Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Schijnt dat Vicente liever naar Engeland gaat. Prima. 
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En zo is het 25 januari en hebben we nog helemaal niks en zijn Taylor en nu ook Moro weg.
Die tweede plek ligt voor het oprapen maar we proberen er alles aan te doen om dit niet te halen.
Die tweede plek ligt voor het oprapen maar we proberen er alles aan te doen om dit niet te halen.
- Jinne
- Site Admin
Zodra er iets onderhandeld moet worden komt er zand in de motor. En het was natuurlijk pas net bekend dat een 6 erbij nog handig zou zijn.
Tja als je inzet op spelers die miljoenen verdienen en ook behoorlijk gewild zijn, kan je onderhandelen tot je een ons weegt
I think I lost my fucking headache
- Jinne
- Site Admin
Bailey kan ook niet meer. Vanmiddag meegedaan bij Villa. Dus nu voor 2 clubs gespeeld dit seizoen.
- peter
Die Norgaard zat vandaag weer niet bij de selectie. Met in totaal 31 minuten in de PL dit seizoen kan ik me niet voorstellen dat hij niet weg mag eigenlijk.
Kan best dat het straks nog mag maar dan wel op de laatste dag van de transfermarkt of zo. Even kijken of er geen betere deal voorbij komt. En dat zal het standpunt van de club én de speler zijn. Als je met hagel schiet op huurspelers sta je overal achterin de rij.
Ik zie dat Resink geblesseerd is. Misschien dat Benfica dan afhaakt? Zo opportunistisch gaat dat soms. Misschien moet Ajax overwegen om het verlies maar weer te nemen. Maak het seizoen af met Regeer op die plek en ga dan in de zomer eventueel alsnog voor Resink. Als er überhaupt nog een huurspeler komt duurt het nog even. Je krijgt dan iemand die weinig ritme heeft en zijn plek in het elftal moet vinden. Het is gewoon weer te laat allemaal.
Ik zie dat Resink geblesseerd is. Misschien dat Benfica dan afhaakt? Zo opportunistisch gaat dat soms. Misschien moet Ajax overwegen om het verlies maar weer te nemen. Maak het seizoen af met Regeer op die plek en ga dan in de zomer eventueel alsnog voor Resink. Als er überhaupt nog een huurspeler komt duurt het nog even. Je krijgt dan iemand die weinig ritme heeft en zijn plek in het elftal moet vinden. Het is gewoon weer te laat allemaal.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
In de CL en League cup nog iets meer minuten. Maar nog steeds weinig.peter schreef: zo jan 25, 2026 9:21 pm Die Norgaard zat vandaag weer niet bij de selectie. Met in totaal 31 minuten in de PL dit seizoen kan ik me niet voorstellen dat hij niet weg mag eigenlijk.
Arteta zal hem wel niet willen gaan ondanks alles. City de concurrent die deze zomer nog wel grote vissen kocht.
Zou een doorslag zijn. Dit is wat mij betreft een krankzinnige aankoop.
Ben benieuwd wanneer de pijlen eens worden gericht aan Beuker. Wat maakt hij er die window weer een chaos van zeg.
- Jinne
- Site Admin
Lol. Bij een promovendus in de Championship.
Def niet naar Ajax dus. Gelukkig.
Ik ben benieuwd met welke paniekaankoop ze nu gaan komen.
Ik ben benieuwd met welke paniekaankoop ze nu gaan komen.
Iemand anders uit Spanje gok ik.
Waarom gaan we nou niet gewoon lekker door met Bounida en Gloukh op rechts? Iemand die daar een enigszins steekhoudend argument voor kan verzinnen? Met Godts, Edvardsen, Bounida en Gloukh hebben we vier spelers voor de buitenkanten.
Ik durf het haast niet meer te zeggen maar ik ken een positie ergens in het midden van het veld waar we minder goed zijn voorzien.
Waarom gaan we nou niet gewoon lekker door met Bounida en Gloukh op rechts? Iemand die daar een enigszins steekhoudend argument voor kan verzinnen? Met Godts, Edvardsen, Bounida en Gloukh hebben we vier spelers voor de buitenkanten.
Ik durf het haast niet meer te zeggen maar ik ken een positie ergens in het midden van het veld waar we minder goed zijn voorzien.
Nil volentibus arduum
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
En stel je voor dat Berghuis weer eens fit is; kan je die ook nog op rechtsbuiten zetten. Iedere aankoop voor die plek zou nu waanzin zijn.
Ja, waanzin. Krankzinnig. Bij dat soort termen kom je dan uit.
Maar de enige reden dat we die, op het eerste gezicht, middelmatige Spanjaard niet hebben gehaald is dat we worden gered door een Championship club die óók niet goed bij z'n hoofd is.
Hoe bestaat dit nou toch?
Maar de enige reden dat we die, op het eerste gezicht, middelmatige Spanjaard niet hebben gehaald is dat we worden gered door een Championship club die óók niet goed bij z'n hoofd is.
Hoe bestaat dit nou toch?
Nil volentibus arduum
Jordi begint slecht wat mij betreft. Hij wilde deze jongen perse hebben. Scouting is tegen.
- peter
Birmingham ging tot het uiterste, want was nog altijd boos op Ajax dat Ipwich er vandoor ging met onze tovenaar Chuba Akpom.Marillion schreef: ma jan 26, 2026 2:21 pm Ja, waanzin. Krankzinnig. Bij dat soort termen kom je dan uit.
Hoe bestaat dit nou toch?![]()
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
er komt gewoon niemand , dankzij deze td die er 1 grote teringzooi van maakt..
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
- peter
Lees dat Alvarez opnieuw een onderzoek laat uitvoeren op zijn enkel, want hij is weer geblesseerd. Ben ik heel cynisch als ik dan nu denk dat dit de gedroomde opvolger is? Komt die jongen eind volgende week de Arena binnen en is hij half maart beschikbaar. 
Als je dan toch met miljoenen gaat smijten koop.dan die Resink voor die paar miljoen die je nu meer betaalt dan in de zomer
I think I lost my fucking headache
Podcast van VI meldt dat Ajax tevreden is over de ontwikkeling van Regeer en overweegt om toch geen 6 te halen.
-
GangstaRiB
Kan ik me in vinden. Daarom ligt de focus van Ajax ook op een linksback en flankspeler.
Whitey on the moon.
Inmiddels zou ik daar ook voor gaan. Ajax is gewoon weer te laat om een goede speler te halen voor deze positie. Regeer heeft er een aantal wedstrijden gespeeld, geef hem dan nu ook maar het vertrouwen en kijk wat er in zit.
Als er al een huurspeler komt dan is die waarschijnlijk niet volledig wedstrijdfit en hij moet nog helemaal ingespeeld raken. Het is niet zo dat iemand zomaar even instapt vanuit zo'n situatie en dat dan op magische wijze het elftal direct beter gaat spelen. Zie de tijd die Henderson nodig had. Dat kan een waardevolle investering zijn richting volgend seizoen maar niet met een huurspeler die in de zomer niet weet hoe snel hij moet vertrekken.
Mocht Zinchenko nog komen als linksback heb je volgens mij nog iemand die er wel kan spelen als het nodig is.
Dat er nog focus is op een buitenspeler is volslagen idioot.
Als er al een huurspeler komt dan is die waarschijnlijk niet volledig wedstrijdfit en hij moet nog helemaal ingespeeld raken. Het is niet zo dat iemand zomaar even instapt vanuit zo'n situatie en dat dan op magische wijze het elftal direct beter gaat spelen. Zie de tijd die Henderson nodig had. Dat kan een waardevolle investering zijn richting volgend seizoen maar niet met een huurspeler die in de zomer niet weet hoe snel hij moet vertrekken.
Mocht Zinchenko nog komen als linksback heb je volgens mij nog iemand die er wel kan spelen als het nodig is.
Dat er nog focus is op een buitenspeler is volslagen idioot.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Prutswerk. Maar dat was wel te verwachten. Terwijl je door verkoop Moro en Taylor wel wat te besteden had.
Endo bij Liverpool wel weer fit. Maar ook gelijk weer ingevallen afgelopen pot.
Endo bij Liverpool wel weer fit. Maar ook gelijk weer ingevallen afgelopen pot.