Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion »

Vandaag ook wel ongelukkig zeg. Die penalty vlak voor rust. Ja de bal raakt z'n arm maar het is geen bewuste actie en dan voelt dat slecht. En dan een afgekeurd doelpunt vlak voor tijd waar de VAR dan op ingrijpt op een kleine marge. En dat na die penalty voor Celtic in de extra tijd van de vorige wedstrijd. Daar gaan ze in Edinburgh nog wel even een tijdje zuur over zijn.

Rod Stewart dronken. Al was dat bij verlies waarschijnlijk niet anders. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum
Khraa

Bericht door Khraa »

Ik denk dat die scheidsrechter van vorige week het komend seizoen niet in Edinburgh hoeft te fluiten.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Misschien dat Celtic nog een straf krijgt voor de pitch invasion? Dan moet de beoordelende instantie wel gevuld zijn met Rangers aanhangers maar je weet het soms niet.
Nil volentibus arduum
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Alonso naar Chelsea? Had ik niet verwacht. Dacht dat ie wel op Liverpool zou wachten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Jinne schreef: za mei 16, 2026 10:03 pm Alonso naar Chelsea? Had ik niet verwacht. Dacht dat ie wel op Liverpool zou wachten.
Zal wel van Liverpool te horen hebben gekregen dat ze voorlopig Slot nog de kans geven. Lijkt me ook hartstikke terecht.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Mr. Ajax schreef: ma mei 18, 2026 1:49 pm
Jinne schreef: za mei 16, 2026 10:03 pm Alonso naar Chelsea? Had ik niet verwacht. Dacht dat ie wel op Liverpool zou wachten.
Zal wel van Liverpool te horen hebben gekregen dat ze voorlopig Slot nog de kans geven. Lijkt me ook hartstikke terecht.
Het kan er aan liggen dat hij bij Chelsea meer ruimte zal krijgen. Daar wordt hij manager en heeft hij meer zeggenschap, in Liverpool slechts de hoofdcoach.

Al is het wel een gigantisch risico want Chelsea is een trainerskerkhof geworden in de loop der jaren.
Tijd voor iets nieuws.
Lionel

Bericht door Lionel »

Makkelijkste 25-30 miljoen die hij zal verdienen :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Lionel schreef: di mei 19, 2026 7:22 am Makkelijkste 25-30 miljoen die hij zal verdienen :smallgrin.gif:
Zeker. Mourinho is er rijk mee geworden de afgelopen jaren.

Maar het zal ten eerste een smetje zijn wanneer het weer binnen een half jaar mis gaat en ten tweede hoe valt dit bij de Liverpool fans? Want gelukkig zullen ze niet worden wanneer ze het idee krijgen dat ze de tweede keus zijn.
Tijd voor iets nieuws.
Lionel

Bericht door Lionel »

Maar Xabi zal toch alleen getekend hebben omdat Slot door mag?
IK GELOOF!!!!!!
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Lionel schreef: di mei 19, 2026 10:37 am Maar Xabi zal toch alleen getekend hebben omdat Slot door mag?
Weet niet of die beslissing al is gevallen. Liverpool kan nog 6e worden en dan hebben ze mogelijk geen Champions League voetbal. Kan me niet voorstellen dat zijn positie dan nog houdbaar is.

Als je ook nog eens kijkt naar de opmerking van Salah op Instagram (geloof ik) die toch best als kritiek mag worden opgevat op Slot. Zo'n beetje de gehele selectie heeft de opmerking geliked. Is wel een signaal dat de spelers niet bepaald veel vertrouwen hebben in Slot.
En de fans zijn er ook wel klaar mee. Een half miljard uitgeven en als 5e (of 6e) eindigen met een straatlengte achterstand op Arsenal. En het hoogste aantal tegendoelpunten in ruim 30 jaar tijd.

Slot moet uitkijken dat hij niet een situatie als Ten Hag krijgt. Die was bij Man Utd in 2024 ook wel klaar, maar mocht blijven hangen omdat er niets beters was. Hij had goodwill omdat ze vorig jaar de titel wonnen. Maar dat goodwill is wel op inmiddels.
Tijd voor iets nieuws.
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Hij zal toch wel 1 extra jaar krijgen... Dit jaar is natuurlijk heel moeilijk na het overlijden van een speler... Dat dreunt wel na hoor.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Liberty schreef: di mei 19, 2026 10:44 am
Lionel schreef: di mei 19, 2026 10:37 am Maar Xabi zal toch alleen getekend hebben omdat Slot door mag?
Weet niet of die beslissing al is gevallen. Liverpool kan nog 6e worden en dan hebben ze mogelijk geen Champions League voetbal. Kan me niet voorstellen dat zijn positie dan nog houdbaar is.

Als je ook nog eens kijkt naar de opmerking van Salah op Instagram (geloof ik) die toch best als kritiek mag worden opgevat op Slot. Zo'n beetje de gehele selectie heeft de opmerking geliked. Is wel een signaal dat de spelers niet bepaald veel vertrouwen hebben in Slot.
En de fans zijn er ook wel klaar mee. Een half miljard uitgeven en als 5e (of 6e) eindigen met een straatlengte achterstand op Arsenal. En het hoogste aantal tegendoelpunten in ruim 30 jaar tijd.

Slot moet uitkijken dat hij niet een situatie als Ten Hag krijgt. Die was bij Man Utd in 2024 ook wel klaar, maar mocht blijven hangen omdat er niets beters was. Hij had goodwill omdat ze vorig jaar de titel wonnen. Maar dat goodwill is wel op inmiddels.
We moeten ook niet vergeten dat wij vooral vanuit een Nederlandse bril naar hem kijken. Hij had hier op enig moment de reputatie dat hij over water kon lopen. Daar is hij gewoon een relatief onbekende buitenlandse trainer. Zijn eerste seizoen was bijzonder succesvol maar nu het dit seizoen zoveel minder gaat krijg je de situatie dat mensen dat eerste seizoen ook anders gaan interpresteren. Deels versterkt door zulke uitlatingen van Salah zien ze dat succesjaar dan ineens meer als een erfenis van Klopp. Die laatste is overigens ook maar eenmaal kampioen geworden als ik me niet vergis.

Liverpool is volgens mij niet een club die snel in paniek raakt. En ja, de situatie met Jota heeft natuurlijk enorm veel impact gehad. Maar er is ook heel veel geld uitgegeven zonder resultaat.
Nil volentibus arduum
Lionel

Bericht door Lionel »

Hij is kampioen geworden in zijn eerste jaar. Het overlijden van Diogo zal hem ruimte geven. En bovendien spelen ze CL.
IK GELOOF!!!!!!
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty »

Maar kampioen werd hij met een selectie die Klopp had samengesteld. En 5e wordt hij met zijn eigen selectie.

Het kampioenschap houdt hem nu nog in het zadel.
Tijd voor iets nieuws.
elliquido

Bericht door elliquido »

Wat heeft salah dan gepresteerd dat laatste jaar voor dat geld?
Weggooier zonder klasse
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Is gekrenkt in zijn trots en probeert nu Slot te slachtofferen.

Geen idee overigens of het terecht was dat hij minder mocht spelen.
Nil volentibus arduum
zeux

Bericht door zeux »

Arsenal kampioen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Qua afwisseling leuk. Qua voetbal natuurlijk een stuk minder. Hoeveel veldgoals hebben ze nou gemaakt?

Ondertussen is een league lager Southampton gestraft voor spygate. En speelt nu dus niet de finale van de playoffs. Dus een dure straf.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ja mooi verhaal over Southampton. Daar stond dus gewoon klassiek iemand achter een boom beelden van de training te maken. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik kreeg nog wat meer mee over dit incident. Ze hadden de stagiair gestuurd. Haha, en dat kost je dan het spelen van die playoff. Met promotie verdien je ongeveer 200 miljoen aan extra inkomsten. Duur geintje.

Lijkt me als straf daarom wel een tikje buiten proporties. Maar goed, het gaat sowieso al een tijdje nergens meer over in de Premier League.

Dit weekend komt er ook duidelijkheid wie de derde degradant is. West Ham of Tottenham. Spurs heeft helaas een voorsprong dus het zullen de hammers wel worden.
Nil volentibus arduum
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Marillion schreef: do mei 21, 2026 1:02 pm Ik kreeg nog wat meer mee over dit incident. Ze hadden de stagiair gestuurd. Haha, en dat kost je dan het spelen van die playoff. Met promotie verdien je ongeveer 200 miljoen aan extra inkomsten. Duur geintje.

Lijkt me als straf daarom wel een tikje buiten proporties. Maar goed, het gaat sowieso al een tijdje nergens meer over in de Premier League.

Dit weekend komt er ook duidelijkheid wie de derde degradant is. West Ham of Tottenham. Spurs heeft helaas een voorsprong dus het zullen de hammers wel worden.
Dit was volgens mij ook de 3de keer dit seizoen dat ze dit gedaan hebben. https://en.wikipedia.org/wiki/Southampt ... e_incident
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Oh haha. Dan is het wel een ander verhaal. Wel heerlijk ouderwets om zo te spioneren. Niet netjes maar op een bepaalde manier toch ook wel charmant. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum
LucaS

Bericht door LucaS »

Marillion schreef: do mei 21, 2026 1:02 pm Ik kreeg nog wat meer mee over dit incident. Ze hadden de stagiair gestuurd. Haha, en dat kost je dan het spelen van die playoff. Met promotie verdien je ongeveer 200 miljoen aan extra inkomsten. Duur geintje.

Ik vraag me af of er uberhaupt in de reglementen staat dat dit niet mag. Het zou me niets verbazen als ze dit succesvol aanvechten
I think I lost my fucking headache
Khraa

Bericht door Khraa »

LucaS schreef: do mei 21, 2026 4:34 pm

Ik vraag me af of er uberhaupt in de reglementen staat dat dit niet mag. Het zou me niets verbazen als ze dit succesvol aanvechten
Het is vanwege een eerder incident met Leeds in de reglementen gezet.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
zeux

Bericht door zeux »

Guardiola stopt er mee na tien jaar.
Guardiola bedankt de City-supporters voor hun onvoorwaardelijke steun. "We hebben samen keihard gewerkt. We hebben samen geleden. We hebben samen gevochten. En we hebben het op ónze manier gedaan."(nu.nl)
En met een héééleboel oliedollars... :neutral.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Plaats reactie