PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopii

Re: PSV

Bericht door Yopii »

PSV is echt niet zo goed. De rest is slecht. Erg slecht.

Een zorgwekkende ontwikkeling.
Wouter

Bericht door Wouter »

Behalve Telstar dan.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Het fijne is dat er zo toch de nodige glans van die titel afgaat. Paar keer een kans op een titelfeest dat ze moeten uitstellen. Twee keer op rij onderuit nu. Een voorsprong die er toch vooral is omdat de concurrentie er werkelijk iedere week een potje van maakt.

Geen beker en geen volgende ronde CL. Alleen een min of meer magere titel. Dat is al vervelend genoeg overigens.
Nil volentibus arduum
LucaS

Bericht door LucaS »

Marillion schreef: ma mar 23, 2026 5:25 pm Het fijne is dat er zo toch de nodige glans van die titel afgaat. Paar keer een kans op een titelfeest dat ze moeten uitstellen. Twee keer op rij onderuit nu. Een voorsprong die er toch vooral is omdat de concurrentie er werkelijk iedere week een potje van maakt.

Geen beker en geen volgende ronde CL. Alleen een min of meer magere titel. Dat is al vervelend genoeg overigens.
4 van de laatse 5 verloren toch?

Ik moest wel lachen in de periode dat ze van liverpool wonnen (dat toen zo'n beetje van iedereen verloor), dat er analiste n/media waren die beweerden dat dit psv beter was dan Ajax 2019
I think I lost my fucking headache
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Kampioen. Was bijna vergeten dat ze het nog moesten worden. Minst bijzondere van de drie. Geen concurrentie en ook de eigen cijfers waren niet super. Veel tegengoals ook. Zelfs wij hebben er minder. En clubs onderin hebben er soms maar een handje vol meer.

Benieuwd of de Volendamse oorwurm en de handdoekendief nog een transfer gaan maken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Moet wel lachen om die lampjes, hoor. Zijn altijd zo gewoon. Zo lekker down to earth. Na een kampioenschap kun je altijd uittekenen dat ze allemaal weer een rondje media doen. Met name Brands en Stewart willen dan even aangeven waarom ze zó succesvol zijn en het bij hen zo goed werkt en bij Ajax en bij Feyenoord niet. Stewart gebruikt na iedere titel ook de gevleuvelde woorden dat hij bezig is met een “Dynasty” en “Legacy” en de vergelijking met Bayern komt ook weer gezellig voorbij.

En dat allemaal zonder ego’s. Daarom werkt het daar zo goed. Omdat ze zo egoless zijn. :biggrin.gif:
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Flamingo met een 'wie niet springt' uitglijer bij de huldiging. Die wilde niet vergeten worden na een seizoen banken. Vorig seizoen nog zogenaamd tig miljoen waard na 2 goede potjes in de CL.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wouter

Bericht door Wouter »

Tja, die gozer heeft het IQ van een domme vogel.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Die blessure van Schouten is voor PSV wel een domper. Hij gaat volgens mij in ieder geval ook een flink deel van volgend seizoen missen. En zo'n type speler is wel belangrijk voor het spel dat Bosz graag wil spelen.

Dat titelfeest is me gelukkig verder helemaal ontgaan. Prima timing om zo op een beetje een lullige manier de titel te winnen omdat Feyenoord niet wint in Volendam. Tijdens het Ronde van Vlaanderen weekend en met een mooie vrije dag daarna. Alsof het niet is gebeurd.
Nil volentibus arduum
Zuidema

Bericht door Zuidema »

Marillion schreef: wo apr 08, 2026 7:37 am

Dat titelfeest is me gelukkig verder helemaal ontgaan. Prima timing om zo op een beetje een lullige manier de titel te winnen omdat Feyenoord niet wint in Volendam. Tijdens het Ronde van Vlaanderen weekend en met een mooie vrije dag daarna. Alsof het niet is gebeurd.
Idem. :smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik kreeg vandaag opeens naast mijn normale volkskrant ook het Brabants dagblad in de bus. Ik neem aan dat de bezorger wel eens bij me binnen kijkt en daar het fraaie 2-delige Ajax 125 jaar heeft zien staan
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Heb je extra papier voor de kattenbak.
Tijd voor iets nieuws.
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik ben bamg dat mijn katten weigeren die bak te gebruiken als ik dat erin leg
peter

Bericht door peter »

Bayern heeft interesse in Saibari en bij het ED en Elfrink in het bijzonder denken ze dat het gigantisch wordt.
De redeneerlijn is namelijk als volgt (kid you not): “bij Kees Smit werden bedragen van 60 miljoen genoemd. Wat betekent dat dan wel niet voor Saibari? Want hij is zoveel beter”.

Ze vergeten gemakshalve alleen even dat Keesje Smit nog bij AZ zit en er nooit een bod gaat komen van 60 mio dus.
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

peter schreef: di jun 02, 2026 8:59 am Bayern heeft interesse in Saibari en bij het ED en Elfrink in het bijzonder denken ze dat het gigantisch wordt.
De redeneerlijn is namelijk als volgt (kid you not): “bij Kees Smit werden bedragen van 60 miljoen genoemd. Wat betekent dat dan wel niet voor Saibari? Want hij is zoveel beter”.

Ze vergeten gemakshalve alleen even dat Keesje Smit nog bij AZ zit en er nooit een bod gaat komen van 60 mio dus.
Sowieso heeft de Eredivisie de laatste jaren flink aan reputatie ingeboet. PSV kon zich niet eens plaatsen bij de eerste 24 van de Champions League. En Ajax ook niet.
Op basis waarvan zou Bayern dan de absolute hoofdprijs gaan betalen?
Tijd voor iets nieuws.
Yopii

Bericht door Yopii »

peter schreef: di jun 02, 2026 8:59 am Bayern heeft interesse in Saibari en bij het ED en Elfrink in het bijzonder denken ze dat het gigantisch wordt.

Hij is al 25, toch? :confused.gif:
Alexander

Bericht door Alexander »

Wel een hele goede speler.

Ik verwacht wel echt een leegloop bij PSV. Dest, Saibari, Veerman, Perisic, Pepi en Salah-Eddine gaan allemaal vertrekken. Mauro wil ook naar Portugal. Die zullen een hele nieuwe ploeg moeten gaan bouwen. Weliswaar met veel budget. Ik ben benieuwd.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Dat zeiden we ook na vorig seizoen.. Tillman weg, de beste van de Eredivisie etc etc.

Nou we hebben het gezien.. PSV heeft z'n zaakjes op orde.
Whitey on the moon.
peter

Bericht door peter »

Precies. Wel echt onder de indruk van ze. Ook wat ze uitgeven aan de tweede lijn. Zo'n Bajraktarevic kopen ze voor een kleine 3 mio. Als je ziet wat zo'n jongen brengt (weliswaar in een goedlopend elftal), dan is dat best bewonderenswaardig.
columbus

Bericht door columbus »

25 is toch helemaal niet oud? De tijd dat het allemaal 18/19 jaar is, is voor nu echt alleen weggelegd voor de absolute top talenten.

25 is echt mooi, heeft een paar seizoenen eredivisie in de benen en behoort nu tot de top van deze competitie. Mooie volgende stap

Zal er niet gek van staan te kijken als dit ergens tussen de 50/60 miljoen wordt
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Saibari in goede doen vind ik wel één van hun beste spelers, misschien wel degene waarvan ik het meest verwacht. Hij heeft ook de kracht om het te maken op een hoger niveau. Ik had wel verwacht dat hij zich sneller zou ontwikkelen en meer constant zou presteren. Vraag me af of dat een mentaal ding is of iets anders.
Nil volentibus arduum
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Denk ook dat hij makkelijk een hoger niveau aankan.

Of dat topniveau is weet ik niet, maar een club als Dortmund, Newcastle etc. kan hij goed aan.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ja, dat verwacht ik in principe ook. Maar die wisselvalligheid moet er dan wel uit. Die stap zal hij, wellicht mentaal, dan ook moeten maken. Want in dat soort competities ben je ook zo weer uit beeld.

Hij kwam ook in het nieuws dat hij regelmatig te laat kwam. Bosz zei daar publiekelijk iets over.
Nil volentibus arduum
Plaats reactie