Raúl Moro
Moderator: mods
Re: Raúl Moro
8 miljoen dus. Dat is verdomd snel 3 miljoen afgeschreven.
8 miljoen voor 50% das best goed toch, tenzij hij over 5 jaar gratis vertrekt...Alexander schreef:8 miljoen dus. Dat is verdomd snel 3 miljoen afgeschreven.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Volgens de Telegraaf is dat dus niet langer de deal. Het is volgens de T. 8 miljoen inclusief makkelijk te realiseren bonussen en een doorverkooppercentage.
Ik denk dus 6+2 met 20% doorverkooppercentage ofzo. We hebben natuurlijk weinig onderhandelingsruimte want die jongen is aan het einde van dit seizoen weer minder waard.
Ik denk dus 6+2 met 20% doorverkooppercentage ofzo. We hebben natuurlijk weinig onderhandelingsruimte want die jongen is aan het einde van dit seizoen weer minder waard.
Oh das dan weer niet zo geweldig...
Jammer dat we de details niet zullen horen
Jammer dat we de details niet zullen horen
- peter
ESPN zegt 5.5 met bonussen oplopend tot 8. Als die bonussen niet gehaald worden dan krijgt Ajax 50% van de doorverkoop. Anders 20%.
Als het daar nu allemaal ook erg tegenvalt dan is de deal voor ons niet zo best wat mij betreft. Dan kan het zo maar zijn dat die jongen verhuurd wordt tot einde contract en dat het geintje 5.5 heeft gekost. Een afschrijving van 50%!
Als het daar nu allemaal ook erg tegenvalt dan is de deal voor ons niet zo best wat mij betreft. Dan kan het zo maar zijn dat die jongen verhuurd wordt tot einde contract en dat het geintje 5.5 heeft gekost. Een afschrijving van 50%!
Tja, het is een gok. Maar als je een wat hogere vaste transfersom verkiest boven een hoger percentage bij doorverkoop is dat ook een gok. De afweging is denk ik dat ze hem nog steeds een goede voetballer vinden en dat hij is mislukt omdat hij hier niet kon aarden. En dat hij eenmaal terug in Spanje dus weer beter gaat presteren.
Ik hoop vooral, tegen beter weten in, dat het een aanleiding is om eens te analyseren waarom we met enige regelmaat horen dat nieuwe spelers hier ongelukkig zijn. Maak er nou eens werk van om je investeringen in spelers beter te beschermen.
Ik hoop vooral, tegen beter weten in, dat het een aanleiding is om eens te analyseren waarom we met enige regelmaat horen dat nieuwe spelers hier ongelukkig zijn. Maak er nou eens werk van om je investeringen in spelers beter te beschermen.
Nil volentibus arduum
Als dit allemaal waar is dan is die TD van Osasuna briljant...
Krijgt een heel groot talent tot zijn beschikking voor peanuts...
Als er over een jaar een bod van 25 komt en de bonussen zijn niet behaald, kan hij lekker denken... Als ik hem nu laat gaan, krijg ik maar 12,5 een winst van 7.. meh nee...
Een jaar later als de bonussen zijn gehaald komt er een bod van 25... Ok doei... Heb 8 betaald, krijg 20 terug, mooie winst..
In dezelfde situatie 1 krijgt Ajax 18 vs situatie 2 13...
Welke van de twee heeft beter onderhandeld?
Krijgt een heel groot talent tot zijn beschikking voor peanuts...
Als er over een jaar een bod van 25 komt en de bonussen zijn niet behaald, kan hij lekker denken... Als ik hem nu laat gaan, krijg ik maar 12,5 een winst van 7.. meh nee...
Een jaar later als de bonussen zijn gehaald komt er een bod van 25... Ok doei... Heb 8 betaald, krijg 20 terug, mooie winst..
In dezelfde situatie 1 krijgt Ajax 18 vs situatie 2 13...
Welke van de twee heeft beter onderhandeld?
In beide gevallen maakt Ajax dan wel winst. We moeten ons eerder zorgen maken over de situatie dat hij daar ook niet presteert en dat de bonussen niet worden gehaald. Die laatste component is vrijwel altijd onduidelijk. Want in dat geval is de schade wat betreft verlies op de transfer relatief groot.
Nil volentibus arduum
Maar als hij het daar ook niet waarmaakt, had hij dat bij ons ook niet gedaan...
We hebben in ieder geval nog een paar miljoen gekregen... Gaat ie daar voor alles boven de 10 miljoen weg dan spelen we in ieder geval quitte...
Maar doet hij het daar geweldig dan is dit geen goeie deal...
We hebben in ieder geval nog een paar miljoen gekregen... Gaat ie daar voor alles boven de 10 miljoen weg dan spelen we in ieder geval quitte...
Maar doet hij het daar geweldig dan is dit geen goeie deal...
- peter
Ik zou liever nu veel vast hebben en ook direct in het 'handje', zodat je direct door kan schakelen. We hebben op een aantal plekken acute problemen en volgens mij geen diepe zakken.