Ko Itakura

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Yopii

Re: Ko Itakura

Bericht door Yopii »

Bij Gloukh heb ik nog het idee dat het eruit gaat komen bij een goede coach.
Ik verwacht dat hij eieren voor zijn geld kiest.

Daarbij, het geld moet ergens vandaan komen, dan ligt het voor de hand dat Jordi hem verkoopt. Deze speler is lastig in te passen. Hij is zwak in omschakeling en lijdt veel balverlies.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ja, ik zou ook verkopen al de kans zich voordoet. Inderdaad lastig in te passen en hij slaagt er niet in om genoeg indruk te maken en trainers te overtuigen. Dat ligt ook deels aan de chaos waarin hij moet spelen maar hij dwingt ook niets af. Waarschijnlijk is het dan beter voor beide partijen om tijdig je verlies te nemen.

Gloukh heeft met een beetje geluk nog wel marktwaarde. Itakura ook op basis van zijn degelijke reputatie in Duitsland. Bij Sutalo moeten we hopen op een redelijk WK. Gelukkig hebben we bij hem inmiddels een aardig deel van de transfersom afgeschreven. Is toch ook gewoon een misser gebleken. Wat een armoede als je aan dit soort lijstjes begint. :blush.gif:
Nil volentibus arduum
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Marillion schreef: di mar 24, 2026 5:20 pm Ja, ik zou ook verkopen al de kans zich voordoet. Inderdaad lastig in te passen en hij slaagt er niet in om genoeg indruk te maken en trainers te overtuigen. Dat ligt ook deels aan de chaos waarin hij moet spelen maar hij dwingt ook niets af. Waarschijnlijk is het dan beter voor beide partijen om tijdig je verlies te nemen.

Gloukh heeft met een beetje geluk nog wel marktwaarde. Itakura ook op basis van zijn degelijke reputatie in Duitsland. Bij Sutalo moeten we hopen op een redelijk WK. Gelukkig hebben we bij hem inmiddels een aardig deel van de transfersom afgeschreven. Is toch ook gewoon een misser gebleken. Wat een armoede als je aan dit soort lijstjes begint. :blush.gif:
Ik vind Sutalo zeker geen misser gebleken. Onder een fatsoenlijke trainer, en met de juiste spelers naast 'm, heeft hij toch over het algemeen goed gepresteerd.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ja, als je zijn zwakke plekken gaat camoufleren. Dat is op zichzelf wel wat een goede coach doet en hij heeft de pech dat hij, op Farioli na, te maken heeft gehad met een bizarre verzameling beunhazen.

Maar zijn zwakke plekken zijn wel heel ongelukkig voor een centrale verdediger die is gescout om bij Ajax te spelen. Want hij is gewoon niet comfortabel met spelen met veel ruimte in zijn rug. Als je dan kijkt naar de forse investering die er in hem is gedaan dan is dat toch wel bijzonder ongelukkig.
Nil volentibus arduum
T82

Bericht door T82 »

Marillion schreef: di mar 24, 2026 5:20 pm Ja, ik zou ook verkopen al de kans zich voordoet. Inderdaad lastig in te passen en hij slaagt er niet in om genoeg indruk te maken en trainers te overtuigen. Dat ligt ook deels aan de chaos waarin hij moet spelen maar hij dwingt ook niets af. Waarschijnlijk is het dan beter voor beide partijen om tijdig je verlies te nemen.

Gloukh heeft ook best aardige statistieken:
34 wedstrijden
58 minuten per wedstrijd
8 goals
6 assists
Lionel

Bericht door Lionel »

Zou natuurlijk onzinnig zijn om Gloukh te verkopen. Die jongen heeft talent zat.
IK GELOOF!!!!!!
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Inderdaad Ziyechs eerste seizoen was ook niet best...
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

T82 schreef: wo mar 25, 2026 6:50 am

Gloukh heeft ook best aardige statistieken:
34 wedstrijden
58 minuten per wedstrijd
8 goals
6 assists
Het waren meer dan eens ook bepalende goals/assists. Die jongen moet je volgend seizoen onder een echte trainer nog gewoon de kans geven.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Oscar heeft zijn eigen topic. Wat Ko ben ik vooral teleurgesteld dat ie zo weinig fit is.

Daardoor ook eerder geneigd hem weer van de te doen. Ook al is Sutalo er ook een voor de verkoop deze zomer. Met Kaplan en Janse heb je jongens die je nog terug kan halen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Lionel

Bericht door Lionel »

Jinne schreef: wo mar 25, 2026 8:36 am Oscar heeft zijn eigen topic. Wat Ko ben ik vooral teleurgesteld dat ie zo weinig fit is.

Daardoor ook eerder geneigd hem weer van de te doen. Ook al is Sutalo er ook een voor de verkoop deze zomer. Met Kaplan en Janse heb je jongens die je nog terug kan halen.
En dan heb je nog Bouwman.

Ga maar met deze drie jongens + Baas bouwen. Verkoop zowel Sutalo als Itakura en stop dat geld in goede backs.
IK GELOOF!!!!!!
Khraa

Bericht door Khraa »

Lionel schreef: wo mar 25, 2026 9:10 am
Jinne schreef: wo mar 25, 2026 8:36 am Oscar heeft zijn eigen topic. Wat Ko ben ik vooral teleurgesteld dat ie zo weinig fit is.

Ga maar met deze drie jongens + Baas bouwen. Verkoop zowel Sutalo als Itakura en stop dat geld in goede backs.
Met de aankopen van deze directie heb ik zoiets, laat het geld lekker op de bank staan en gok op iets uit de jeugd. Alles waar ik vrolijk van wordt op het veld (behalve misschien de linksback) komt uit de jeugd.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Lionel

Bericht door Lionel »

Khraa schreef: wo mar 25, 2026 5:29 pm
Lionel schreef: wo mar 25, 2026 9:10 am

Met de aankopen van deze directie heb ik zoiets, laat het geld lekker op de bank staan en gok op iets uit de jeugd. Alles waar ik vrolijk van wordt op het veld (behalve misschien de linksback) komt uit de jeugd.
Eens. Ik hoop alleen dat Jordi betere aankopen gaat doen. Anders kunnen we ons wel uitschrijven.
IK GELOOF!!!!!!
Plaats reactie