AZ

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Alexander

Re: AZ

Bericht door Alexander »

Marillion schreef: do mar 05, 2026 9:23 am Kees Smit in de competitie: 20 wedstrijden, 3 doelpunten en 2 assists. Ik zie AZ doorgaans niet spelen maar deze statistieken rechtvaardigheden niet de hype die men eerder dit jaar wilde laten ontstaan.
Nee ik ben het met je eens. Leuke speler, maar nog lang niet klaar voor de stap naar de Europese top.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Toch weer kwartfinale Conference League na een tweede zege op Sparta Praag. Er zitten niet heel veel sterke clubs in dus misschien is er nog wel iets meer te halen dan dit.
Nil volentibus arduum
elliquido

Bericht door elliquido »

az heeft een geweldig middenveld. Hoog niveau. De spits kan het ook.

k hoop dat smit naar ajax komt. wat een geweldige speler. mag ie mijnands ook meteen meenemen. Dat is wel wat anders dan flitz jim, regeer of gloukh.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Khraa

Bericht door Khraa »

Ik vraag me af of Smit het gaat redden. Hij is nu al redelijk vervelend in zijn gedrag, moet je nagaan als hij op een hoger niveau echt wordt aangepakt.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
elliquido

Bericht door elliquido »

kees smit komt bij een hele grote club terecht.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Moet die jongen dan niet eerst eens wat aan zijn statistieken gaan doen? Ik zie AZ zelden tot nooit spelen hoor. Dus misschien onderschat ik hem. Maar als je naar doelpunten en assists kijkt is hij nauwelijks een onderscheidende speler.

Ik las van de week al dat hij dacht te gaan vertrekken. Dan hoop ik voor hem dat hij goed nadenkt over zijn volgende stap want bij een grotere club komt hij echt als een totale onbekende binnen.
Nil volentibus arduum
elliquido

Bericht door elliquido »

Marillion schreef: vr mar 20, 2026 6:01 pm Moet die jongen dan niet eerst eens wat aan zijn statistieken gaan doen? Ik zie AZ zelden tot nooit spelen hoor. Dus misschien onderschat ik hem. Maar als je naar doelpunten en assists kijkt is hij nauwelijks een onderscheidende speler.

Ik las van de week al dat hij dacht te gaan vertrekken. Dan hoop ik voor hem dat hij goed nadenkt over zijn volgende stap want bij een grotere club komt hij echt als een totale onbekende binnen.
ik ken zijn statistieken van de voorassists niet, maar ik denk dat die heel hoog zijn. Hij geeft heel vaak de splijtende pass die daarna voorgegeven wordt.
Hij voetbalt zo makkelijk en comfortabel.
Wouter

Bericht door Wouter »

Wel heel leuk voor AZ dat ze de beker hebben gewonnen. In 2017 had ik nog een beetje met ze te doen.
Alexander

Bericht door Alexander »

Ik vond die Daal en die rechtsback wel echt lekker meevoetballen. Beide uit de jeugd. Echt grote talenten.
Yopii

Bericht door Yopii »

https://www.vi.nl/nieuws/waarom-amsterd ... boven-ajax

Bij AZ doen ze dat goed, zelfs Amsterdamse jongens gaan tegenwoordig liever daarheen dan naar ons. :blush.gif:

Wat de wedstrijd van gisteren betreft, ik vond NEC erg tegenvallen, er zat weinig structuur in die ploeg. AZ was duidelijk een maatje groter in alle opzichten.

Hopelijk zijn we nu van dat gezeik over Schreuder af.
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Die jongen is al 22 he... Bij ons zou hij al afgefikt zijn op die leeftijd... Bij AZ maakt hij zijn debuut seizoen..
Plaats reactie