Feijenoord - AFC Ajax zo 22 maart 14:30 uur

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Trab
AT Toto winner 04/05

Re: Feijenoord - AFC Ajax zo 22 maart 14:30 uur

Bericht door Trab »

Alexander schreef:Eens. Andermaal een dramatische invalbeurt. Die jongen is druk bezig met kiezen tussen het Marrokaans en Belgisch elftal. Maar hij zou zich moeten focussen op het spelletje zelf. Onacceptabel wat die jongen op de mat legt.
Gloukh is wel helemaal op een zijspoor belandt he? Daar hebben we dan 15 miljoen voor betaald. Vreemd dat hij geen kans meer krijgt. Hij had toch best rendement vanaf de zijkant

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
elliquido

Bericht door elliquido »

Paes, red gewoon het punt nog. solide, maar helaas zijn voortzettingen niet altijd ok. Kon voorin ook weinig kwijt.
Rosa, maakte geen fouten, maar aanvallend helemaal niets gebracht.
Sutalo, Gaf Ueda geen kans, degelijk.
Baas, Zit al weken in een wak, komt niet meer door naar het middenveld, passing matig en duels niet heersend.
Tomiyasu, geweldenaar, HasjMousa niet gezien, laat hem blijven Jordi
(Wijndal) pijnlijk verschil, clown op voetbalschoenen.
Mokio, Gedreven en sterk.. druk zettend, veroveren, voortzetting niet altijd gelukkig. Ga zo door !
Klaassen, Kwam niet in zijn rol op 10. zal nooit opgeven maar de jaren gaan tellen.
Steur, rasvoetballer, is nog heel jong he... geweldige goal die wat ondersneeuwde.
(flitz jim) oi oi oi.. kan niets positief melden, en dan die stomme pingel....
Berghuis , stephen servet .. gewoon stoppen met die jankmuil. verkopen aan vitesse
(bounida) nog slechter dan Flitz. Waar was ie mee bezig?
Weghorst , veel gespin weinig wol. succes bij twente volgend jaar
(dolberg) deed iets meer goed, maar op een eiland. succes bij kopenhagen volgend jaar
Godts, onzichtbaar, af en toe een glimp. Kwam goed weg bij een zeker penaltymoment ipv schwalbe hasj moussa
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

De koek is al een tijdje op. Ik vond het wel frappant dat we na een zege op Sparta ineens de polonaise gingen lopen.

Deze selectie hunkert naar de zomerstop. In het begin niet goed fit geworden, is nu niet meer te repareren.
Vroegtijdig afgehaakt in de competitie, nu is er geen mentale energie meer om voor de 2de plaats te gaan.

Feyenoord is in jaren niet zo slecht geweest. En dat is jammer, want volgend jaar staat er bij Feyenoord ook weer een nieuwe trainer voor de groep, dus die gaan alleen maar weer beter worden (inclusief CL geld).

Ik ga voor de volgende wedstrijden niet meer thuisblijven (eerlijk.. dat deed ik de afgelopen 10 wedstrijden ook al niet meer). Ze zijn mijn tijd niet meer waard. Overbetaalde prutsers.
Whitey on the moon.
Lionel

Bericht door Lionel »

Alexander schreef: ma mar 23, 2026 12:59 pm Eens. Andermaal een dramatische invalbeurt. Die jongen is druk bezig met kiezen tussen het Marrokaans en Belgisch elftal. Maar hij zou zich moeten focussen op het spelletje zelf. Onacceptabel wat die jongen op de mat legt.
Inderdaad. Je hoorde hem het nog zeggen he. Ook dat hij een grafhekel heeft aan Joden :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!
Lionel

Bericht door Lionel »

Yopii schreef: ma mar 23, 2026 12:35 pm
Bounida is jong, gretig en talentvol.
Oké, hij is jong, maar gretig en talentvol, daar zag ik gisteren niets van terug.

Ik zou hem terugschoppen naar JA, wat denkt hij wel? :confused.gif:

Dat Berghuis of Weghorst zichzelf overschat is nog te begrijpen, hoe onterecht ook. Die twee hebben een redelijke carrière gehad. Maar Bounida? Die zou het gras moeten opvreten.
Godts was toch ook dramatisch gisteren? Had het wellicht iets te maken met de spelopvatting? Geen idee wat het was maar aanvallend bracht Ajax helemaal niks. Dat ligt ook gewoon aan de trainer.
IK GELOOF!!!!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

Geen idee wat het was maar aanvallend bracht Ajax helemaal niks.
Dat krijg je als je elke bal blind naar voren ramt. Ik zag vooral héél veel technische fouten.

Geen trainer kan in een week van een zwak, labiel team een winnende machine maken, dat bestaat niet.

Ajax heeft zichzelf in de problemen gebracht door keer op keer punten te morsen tegen middenmoters en laagvliegers. Het gevolg was dat er gewonnen moest worden in de Kuip. Dat is uiteraard niet zo simpel.

En ja, Godts was dramatisch, dat is hij wel vaker. Het is af en aan met die gozer.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

We hebben de afgelopen maanden verschillende wedstrijden gehad waarin Ajax eigenlijk moest winnen om nog iets van een doel te hebben in het seizoen. Die wedstrijden hebben we geen van allen gewonnen. Het kan een keertje tegenzitten maar dat zegt wel iets.
Nil volentibus arduum
LucaS

Bericht door LucaS »

Yopii schreef: ma mar 23, 2026 5:10 pm
Dat krijg je als je elke bal blind naar voren ramt. Ik zag vooral héél veel technische fouten.

Geen trainer kan in een week van een zwak, labiel team een winnende machine maken, dat bestaat niet.

Ajax heeft zichzelf in de problemen gebracht door keer op keer punten te morsen tegen middenmoters en laagvliegers. Het gevolg was dat er gewonnen moest worden in de Kuip. Dat is uiteraard niet zo simpel.

En ja, Godts was dramatisch, dat is hij wel vaker. Het is af en aan met die gozer.
Ja grappig hè, psv heeft net zo vaak verloren als wij. Het zijn met name die weggegeven punten in die waardeloze 2e helften. Ik denk niet dat Sjonnie een autoriteit was of is op het gebied van fysieke opbouw naar een seizoen en ik betwijfel of hij/Ajax daarvoor de juiste expertise heeft ingehuurd na het vertrek van team ff
I think I lost my fucking headache
Historicus

Bericht door Historicus »

LucaS schreef: ma mar 23, 2026 6:17 pm
Yopii schreef: ma mar 23, 2026 5:10 pm

Ja grappig hè, psv heeft net zo vaak verloren als wij. Het zijn met name die weggegeven punten in die waardeloze 2e helften. Ik denk niet dat Sjonnie een autoriteit was of is op het gebied van fysieke opbouw naar een seizoen en ik betwijfel of hij/Ajax daarvoor de juiste expertise heeft ingehuurd na het vertrek van team ff
Tien keer (!!) vaker gelijk dan PSV... :excited.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

Oh ik wilde zeker niet suggereren dat Ajax net xo goed is als psv. Of beter gezegd, psv net zo slecht als Ajax
I think I lost my fucking headache
Lionel

Bericht door Lionel »

Psv heeft natuurlijk alleen wat vaker verloren doordat ze 20 punten voor stonden.
IK GELOOF!!!!!!
Plaats reactie