Ik heb de uitzending gekeken. Was ff vergeten dat Menzo zowel in de uit als thuiswedstrijd een blunder maakte. Haha. Man man. We hadden geen cent te makken toen. 1 jaar geschorst van Europees voetbal en het jaar erop 3 thuiswedstrijden in Düsseldorf moeten spelen. En warempel. Het seizoen daarop wonnen we de UEFA cup met Louis. Het kan dus terugkomen vanaf het nulpunt haha. Al hadden we toen wel een goede lichting jeugdspelers die eraan kwam en een goede trainer.Historicus schreef:Trab schreef: zo mei 17, 2026 7:44 pmStaafincident zijn we een jaar uitgesloten geweest van Europees voetbal en onder Keizer lagen we er na de voorrondes uit.LucaS schreef:Ik volg Ajax fanatirk vanaf 1976 en heb dus nog nooit meegemaakt dat we ons niet voor europees voetbal kwalificeerden.
Nou ja, ik ben slechter gewend. Ik had een ssc bij rkc. Hoewel die ploeg met decheveir en vd Wiel en Brands en Bosz waarschijnlijk van dit Ajax zou winnen
Toevallig (?) zendt NPO 1 nu een aflevering van Andere Tijden Sport uit over het Staafincident.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk