Oh hij speelt daar niet? Hmm...peter schreef: wo jan 28, 2026 1:37 pm Sinds 26 juli geen wedstrijd gespeeld in verband met hamstringblessure en na terugkomst is hij bij Dallas tweede keeper. Tot zover de scoutingambitie.
Het begint echt treurig te worden qua ambitie en bijbehorend spelersbeleid.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
https://www.transfermarkt.nl/maarten-pa ... aison/2024
Nope. Bij Indonesie speelden ze op 8-10 en 11-10 nog tegen SA en Irak, dus hij was toen wel fit (en zat dus 'gewoon' op de bank bij Dallas).
Nope. Bij Indonesie speelden ze op 8-10 en 11-10 nog tegen SA en Irak, dus hij was toen wel fit (en zat dus 'gewoon' op de bank bij Dallas).
Hij was natuurlijk wel geblesseerd voor een lange tijd, maar in 2024 zat hij wel bij de MLS All Stars samen met Lloris bijvoorbeeld...
Dus hij was zeer goed gewaardeerd daar!
Dus hij was zeer goed gewaardeerd daar!
hebben we een ingang gevonden bij de boedeldag bv met aanbiedingen van oudere geblesseerde spelers?
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
- Jinne
- Site Admin
Ik las op VP dat Paes al een poos gevolgd werd. Maar gezien de Indonesië en SEG link is dat toch moeilijk te geloven.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/17 ... gaard.html
Norgaard toch wel...
Norgaard toch wel...
Ja vast. We gaan daar 15 miljoen uitgeven voor een 31 jarige speler. De groetenJinne schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/17 ... gaard.html
Norgaard toch wel...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Sutalo verkopen voor 15 miljoen en dan Norgaard kopen voor 16. Ik zou er niet eens van opkijken.Trab schreef: wo jan 28, 2026 6:18 pmJa vast. We gaan daar 15 miljoen uitgeven voor een 31 jarige speler. De groetenJinne schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/17 ... gaard.html
Norgaard toch wel...
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Jinne
- Site Admin
Nah. Voor een 31jarige...
- peter
Na een goed seizoen bij Brentford moest Arsenal 11 mio betalen deze zomer. Als je hem nu dan voor 15-16 doorverkoopt na 30 minuten, dan verdien je daar een standbeeld.
Dat zeg je natuurlijk ook niet Peter, maar Ajax moet sws geen miljoenen uitgeven aan spelers zonder restwaarde
I think I lost my fucking headache
Even wat anders, zit ik tijden geld uit te geven aan ziggo sport om Ajax Europees te zien, blijkt dat je op smart tv gratis kan kijken via ziggo sport go app. Hadden jullie wel even kunnen zeggen
I think I lost my fucking headache
LucaS schreef:Even wat anders, zit ik tijden geld uit te geven aan ziggo sport om Ajax Europees te zien, blijkt dat je op smart tv gratis kan kijken via ziggo sport go app. Hadden jullie wel even kunnen zeggen

- peter
Norgaard basis. Lijkt me dus vreemd dat ze hem laten gaan.
- Jinne
- Site Admin
Tegen nummer laatst en ze zijn al door.
Volgens VI is onze top target nu ene Maher Carrizo. 19-jarige Argentijnse buitenspeler van Velez Sarsfield. Moet ongeveer 10 mio kosten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Jinne
- Site Admin
Lol. Wat is dat toch voor random transfer shit.Mr. Ajax schreef: do jan 29, 2026 10:38 pm Volgens VI is onze top target nu ene Maher Carrizo. 19-jarige Argentijnse buitenspeler van Velez Sarsfield. Moet ongeveer 10 mio kosten.
Carrizo staat er in tegenstelling tot JP Chermont er goed op bij de fans...
Hij heeft ook een normale lengte...
Ik geloof dat dit ook wel een speler is met potentie. Waarom we nou alweer een rechtsback moeten halen snap ik niet.WP_Legend schreef: vr jan 30, 2026 12:15 am Carrizo staat er in tegenstelling tot JP Chermont er goed op bij de fans...
IK GELOOF!!!!!!
Ik ben benieuwd hoe Gloukh en Bounida tegen al die rechtsbuiten geruchten aankijken. Gaan we dan van iemand als Gloukh ook alweer snel afscheid nemen of zo?
Nil volentibus arduum
Wellicht is het voorsorteren op een vertrek van Godts? Die twee kunnen ook vanaf links spelen natuurlijk. Anders snap ik het ook niet. Zeker niet voor 10 miljoenMarillion schreef:Ik ben benieuwd hoe Gloukh en Bounida tegen al die rechtsbuiten geruchten aankijken. Gaan we dan van iemand als Gloukh ook alweer snel afscheid nemen of zo?
Ja, dat zou dan nog wel een verklaring kunnen zijn. Vooraf investeren ben ik op zich ook niet tegen omdat je dan voorkomt dat je extra betaald omdat clubs weten wat je net voor Godts hebt ontvangen.
Het doet op het moment alleen wat gek aan als je kijkt naar de prioriteiten op de korte termijn.
Het doet op het moment alleen wat gek aan als je kijkt naar de prioriteiten op de korte termijn.
Nil volentibus arduum
Het past toch juist in het beleid van de afgelopen jaren dat we niet investeren in een 6?Marillion schreef: vr jan 30, 2026 9:26 am Ja, dat zou dan nog wel een verklaring kunnen zijn. Vooraf investeren ben ik op zich ook niet tegen omdat je dan voorkomt dat je extra betaald omdat clubs weten wat je net voor Godts hebt ontvangen.
Alvarez kwam binnen als CV, Regeer als rechtsback. Henderson was een noodverband.
IK GELOOF!!!!!!