NEC - AFC Ajax za 20-12 20:00 uur
Moderator: mods
NEC - AFC Ajax za 20-12 20:00 uur
De winterstop is in zicht, Ajax sluit het voetbaljaar 2025 af met een uitwedstrijd in Nijmegen tegen NEC. Een belangrijke pot nog, gezien het verschil op de ranglijst. De Amsterdammers hebben na zestien duels in de Eredivisie één punt meer behaald dan NEC. Ajax is goed in vorm en hoopt met dat goede gevoel de winterstop in te kunnen gaan. Fred Grim zal weer flink wat wijzigingen doorvoeren ten opzichte van het bekerduel met Excelsior Maassluis (2-7).
Een heel stuk beleving is gevonden. Maar het is allemaal nog heel erg fragiel. Laag blok... dat is nu het toverwoord.
En Grim krijgt keuzes. Nec speelt hoog druk en vol op de aanval
Enorm veel ruimte in de omschakeling dus
Jaros
Regeer Bouwman Baas Wijndal
Itakura
Klaassen Steur
Gloukh Dolberg Godts
De KNVB heeft Allard Linhout aangesteld voor de wedstrijd tussen NEC en Ajax van aankomende zaterdag. De 38-jarige arbiter floot dit seizoen al eens eerder een duel in De Goffert en die zal men niet snel meer vergeten.
Lindhout wordt in de Keizerstad ondersteund door assistenten Rogier Honig en Johan Balder. Alex Bos is de vierde official van dienst. Pol van Boekel (VAR) en Patrick Inia (AVAR) verzorgen de video-arbitrage bij het duel.
Een heel stuk beleving is gevonden. Maar het is allemaal nog heel erg fragiel. Laag blok... dat is nu het toverwoord.
En Grim krijgt keuzes. Nec speelt hoog druk en vol op de aanval
Enorm veel ruimte in de omschakeling dus
Jaros
Regeer Bouwman Baas Wijndal
Itakura
Klaassen Steur
Gloukh Dolberg Godts
De KNVB heeft Allard Linhout aangesteld voor de wedstrijd tussen NEC en Ajax van aankomende zaterdag. De 38-jarige arbiter floot dit seizoen al eens eerder een duel in De Goffert en die zal men niet snel meer vergeten.
Lindhout wordt in de Keizerstad ondersteund door assistenten Rogier Honig en Johan Balder. Alex Bos is de vierde official van dienst. Pol van Boekel (VAR) en Patrick Inia (AVAR) verzorgen de video-arbitrage bij het duel.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Re: NEC - AFC Ajax za 20-12 20:00 uur
Dit gaat Ajax toch wel winnen he?
Alleen al om jou te plezieren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Waar is Ramona eigenlijk? Die kreeg altijd zulke tegenstrijdige gevoelens waar ik nooit last van heb.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
itakura banken.. Regeer op 6 en Rosa op rechts..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Winnen, dat klinkt zo simpel. Een succeservaring! Aan de voorkant!
Het gaat om het proces, de weg er naartoe!
I think I lost my fucking headache
Lucas Jetten schijnt bij de selectie te zitten. Schijnt ook familie van Rob te zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Familie gaat wat ver. Geadopteerd uit Zuid-Afrika door een nicht van z’n vader. Maar goed, leuk dat hij er bij zit.Mr. Ajax schreef:Lucas Jetten schijnt bij de selectie te zitten. Schijnt ook familie van Rob te zijn.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rob had het zelf over zijn “neefje” volgens mij, maar goed. Niet zo heel interessant inderdaad.Trab schreef: za dec 20, 2025 4:34 pmFamilie gaat wat ver. Geadopteerd uit Zuid-Afrika door een nicht van z’n vader. Maar goed, leuk dat hij er bij zit.Mr. Ajax schreef:Lucas Jetten schijnt bij de selectie te zitten. Schijnt ook familie van Rob te zijn.
Itakura toch weer CV? Wijndal die er net lekker in begint te komen juist nu op de bank? Ik snap het allemaal niet zo van Fredje hoor.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
terecht toch dat Wijndal bankt.. Bouwman is een ander verhaal
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Itakura achterin vind ik niet onlogisch. Wijndal kan je over twisten. Rosa verdedigend wat beter denk ik. Dus wat mij betreft prima zoMr. Ajax schreef:Itakura toch weer CV? Wijndal die er net lekker in begint te komen juist nu op de bank? Ik snap het allemaal niet zo van Fredje hoor.
Ik vind het onlogisch in de zin dat Grim het de laatste weken steeds had over vastigheid creeeren met Itakura op 6. En nu gaat ie weer plots naar achteren.Trab schreef: za dec 20, 2025 7:47 pmItakura achterin vind ik niet onlogisch. Wijndal kan je over twisten. Rosa verdedigend wat beter denk ik. Dus wat mij betreft prima zoMr. Ajax schreef:Itakura toch weer CV? Wijndal die er net lekker in begint te komen juist nu op de bank? Ik snap het allemaal niet zo van Fredje hoor.
Speelde tegen Feyenoord ook achterin toch? Op het middenveld was hij matig. Niet voor niks gewisseld tegen quarabagMr. Ajax schreef:Ik vind het onlogisch in de zin dat Grim het de laatste weken steeds had over vastigheid creeeren met Itakura op 6. En nu gaat ie weer plots naar achteren.Trab schreef: za dec 20, 2025 7:47 pmItakura achterin vind ik niet onlogisch. Wijndal kan je over twisten. Rosa verdedigend wat beter denk ik. Dus wat mij betreft prima zoMr. Ajax schreef:Itakura toch weer CV? Wijndal die er net lekker in begint te komen juist nu op de bank? Ik snap het allemaal niet zo van Fredje hoor.
Ze willen NEC zeeziek spelen met dat shirt?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Historicus
Godsamme, zeg. Meteen al weer achter.
-
GangstaRiB
Wat een slap begin. Godsamme. 3 spelers vrij voor Jaros.
Whitey on the moon.
Very close...
-
GangstaRiB
Is dit goal line technologie of de VAR camera? Die camera moet dan wel precies op een lijn staan.
Whitey on the moon.
-
Historicus
Wat raar trouwens dat de VAR moest aangeven dat de 1-0 over de doellijn was. Daar is toch een andere techniek voor waarbij de scheidsrechter een berichtje op zijn polswatch krijgt?
Baas stond bij die goal maar een beetje passief toe te kijken...
-
GangstaRiB
En dit is gewoon een gele kaart. Wat een schijts
Whitey on the moon.
-
GangstaRiB