor.Marillion schreef: zo dec 14, 2025 8:19 pm Het is te hopen dat het lukt om Dolberg heel te houden. Dan heb je weer een spits waar je lekker mee kunt voetballen en kan Weghorst terug in de rol die hem past, als invaller om iets te forceren.
Gloukh en Dolberg waren goed vandaag. Kosten ook 10+. Waarbij ik mij afvraag of Gloukh had gespeeld als Bounida woensdag niet op tijd was gekomen. Maar hij speelde goed. Had een geniale actie in de tweede helft op de eigen helft. Dolde ff drie man ofzo.GangstaRiB schreef: zo dec 14, 2025 7:57 pmGloukh en Dolberg weer bij de besten vandaag. Regeer kan op meerdere posities. Ikatura wederom degelijk.
Ja mij ook. Hij verrast me vooral met hoge ballen. Komt echt hoog en schermt ze goed af. Zelfs tegen die 2 lange verdedigers van Feyenoord. Oogt ook gretig en minder flegmatiek. Wel fijn dat we ook een spits met diepgang hebben. Dat wordt wat als hij straks helemaal fit isMr. Ajax schreef:Ja, Dolberg verrast mij echt flink in positieve zin. Stuk meer aanwezig dan 7 jaar geleden, stuk fysieker ook en aan de bal nog vlotter. De klasse druipt er nog steeds vanaf hoor.Marillion schreef: zo dec 14, 2025 8:19 pm Het is te hopen dat het lukt om Dolberg heel te houden. Dan heb je weer een spits waar je lekker mee kunt voetballen en kan Weghorst terug in de rol die hem past, als invaller om iets te forceren.

Zou hij de kerst halen?Trab schreef: zo dec 14, 2025 8:36 pm Dat interview met van Persie hahaha. Hij vind dat Ajax-Feyenoord het predikaat topwedstrijd niet meer verdiend omdat Ajax verdedigend speelde. Wat een jankerd
Lionel schreef: zo dec 14, 2025 8:59 pmZou hij de kerst halen?Trab schreef: zo dec 14, 2025 8:36 pm Dat interview met van Persie hahaha. Hij vind dat Ajax-Feyenoord het predikaat topwedstrijd niet meer verdiend omdat Ajax verdedigend speelde. Wat een jankerd