Maher Carizzo

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

elliquido

Re: Maher Carizzo

Bericht door elliquido »

hopelijk wordt hij niet betrapt met een meid in de auto al blowend
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Huh? :biggrin.gif:
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Adam Maher toch?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
elliquido

Bericht door elliquido »

:ajaxsmiley.gif:
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Yopii

Bericht door Yopii »

Óscar García heeft eerder als trainer van Jong Ajax niet te horen gekregen dat hij gebruik mocht maken van Maher Carrizo. De Argentijn kwam in de afgelopen winter over van Vélez Sarsfield en zou - afgaande op eerdere teksten van directeur voetbal Marijn Beuker - minuten gaan maken in Jong Ajax.

Beuker gaf in het persbericht rondom de transfer van Carrizo aan wat het plan was met de Argentijn voor de tweede seizoenshelft. 'De komende periode krijgt Maher de ruimte om te acclimatiseren en te wennen aan het niveau. Hij zal daarbij minuten gaan maken bij Jong Ajax, maar hij zal ook zijn kansen krijgen in Ajax 1, om daar via invalbeurten verder door te groeien', zei Beuker op 3 februari.

In de weken daarna was García de coach van Jong Ajax, maar de oefenmeester maakte geen gebruik van Carrizo. De Argentijn maakte tot op heden ook amper minuten voor Ajax 1 en dus is het de vraag: moet hij niet vaker minuten maken bij Jong Ajax? 'Nee, dat was niet het plan. Toen ik trainer van Jong Ajax was, vertelde niemand mij dat hij beschikbaar was voor Jong Ajax.'
AS

Wat is dit? :confused.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Laten we het er maar op houden dat hij de tijd krijgt om te wennen.

Klinkt allemaal weer heerlijk professioneel. Ben benieuwd hoe het hem komende maanden vergaat in de zomer onderweg naar het nieuwe seizoen. Op zichzelf kan het best waardevol zijn dat hij de tijd krijgt om hier te landen. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat Ajax een nieuwe speler aan z'n lot overlaat. Als je dit dan leest dan stemt dat niet perse hoopvol.
Nil volentibus arduum
Alexander

Bericht door Alexander »

Beuker zakt ook wel een beetje door het ijs he? Eerst dat gedoe met die huurspelers die nooit wat horen, nu weer dit. Wat is dit toch voor amateuristische bende?
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Als ik Garcia zo hoor krijg ik Bande flashbacks... Hij kan het niveau niet aan.. (en ons niveau ligt al zo laag momenteel)... Krijgt zelfs amper kansen bij de nummer laatst van de KKD... Dit lijkt helaas een gigantische miskleun te worden.
Lionel

Bericht door Lionel »

WP_Legend schreef: vr mei 01, 2026 6:03 pm Als ik Garcia zo hoor krijg ik Bande flashbacks... Hij kan het niveau niet aan.. (en ons niveau ligt al zo laag momenteel)... Krijgt zelfs amper kansen bij de nummer laatst van de KKD... Dit lijkt helaas een gigantische miskleun te worden.
Dit is een aankoop van Jordi toch?
IK GELOOF!!!!!!
LucaS

Bericht door LucaS »

Dit lijkt me een beetje snel
I think I lost my fucking headache
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Code: Selecteer alles

Het is niet makkelijk voor een speler die uit Zuid-Amerika komt. Het ritme van het spel is niet hetzelfde. Hij geeft alles op training, maar ik denk dat er momenteel andere spelers zijn die eerder klaar zijn om te starten." Wat is er dan zo lastig voor Carrizo? "Er is een andere mentaliteit, speelstijl, veel man tegen man, je moet veel verdedigen en het ritme is hier heel hoog
Plaats reactie