Scouting, financiele zaken en toekomst
Moderator: mods
Re: Scouting, financiele zaken en toekomst
Goh Kroes zou toch saneren op de salarissen... Wat een droef toeter...
Laten we even wachten tot iemand (we noemen geen namen) Sven hiervan de schuld geeft. 
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Liberty
- Contacteer:
Nou ja, die zal wijzen op de contracten van de spelers die Mislintat heeft gehaald waarbij ze een verhoging kregen wanneer CL voetbal zou worden behaald. Niet geheel ten onrechte natuurlijk.
Maar het maakt maar weer eens duidelijk dat Kroes een blaaskaak was.
Tijd voor iets nieuws.
Of die sanering is pas later 'voelbaar' in de begroting?Liberty schreef: di feb 24, 2026 2:50 pm Nou ja, die zal wijzen op de contracten van de spelers die Mislintat heeft gehaald waarbij ze een verhoging kregen wanneer CL voetbal zou worden behaald. Niet geheel ten onrechte natuurlijk.
Hoeveel Mislintat-boys staan nog feitelijk onder contract?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Bij ons en onder contract, Sutalo en Gaaei alhoewel Gaaei niet op een topsalaris zou zitten.
Dan verhuurd alleen nog Akpom, Avila en Mannsverk. Al zullen die eerste twee op een flink salaris zitten nog als ze nog terugkeren.
Dan verhuurd alleen nog Akpom, Avila en Mannsverk. Al zullen die eerste twee op een flink salaris zitten nog als ze nog terugkeren.
- Jinne
- Site Admin
Branco ook nog verhuurd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Oh ja foutje... Ik dacht dat zijn contract was afgelopen na dit seizoen, maar hij ligt nog vast tot 2027.
Je zou maar een Ajax-hooligan met een stadionverbod en een internetabonnement bij Odido zijn. Dat weet de maffia alles over je.
Er is nog geen misbruik bekend las ik. Nee, natuurlijk niet. De markt is niet zo gunstig voor Ajax seizoenskaarten op het moment. 
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als de hack is uitgevoerd door een Feyenoord supporter, dan krijg ik binnenkort vast een mail dat ik een nep-supporter ben, want ik heb de laatste weken mijn kaart vaak weggegeven. 
Op zich past het wel dat onze virtuele defensie net zo lek is als onze fysieke.
I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
Tja, we zullen eens een dag zonder slecht nieuws zitten. 
Nou, en ik lees inmiddels dat ze dit dossier eerder ook slecht hebben afgehandeld. Het amateurisme beperkt zich in ieder geval niet enkel tot de voetbalafdeling.
Die app maakt ook niet bepaald een degelijke indruk dus eerlijk gezegd kijk ik er niet van op dat er fouten zaten in de beveiliging.
Die app maakt ook niet bepaald een degelijke indruk dus eerlijk gezegd kijk ik er niet van op dat er fouten zaten in de beveiliging.
Nil volentibus arduum
Ajax wederom koploper in betalingen aan tussenpersonen/agenten. 21 mio. Voor wie in hemelsnaam?
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... lmakelaars
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... lmakelaars
I think I lost my fucking headache
- Jinne
- Site Admin
Dit is wel heel knap. Zelfs onder Mislintat was het minder.
In ieder geval nog een lijstje waar wij bovenaan staan.
Waarom dat bedrag bij Ajax nou zoveel hoger ligt zou ik wel eens willen weten. Hebben we over deze periode simpelweg veel meer geld uitgegeven dan de concurrentie? Ik heb dat niet zo scherp.
Waarom dat bedrag bij Ajax nou zoveel hoger ligt zou ik wel eens willen weten. Hebben we over deze periode simpelweg veel meer geld uitgegeven dan de concurrentie? Ik heb dat niet zo scherp.
Nil volentibus arduum
- Liberty
- Contacteer:
Of andere clubs melden niet alles, terwijl Ajax dit wel moet omdat het een beursgenoteerde club is.
Een club als PSV is in de loop van de jaren nou ook niet altijd even transparant geweest over de financiën. Zeker niet in de tijd van Van Raaij. Niet voor niets moesten ze naar de gemeente toe.
Een club als PSV is in de loop van de jaren nou ook niet altijd even transparant geweest over de financiën. Zeker niet in de tijd van Van Raaij. Niet voor niets moesten ze naar de gemeente toe.
Tijd voor iets nieuws.
Moeilijk om de zeggen dat de website van Ajax werd "gehackt" wanneer (1) Ajax een API-key had die alles open maakte en (2) die API-key gewoon in de HTML-broncode stond die iedereen downloadt als ze ajax.nl in hun browser intikken.
Dat is net alsof je je auto niet op slot doet en de sleutel gewoon in het contact laat zitten.
En dan komt een buurman langs en spreekt je daar op aan, en je eerste reactie is je buurman aangeven bij de politie.
Dat is net alsof je je auto niet op slot doet en de sleutel gewoon in het contact laat zitten.
En dan komt een buurman langs en spreekt je daar op aan, en je eerste reactie is je buurman aangeven bij de politie.
Bizar. Wie is de webbouwer? Of doen ze het tegenwoordig zelf?bryan schreef: di mar 31, 2026 11:56 am Moeilijk om de zeggen dat de website van Ajax werd "gehackt" wanneer (1) Ajax een API-key had die alles open maakte en (2) die API-key gewoon in de HTML-broncode stond die iedereen downloadt als ze ajax.nl in hun browser intikken.
I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
Waarschijnlijk iemand met Ajax-DNA? 
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
vibe coding 101Arthur schreef: di mar 31, 2026 12:45 pmBizar. Wie is de webbouwer? Of doen ze het tegenwoordig zelf?bryan schreef: di mar 31, 2026 11:56 am Moeilijk om de zeggen dat de website van Ajax werd "gehackt" wanneer (1) Ajax een API-key had die alles open maakte en (2) die API-key gewoon in de HTML-broncode stond die iedereen downloadt als ze ajax.nl in hun browser intikken.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
https://archive.ph/9rLKU
Een externe scout die meedeelt in toekomstige transferinkomsten, bij Ajax kan (kon) het.
Een externe scout die meedeelt in toekomstige transferinkomsten, bij Ajax kan (kon) het.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Denk dat dit verder gaat dan alleen Ajax eerlijk gezegd, zal wel op meer plekken gebeuren. Geeft vooral aan hoe pervers dit wereldje is.Duke schreef: di mar 31, 2026 6:48 pm https://archive.ph/9rLKU
Overigens, las dat Ajax de zaken met Paes en de werkvergunning goed geregeld heeft. Betekent wel dat jullie ruim 600.000 per seizoen betalen voor een beoogde tweede keeper. En nog een matige ook in mijn ogen…
- Jinne
- Site Admin
6 ton voor een reserve keeper is bij Ajax dan nog niet eens zo heel gek.