Andere Tijden Sport

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Yopii

Re: Andere Tijden Sport

Bericht door Yopii »

Ga jij die programma's missen, Jinne?

Ik kijk inderdaad heel weinig tv meer.

Ik houd van sport, maar dan wel om de sport zelf. Het geleuter er omheen kan me gestolen worden.

Kijken jullie wel eens naar schaatsen? Af en toe komt er wat langs, dan valt me op dat het nog hetzelfde is als dertig, veertig jaar geleden. Rondjes zoveelendertigzes en maar ouwehoeren over niets.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Daar is niet naar te kijken inderdaad.

Wat sport en de NPO betreft. Bezuigingen op de mening van Van der Vaart, Affelay en Van Hooydonck lijkt me prima. Dat soort programma's kunnen prima door een partij als ESPN worden gemaakt. Net zoals de publieke omroep niet fors geld moet investeren in de CL rechten of een EK of WK.

Een programma als Andere Tijden Sport vind ik dan wel weer jammer. Ik vraag me ook af of dit nou zo'n enorme besparing zal opleveren. Iets wat niet gericht is op dure tv rechten of de mening van oud sporters lijkt me voordeliger en beter passen bij een publieke omroep. Al maakt ESPN ook documentaires dus hier kun je ook beargumenteren dat het niet perse van de NPO hoeft te komen.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Arno Vermeulen reageerde zondagavond op het nieuws dat Studio Voetbal na dit seizoen van de buis verdwijnt. "Je zou eigenlijk moeten zeggen: wat gaat de kijker missen? De duiding die we net geven over Ajax - FC Groningen, bijvoorbeeld. We zijn de enige voetbaltalkshow waar je niet extra voor hoeft te betalen."

"Als dit over een jaar gebeurt hebben we één minuut om bij het late journaal wat vuurwerkbeelden te laten zien en een kort interview. Dat is het dan wel. Daarom hoort dit programma er wél te zijn. Alle dingen in het voetbal bespreken we. We houden een vinger aan de pols en dat is wel nodig in het voetbal. De kijker gaat het programma missen en wij natuurlijk ook", aldus de journalist.
Nou, ik niet. Bye bye. :eh.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Het is al erg genoeg om naar Ajax te kijken. De analyse van Arno Vermeulen kan ik missen als kiespijn.
Nil volentibus arduum
zeux

Bericht door zeux »

Beste Arno, je zou die vuurwerkbeelden helemaal niet uit moeten zenden…

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Yopii

Bericht door Yopii »

Marillion schreef: wo dec 03, 2025 7:32 pm Het is al erg genoeg om naar Ajax te kijken. De analyse van Arno Vermeulen kan ik missen als kiespijn.

Dat hooghartige is heel erg NOS-sport, met al die koninkjes daar.

Waarom zou de mening van Arno Vermeulen interessant zijn? :confused.gif:
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Omdat Arno Vermeulen dat vindt. En dat moet genoeg voor jou zijn. Hoe durf jij te twijfelen aan de grootsheid van de witte Chinees? Wie ben jij om dat te doen? Om dat te mogen?
Tijd voor iets nieuws.
Historicus

Bericht door Historicus »

Yopii schreef: wo dec 03, 2025 4:10 pm
Arno Vermeulen reageerde zondagavond op het nieuws dat Studio Voetbal na dit seizoen van de buis verdwijnt. "Je zou eigenlijk moeten zeggen: wat gaat de kijker missen? De duiding die we net geven over Ajax - FC Groningen, bijvoorbeeld. We zijn de enige voetbaltalkshow waar je niet extra voor hoeft te betalen."

"Als dit over een jaar gebeurt hebben we één minuut om bij het late journaal wat vuurwerkbeelden te laten zien en een kort interview. Dat is het dan wel. Daarom hoort dit programma er wél te zijn. Alle dingen in het voetbal bespreken we. We houden een vinger aan de pols en dat is wel nodig in het voetbal. De kijker gaat het programma missen en wij natuurlijk ook", aldus de journalist.
Nou, ik niet. Bye bye. :eh.gif:
Alsof Vermeulen de hoeder is van de samenleving. "We houden een vinger aan de pols..."
Yopii

Bericht door Yopii »

Dat is wel nodig in het voetbal! :hypocrite.gif:

Wat een eigendunk. :kots:
columbus

Bericht door columbus »

Het verdwijnen van andere tijden sport vind ik ook wel jammer. Tom Egberts maakte soms goede documentaires. Zeker voor de breedte sporten jammer
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Bij ESPN maken ze ook best veel documentaires. Dus dat is ook iets wat een commerciële omroep prima kan doen. Nadeel is wel dat het dan alleen over voetbal gaat, in ieder geval bij die zender. Dus aandacht voor andere sporten ligt dan lastiger.

Overigens denk ik dat een documentaire relatief goedkoop kan worden gemaakt. Je zit hooguit met rechten op beeldmateriaal. Maar van alles wat je als NPO in huis hebt moet je toch vanuit een studio relatief voordelig wat kunnen doen. Hier en daar een interview en dat kost je dan een interviewer en een cameraman. Dat lijkt me voordeliger dan veel live sport evenementen.
Nil volentibus arduum
Plaats reactie