Als Jordi niet tevreden is over de jeugdopleiding dan moet hij eens beginnen met het terugdraaien van het geen contract aanbieden voor je 16e als de concurrentie dat wel doet en wellicht ook meer betalen. Kan niet zo zijn dat Feyenoord meer salaris bied dan Ajax. We geven een godsvermogen uit aan salaris voor het 1e elftal, maar de jeugd gaan we dan weer op bezuinigen. Ik heb nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ik fan ben dat er zoveel Ajax spelers naar Feyenoord vertrekken. Doet gewoon zeer als je Grootfaam en Zinhagel al op 16 jarige leeftijd ziet debuteren in hun eerste elftal. Dat is verdomme waar wij voor stonden.Yopii schreef:Gisteren was ik laaiend, inmiddels is het gezakt. Je krijgt wat je verdient. Dit is wat we verdienen, gezien het beroerde beleid. Als je in dit seizoen, met het niveau van de competitie, op de vijfde plaats staat, dan doe je het hemeltergend slecht.
Het heeft ook voordelen, hopelijk verandert er nu wat. Hadden we CL gehaald, dan was er druk geweest om Gaaei en Sutalo, de laatste spelers van die verdomde Mislintat te vervangen door onze jongens Veltman en Blind, zodat het weer gezellig werd. Het ligt voor de hand dat de DNA-brigade zich nu even gedeisd houdt, na het echec met Kroes, Heitinga en Grim.
Het zal een hele klus worden om goede mensen (trainers, spelers) binnen te halen, want de feiten liegen niet.
Een lichtpuntje is dat Beuker blijkbaar elders probeert onderdak te komen. Dat duidt er toch op dat Jordi niet tevreden is over de jeugdopleiding. Ook in dat opzicht liegen de feiten niet: talenten lopen weg naar de concurrentie. Nu praat F. met Van Loon, en Owalabi staat blijkbaar op op hun lijst. Wat is er loos, dat spelers die jaren en jaren in de opleiding zitten overstappen naar uitgerekend F? Dat kun je niet afdoen als gegraai, zoveel meer zal F. niet betalen. Dat ze naar Duitsland of (voorheen) Engeland willen of wilden, dat snap ik nog, maar F? Dan hebben ze dus niet het gevoel dat ze iets missen aan Ajax, een veeg teken.
Maar over de wedstrijd van gisteren: Dolberg liet het weer niet zien, hè? Je kunt niet bouwen op die jongen. Slapzak.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk